#5951 Skrevet Mai 17, 2011 Skjåkvær: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5952 Skrevet Mai 17, 2011 hjemme fra raufoss nå, må si det var verdt turen og takk til mads som sa fra Godt å høre: ja : Er som regel bra opplegg der, men det er jo så mye folk at man ser jo ikke en eneste kjent kjeft utenom de man drar med som regel:p Så ihvertfall ikke deg noe, så. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5953 Skrevet Mai 18, 2011 Godt å høre: ja : Er som regel bra opplegg der, men det er jo så mye folk at man ser jo ikke en eneste kjent kjeft utenom de man drar med som regel:p Så ihvertfall ikke deg noe, så. Hehe. hvor sto dere ? vi sto ved detta store hvite bygget vetta fader hva det hva men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5954 Skrevet Mai 18, 2011 masmasmas ;p har svart deg nå Bra ;p Hvordan er forbruket på bilen a? Har egentlig lyst på en TQ, men usikker på om jeg får forbruket lavt nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5955 Skrevet Mai 18, 2011 hvor sto dere ? vi sto ved detta store hvite bygget vetta fader hva det hva men Endte opp med å stå ved brua ved lyskrysset. Veit da fader hva slags bygg du mener jeg heller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5956 Skrevet Mai 18, 2011 ble kjøpt jonsred motorsag 2245s her om dagen. det var knall god sag. synnes jeg da. prøvd den en del i dag å var helt noe annet en den gamle jobu saga. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5957 Skrevet Mai 18, 2011 helvetes eu godkjenningsdrit,nå blir det nok pappspiker av quattroen,orker faen meg ikke og koste på den noe mere. noen som vet om en bra bil til rundt 70k,uten noe tull og påkost,og som ser bra ut,og går greit. kan også vurdere og selge 80q om noen vil ha dritten: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5958 Skrevet Mai 18, 2011 Golfen min, skal få den for 85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5959 Skrevet Mai 18, 2011 Endte opp med å stå ved brua ved lyskrysset. Veit da fader hva slags bygg du mener jeg heller:p Aha Sto på andre sida av vegen for Europris, bygningen med jerngjerde elno sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5960 Skrevet Mai 18, 2011 Stemmer, da skjønner jeg det:p Noen som trenger noe stereo? Bra frontsett, 2-kanalers forsterker og kabler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5961 Skrevet Mai 18, 2011 bli gaaaaaaal av alle papir som ska til nav! mye å fylle ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5962 Skrevet Mai 18, 2011 Golfen min, skal få den for 85 har sett på golfen din,kunne ha tenkt meg noe sånt,men har egentlig ikke lyst til og bruke 85k på bil nå,har et huskjøp jeg skal gjøre senere i år,eller neste år,kommer an på når bestemor/bestefar får eldreleilighet,skal sjekke litt,og se om det dukker opp noe,burde vel egentlig ha kjøpt en bil som er eldre en 50år,så slipper man eu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5963 Skrevet Mai 18, 2011 Da blir bilen sendt bort et par dager til uka for å bytte toppakning, toppdekselpakning og regreim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5964 Skrevet Mai 18, 2011 Pris på det Simen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5965 Skrevet Mai 18, 2011 Da dro go bilen til oslo med ny eier gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5966 Skrevet Mai 18, 2011 Det gikk da fort! Hvor mye fikk du igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5967 Skrevet Mai 18, 2011 105 så da blir det ny bil på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5968 Skrevet Mai 18, 2011 har sett på golfen din,kunne ha tenkt meg noe sånt,men har egentlig ikke lyst til og bruke 85k på bil nå,har et huskjøp jeg skal gjøre senere i år,eller neste år,kommer an på når bestemor/bestefar får eldreleilighet,skal sjekke litt,og se om det dukker opp noe,burde vel egentlig ha kjøpt en bil som er eldre en 50år,så slipper man eu. Passaten er til salgs den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5969 Skrevet Mai 18, 2011 105 så da blir det ny bil på lørdag hvilken bli det nå da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5970 Skrevet Mai 18, 2011 hvilken bli det nå da ? Det skal dere få vite på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5971 Skrevet Mai 18, 2011 Pris på det Simen? 7-8k inkl. deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5972 Skrevet Mai 18, 2011 helvetes eu godkjenningsdrit,nå blir det nok pappspiker av quattroen,orker faen meg ikke og koste på den noe mere. noen som vet om en bra bil til rundt 70k,uten noe tull og påkost,og som ser bra ut,og går greit. kan også vurdere og selge 80q om noen vil ha dritten: bh : Bilde ? Og liste på mangler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5973 Skrevet Mai 18, 2011 Passaten er til salgs den har du noe mere info,og bilder orker ikke og gå igjennom over 100sider:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5974 Skrevet Mai 18, 2011 Bilde ? Og liste på mangler? sjekk her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=213797 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5975 Skrevet Mai 18, 2011 Bytte bil, men hva skal jeg ha? Skal kjøre t/r Hamar - Gjøvik 3ggr i uka fra høsten, så bør vel fortsatt ha TDI, selv om jeg vil ha T eller TQ. Så, noen som vil gjøre meg mer forvirra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...