#5676 Skrevet Mai 12, 2011 må jo ta den nederste til høyre jeg å vil ha torden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5677 Skrevet Mai 12, 2011 Hehe, når hadde jeg fått fart på den turboen da..? Trenger vel en 14liters V8 for å flytte nok luft til å få noe særlig spinn på den der vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5678 Skrevet Mai 12, 2011 Fortsatt ingen som har lyst til å hjelpe meg å montere parabol? Har bare dvd å se på, og begynner å bli litt lei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5679 Skrevet Mai 12, 2011 Hmmm, langt opp på veggen det der da Brage..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5680 Skrevet Mai 12, 2011 det ordner du da selv når regnet gir seg vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5681 Skrevet Mai 12, 2011 Regnet ser ikke ut til å gi seg denne uka, og jeg reiser til Danmark fra lørdag til natt til onsdag. Dessuten er det alltid kjekt med et par ekstra hender når man skal oppunder mønet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5682 Skrevet Mai 12, 2011 må jo ta den nederste til høyre jeg å vil ha torden Har sitti på obs uten strøm i 2,5 timer nå, jaggu vart det mørkt her mange kunder som blir sinte på oss for att strømmen går ;p akkurat som jeg kan noe for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5683 Skrevet Mai 12, 2011 haha såpass er jo din feil at dere ikke får strøm daaa hallooooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5684 Skrevet Mai 12, 2011 vertfall når joakim bare har sitti rolig i mørket i 2,5t uten å gjøre no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5685 Skrevet Mai 12, 2011 Har sitti på obs uten strøm i 2,5 timer nå, jaggu vart det mørkt her mange kunder som blir sinte på oss for att strømmen går ;p akkurat som jeg kan noe for det! Da må du ha demonstrasjon på hvor gode strømaggerigatene som dere selger da veit du;).. Da blir det salg og strøm:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5686 Skrevet Mai 12, 2011 Hvilken strl er det på felga dine Kim Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5687 Skrevet Mai 12, 2011 Hvilken strl er det på felga dine Kim Rune? 9x18 framme 10x18 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5688 Skrevet Mai 12, 2011 9x18 framme 10x18 bak hvor fikk du kjøpt 18" aaaaaaaaaa ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5689 Skrevet Mai 12, 2011 hvor fikk du kjøpt 18" aaaaaaaaaa ? http://www.imagewheels.co.uk/ pris på mine nye va 60K men jeg ga ikke så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5690 Skrevet Mai 12, 2011 http://www.imagewheels.co.uk/ pris på mine nye va 60K men jeg ga ikke så mye faen... The real shit altså Trodde de var "replica" jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5691 Skrevet Mai 12, 2011 faen... The real shit altså Trodde de var "replica" jeg real shit her ja 3 delte mange kan nok tru det er reps men da er det jaggu dyre reps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5692 Skrevet Mai 12, 2011 kjører du reps kim rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5693 Skrevet Mai 12, 2011 real shit her ja 3 delte mange kan nok tru det er reps men da er det jaggu dyre reps Har sett på Speed-tech sine RS felger , men har bare funnet i 17" Og de er liiiiiitt billigere en The Reak Shit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5694 Skrevet Mai 12, 2011 kjører du reps kim rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5695 Skrevet Mai 12, 2011 Har sett på Speed-tech sine RS felger , men har bare funnet i 17" Og de er liiiiiitt billigere en The Reak Shit aha hehe ja er nok endel billigre med reps ja link til de du ha sett på ? også kan du jo se litt over dammen mye gromt tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5696 Skrevet Mai 12, 2011 aha hehe ja er nok endel billigre med reps ja link til de du ha sett på ? også kan du jo se litt over dammen mye gromt tilsalgs http://www.partsandretards.no/felger/speed-tech/rs-tech Joa,,, men er så jævli lagt og ro over........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5697 Skrevet Mai 12, 2011 men funke da fett med 17 på din ? får den lav å hahahaha du har ikke hørt om sånn derre greie som flyter på vannet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5698 Skrevet Mai 12, 2011 men funke da fett med 17 på din ? får den lav å hahahaha du har ikke hørt om sånn derre greie som flyter på vannet ? har 17" turbogrooves, meeeen hadde jo ikke skada med litt større øøøøøøh,,,, sånn derre derre luftputebåt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5699 Skrevet Mai 12, 2011 har 17" turbogrooves, meeeen hadde jo ikke skada med litt større øøøøøøh,,,, sånn derre derre luftputebåt?? tror 17" "bbs" hadde funka fett kan se om jeg får fiksa en photoshop til deg litt senere i kveld ja noe ala en sånn en ja! bare litt større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5700 Skrevet Mai 12, 2011 tror 17" "bbs" hadde funka fett kan se om jeg får fiksa en photoshop til deg litt senere i kveld ja noe ala en sånn en ja! bare litt større Det hadde vært noe! Har ikke photoshop på denne maskina så da hadde du vææært sniiiiilll: flau : ,,,,,,DANSKEBÅTEN????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...