#5776 Skrevet Mai 14, 2011 Jeg har fått litt dilla på Crystal Fighters - At home, og etter den ble det Nickelback.. Så ja, husrengjøringen gikk unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5777 Skrevet Mai 14, 2011 Ville og ville.. Du fant oss jo til slutt, kunne jo ikke liksom jage deg heller da.. dere stakk jo når jeg kom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5778 Skrevet Mai 14, 2011 dere stakk jo når jeg kom da er det ikke værre en å sende ei meld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5779 Skrevet Mai 14, 2011 da er det ikke værre en å sende ei meld jeg eller dere? jeg gjorde jo det etterhvert, og fikk jo tvingt det ut av Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5780 Skrevet Mai 14, 2011 Haha, Ola dreiv å ringte meg flere ganger da.. Hørte bare de snakka i bakgrunnen, han ville vertfall ikke snakke med oss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5781 Skrevet Mai 14, 2011 Hvaaa skjeeeeeeeeeeer aaaa? takk for gårsdagen!!!!! Var ikke vææærst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5782 Skrevet Mai 14, 2011 noen som har vist bilen hos Brumunddal Bil & Karosseri? strenge på sotfilm?og bitteliten oljelekasje? skal vise bilen på onsdag,så får håpe det ikke blir spiker ta den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5783 Skrevet Mai 14, 2011 noen som vil være med å leie verksted?? http://www.zett.no/bolig__til_salgs.html?objectId=2147080 treng 40 000 i måenden over 30 år så er det mitt. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5784 Skrevet Mai 15, 2011 noen som er våkne nå a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5785 Skrevet Mai 15, 2011 Seff akkurat hjemme ifra hamar je! Sjekka trøkket vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5786 Skrevet Mai 15, 2011 jepp å god natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5787 Skrevet Mai 15, 2011 en ting, ingus hvor stor er bakpotta di? har liggende en hjemme på 3,5 som jeg vurdere å ha på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5788 Skrevet Mai 15, 2011 jeg eller dere? jeg gjorde jo det etterhvert, og fikk jo tvingt det ut av Ola Tvingt det ut av meg du liksom:P Haha, Ola dreiv å ringte meg flere ganger da.. Hørte bare de snakka i bakgrunnen, han ville vertfall ikke snakke med oss.. Haha, ja. Skjønner faen meg ikke det: haha : Jeg hørte ingenting i andre enden: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5789 Skrevet Mai 15, 2011 Jepp, akkuart innatt fra hamar: ) Mange kjente folk i kveld egentlig: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5790 Skrevet Mai 15, 2011 Gooooood mårran!!!! Nå har både je, fugln å s2`n fisi! Så da er det på tide og stå opp !!! Våte veier, våte tomme parkeringsplasser, diffsperre på, andre gir, full gass! DET er måten og våkne på om mårran det: rock : Nei jeg driver ikke ulovlige aktiviteter på en helligdag, og oppfordrer heller ikke til sånt tull og tøys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5791 Skrevet Mai 15, 2011 oppe ja dra en tur på jobb idag vel Tvingt det ut av meg du liksom:P ja, men det var ikke lett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5792 Skrevet Mai 15, 2011 Gooooood mårran!!!! Nå har både je, fugln å s2`n fisi! Så da er det på tide og stå opp !!! Våte veier, våte tomme parkeringsplasser, diffsperre på, andre gir, full gass! DET er måten og våkne på om mårran det: rock : Nei jeg driver ikke ulovlige aktiviteter på en helligdag, og oppfordrer heller ikke til sånt tull og tøys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5793 Skrevet Mai 15, 2011 noen som vil være med å leie verksted??http://www.zett.no/bolig__til_salgs.html?objectId=2147080 treng 40 000 i måenden over 30 år så er det mitt. hehe glatt. Men deler ikke regninga altså Du får regne ut hvor mye du skal ha for 20kvm i mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5794 Skrevet Mai 15, 2011 glatt. Men deler ikke regninga altså Du får regne ut hvor mye du skal ha for 20kvm i mnd X2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5795 Skrevet Mai 15, 2011 se her ja 1 til nå så kan vi si 10 000kr måenden. men skal få litt mere en 20kvm til rådighet da. å pluss strøm hehe enda blir det dyrt at meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5796 Skrevet Mai 15, 2011 se her ja 1 til nå så kan vi si 10 000kr måenden. men skal få litt mere en 20kvm til rådighet da. å pluss strøm heheenda blir det dyrt at meg. Visst hele mjøsa lokal-lag leier så blir det nesten rimelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5797 Skrevet Mai 15, 2011 jaggu godt med 2 stk burger fra mcdonald's på lillehammer gratis nett har de vist å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5798 Skrevet Mai 15, 2011 jaggu godt med 2 stk burger fra mcdonald's på lillehammer gratis nett har de vist å : eek :mcdonald`s har aldrig hatt god burger da. da har man i vertfarl ikke smakt en god og saftig burger andre steder. huff. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5799 Skrevet Mai 15, 2011 jaggu godt med 2 stk burger fra mcdonald's på lillehammer gratis nett har de vist å hehe, er jo vomfyll.. men ikkeno slår mix-burgern fra bakkehaugen! som jeg sitter å kaster i meg i dette øyeblikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5800 Skrevet Mai 15, 2011 . men ikkeno slår mix-burgern fra bakkehaugen! som jeg sitter å kaster i meg i dette øyeblikk Joo! Min egen hjemmelagde burger! Saftig kjøtt med sjalott-lauk å hvitløk blandet sammen med urtesalt, peanutolje, cayenne-og sort pepper. Surret i godt smør i panna.Toppes med god moden ost og 3 skiver FEIT bacon, Frisk salat og chilli-kesam dressing. ( og hamburgerbrød kjøpt på rema) nam! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...