Anbefalte innlegg

Det er heeelt korrekt Egil :D Fredag er tandorri dagn her i huset;) Men som du sier ble det utsatt pga treffet! :)

Haha, samme som her det.. Jeg reiste på treff på fredag, da reiste frøkna med barna til Gjøvik på CC og mækkærn, så tandoori ble utsatt til søndag.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To fluer i en smekk er ikke dumt når det gjelder sånne ting, nei:p

Har flott familie frøkna også, men det er et eller annet med sånne tilstelninger jeg ikke er så begeistret for. Liker ikke å feire min egen bursdag en gang, så: eek :

: slå ::shf:

Var for mora mi sin skyld jeg gjordet, btw:) Så snill er jeg. Hehe.

Vi e ganske lik vi to.. Ja sånn i kro.. nei forresten.. *omformulere*

Nei men jeg vet hvordan du har det, jeg heller er ikke noe fan av hverken familietragedier eller feiring av min egen bursdag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg skal selge de, men har litt lyst på noe breiere da ;) Men vi får se.. Alternativet er å kjøpe meg 2 stk 9x16" lenso å sette bak :) Bilen ser så spinkel ut bakfra ;)

aha :) ja du sier noe der :P må mer ut :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så mange her som spiser chicken tandoori... Noen gode tips til noe som er godt åttåt? :)

Her i huset bruker vi ingenting ved siden av.. Kun kylling, ris og saus :)

Vi synes den sausen som er med i kartongen ikke er helt optimal, så vi kjøper en slik vanlig pose tandoori saus og blander den med den som er med i kartongen. Det blir helt knall :D

Men er ikke brått alle butikker som har den sausen i slik liten pose.. Ica og Spar har det i brumunddal ihvertfall. Ikke kiwi,rema,rimi osv.

Også lager kjærringa ganske små kyllingbiter, lar de ligge lenge i den marinden. Da blir de så saftige og gode atte :D

Fikk jeg lyst på tandoori igjen jo :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha :) ja du sier noe der :P må mer ut :D

Men er trangt om plassen :P Har ikke valsa hjulbuer. Men har lyst å prøe å få inn kanten uten at jeg må lakkere noe. Burde vel gå det? Skal få plass til 9x16 da tror jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det samme som hos dere vi, vi har wok-grønsaker til i tillegg til det du nevnte bare..

Lurer på å finne meg ei sjappe som selger slik en dag og sjekke hvordan det smaker der, er så mange som sier "æææ, da vet du ikke hvordan tandoori skal smake".. Såeh.. Men vet ikke hvor de har slikt? :o

Skal sjekke ut det med sausen forresten, da blir det jo mere saus også, for den sausen som følger med i pakken kan bli litt lite egentlig.. Ikke mer enn nødvendig vertfall! Så takk for tipset :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har såpass ny lakk at det burde gå greit å valse. Derimot så er hjulbuene på vento'en noe herk å valse. Det er hull til popnagle midt i buen som vil lage bulk når du valser over. Gjort dette på begge de 2 vento'ene jeg har valsa i hvertfall. Og da er det lakkering som må til etter at man har herja. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er trangt om plassen :P Har ikke valsa hjulbuer. Men har lyst å prøe å få inn kanten uten at jeg må lakkere noe. Burde vel gå det? Skal få plass til 9x16 da tror jeg..

ja ska gå ann det :) varme lakken å få noen som ha gjort det før til å gjør det så :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det samme som hos dere vi, vi har wok-grønsaker til i tillegg til det du nevnte bare..

Lurer på å finne meg ei sjappe som selger slik en dag og sjekke hvordan det smaker der, er så mange som sier "æææ, da vet du ikke hvordan tandoori skal smake".. Såeh.. Men vet ikke hvor de har slikt? :o

Skal sjekke ut det med sausen forresten, da blir det jo mere saus også, for den sausen som følger med i pakken kan bli litt lite egentlig.. Ikke mer enn nødvendig vertfall! Så takk for tipset :D

Sausen anbefales ja. Og ja, det blir dobbels så mye saus :D Vi bruker mye saus når vi spiser tandoori så vi spiser opp begge pakkene omtrent. Den pakke sausen smaker litt mere å :)

Jeg har ikke sett tandoori på Meny kartet noen steder jeg heller.. Ikke i Norge ihvertfall. Mener jeg så det i utlandet et sted, men husker ikke hvor. Men en resturant med tandoori må vi finne Stig? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw. kan en eller anna svinge innom med noe sjokolade. Guttungen sover og kjerringa er på jobb. Flyr på veggen snart :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, det skal vi finne glatt! :D

Du er med på ekspedisjon for å finne restaurant med tandoori du? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har såpass ny lakk at det burde gå greit å valse. Derimot så er hjulbuene på vento'en noe herk å valse. Det er hull til popnagle midt i buen som vil lage bulk når du valser over. Gjort dette på begge de 2 vento'ene jeg har valsa i hvertfall. Og da er det lakkering som må til etter at man har herja. :(

Huff da... vil ikke lakkere noe altså.. Hmmm.

Du, det skal vi finne glatt! :D

Du er med på ekspedisjon for å finne restaurant med tandoori du? :D

Ja seff :D Noen som har peil om noen indisk resturant i nærheten da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvor mye du skal valse og da. bare ta det rolig det.

Åpner snart indisk på Hamar i hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw. kan en eller anna svinge innom med noe sjokolade. Guttungen sover og kjerringa er på jobb. Flyr på veggen snart :P

nnoommm noooommm, Potetgull og dip og coca cola :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde is i frysern. redda dagen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvor mye du skal valse og da. bare ta det rolig det.

Åpner snart indisk på Hamar i hvertfall.

Skal ikke valse mye evt. Bar få lagt inn den kanten litt tenkte jeg.

Jasså ja :) Hvor på Hamar da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nnoommm noooommm, Potetgull og dip og coca cola :P

Jajajaja, slapp av du nå :P Fikk jeg lite lyst på potetgull og dipp... Haff! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

måkke si sånn Raymond! det er smittsomt : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fack, fikk jeg lyst på sjokolademarsipan:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er i bunn av bollen nå, steike så godt, også iskald glass cola!!!

:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke valse mye evt. Bar få lagt inn den kanten litt tenkte jeg.

Jasså ja :) Hvor på Hamar da?

legge inn kanten burde gå greit.

Åpner i strandgata. der hvor siste indre var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en bulk i felgen min:(, noen som vet om noen som kan fikse dette rundt Gjøvik et sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne Wangen på Raufoss skal visstnok ha utstyr til det, så ta en telefon til de i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en bulk i felgen min:(, noen som vet om noen som kan fikse dette rundt Gjøvik et sted?

Topp Auto har også utstyr til dette;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om en plass de kan dreie opp senterhull på et sett med felger a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.