#5901 Skrevet Mai 16, 2011 Ser den Mads. Har merka meg noen plasser der det er litt "fritt vilt" når det kommer til trafikkregler/vikeplikt på østre for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5902 Skrevet Mai 16, 2011 bli vel en tur til hamar på oss hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5903 Skrevet Mai 16, 2011 Samma her Stig Arne Riktig nok en pose potetgull i armkroken og pcen på fanget Venter på Paradise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5904 Skrevet Mai 16, 2011 Samma her Stig Arne Riktig nok en pose potetgull i armkroken og pcen på fanget Venter på Paradise HAHAHAHA!!! Paradise?? Jeg følte meg litt pus når jeg fortalte om mine planer for kvelden, og frøkna ba spesifikt om en actionthriller i kveld, så for meg blir det en bra film vertfall Men Paradise da mann.. *f9z* Du er nå søt og da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5905 Skrevet Mai 16, 2011 Måtte vist ut på en liten jobb jeg! Men nå er jeg innat og potetgullet er i bollen og ølen er spretta. God å ha fredag på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5906 Skrevet Mai 16, 2011 Ut for og vaske bil etterpå IPad i fanget, grillmat spist! Ungen sover og olsen banden og paradiset på tv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5907 Skrevet Mai 16, 2011 Noen som skal ut og fart litt rundt gjøvik området i kveld a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5908 Skrevet Mai 16, 2011 HAHAHAHA!!! Paradise??Jeg følte meg litt pus når jeg fortalte om mine planer for kvelden, og frøkna ba spesifikt om en actionthriller i kveld, så for meg blir det en bra film vertfall Men Paradise da mann.. *f9z* Du er nå søt og da.. Hehe Må få med seg Paradise vettu Ja, jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5909 Skrevet Mai 16, 2011 Menne... Noen som har no golf 3 deler til overs?? Jeg trenger et orginalt fjørbein bak. Får ikke fra hverandre det ene som sitter på bilen min.. Noen som har?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5910 Skrevet Mai 16, 2011 Har akk vært på Gjøvik jeg:p solgt gamle hjula. pungterte på tur hjem;( da blir det 4 nye dekk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5911 Skrevet Mai 16, 2011 Den er kjei Mats.. Hva slags dimmensjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5912 Skrevet Mai 16, 2011 Ser den Mads. Har merka meg noen plasser der det er litt "fritt vilt" når det kommer til trafikkregler/vikeplikt på østre for å si det sånn Ja, det er helt utrolig hvordan noen har begynt å kjøre herover:p Nesten så man skulle tro det var noen interne regler som ihvertfall ikke jeg skjønner ute og gikk. Fikk toppet dagen min på Gjøvik i dag også Men det sømmer seg kanskje ikke å dele på nettet. Hehe, verden er full av idioter - og jeg er sikkert en av de, men allikevel:p Ihvertfall snart natta her, så får man se hva som skjer på den "store" dagen i morgo. Ha en fin 17. Mai alle sammen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5913 Skrevet Mai 16, 2011 Den er kjei Mats.. Hva slags dimmensjon? 215/35-19:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5914 Skrevet Mai 17, 2011 natta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5915 Skrevet Mai 17, 2011 Dæ sku vørre alkolos på dettiii forumet her !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5916 Skrevet Mai 17, 2011 Vi har da deg til å være alkolos, Simen.. Led meg ut i fristelse, liksom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5917 Skrevet Mai 17, 2011 hva ska folk gjøre idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5918 Skrevet Mai 17, 2011 Endelig fått Audi'n på hjula.. så nå ska det kjøres bil på 17mai:DD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5919 Skrevet Mai 17, 2011 Gratulerer med dagen :DD Don Omar - Danza Kuduro ♥ fast 5 sangen :DD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5920 Skrevet Mai 17, 2011 Ææææææ'æææ.. Straks omelett til frokost.. MMmmm!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5921 Skrevet Mai 17, 2011 har grilla brødskive med tubeost og ostesmørbrød på bål til frokost og spiste bløtkake etterpå mmmmmmmmmM Gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5922 Skrevet Mai 17, 2011 Tusler ut å kikker litt på hamar etterhvert tenker jeg Når går russetoget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5923 Skrevet Mai 17, 2011 4 i brumunddal og 5 på hamar tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5924 Skrevet Mai 17, 2011 RUSSETOG 17.00: Rute: Vestre Torg, Storhamargata, Strandgata, Vangsvegen, Grønnegata, Kirkebakken, Stortorget Dette i følge http://www.hamar.kommune.no/getfile.php/Bilder/Hamar/Nyhetsbilder/Aktuelle%20hendelser/17.mai%20program_web%202011.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5925 Skrevet Mai 17, 2011 Planlegges statoil is for vacn folk på hamar snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...