#6001 Skrevet Mai 20, 2011 Ja, få de ihvertfall ute av syne, og på med låsebolter om du ikke har det (noe jeg regner med du har) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6002 Skrevet Mai 20, 2011 Ja, få de ihvertfall ute av syne, og på med låsebolter om du ikke har det (noe jeg regner med du har) det har jeg ikke men skulle hatt det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6003 Skrevet Mai 20, 2011 Kjøp det asap! Jeg hadde ikke det på Rennsportene i fjor, men hadde nesten en klump i halsen hver dag jeg stod opp i tilfelle de var borte:p Og isåfall hadde det jo nesten praktisk talt vært min feil etteersom jeg ikke hadde giddi å kjøpt låsebolter. Ellers har jeg hatt på det på alle felgsett som er verdt noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6004 Skrevet Mai 20, 2011 Jeg har aldri låst inne felger og slikt, ikke hatt låsebolter på hjul som er montert på bil heller. Som sagt, dette er ikke noen jålete felger, men bruksverdien for meg er såpass stor at det bobler faenskap inni meg nå.. Hadde ikke egentlig tenkt å kjøpe nye vinterfelger til høsten..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6005 Skrevet Mai 20, 2011 link til en plass de selger ? må ha 8 lange å 8 vanlige har 10mm spacer framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6006 Skrevet Mai 20, 2011 Biltema selger jo, og de er nok ikke noe dårligere enn noe annet:) Om de virkelig vil ha felgene, så får de med de uansett, men ser jo litt mer vanskelig ut når man ser låseboltene. Lange må du sikkert se etter på Ebay, eller måle om du får skrudd til nok med vanlige bolter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6007 Skrevet Mai 20, 2011 vanlige går ikke framme går akk med 5mm spaceer hehe men ska se litt på bukta men blir ikke enda hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6008 Skrevet Mai 20, 2011 Si ifra hvis du får tak i jævlarna Stig Arne! skulle ha slått av ett par kneskåler jeg også.! Her på huset så var dem inne i en lukket garasje og stjal 2hjulingen min for 2 år sia. so, let me know! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6009 Skrevet Mai 20, 2011 Regner ikke med å se noe til de igjen. Og forsikring er det vel bare å drite i å ringe siden de ikke var innelåst noe sted.. Herreguuud!!! Om jeg bare hadde ferska de når jeg kom hjem fra nattskift eller skulle reise til tidligskift.. De skulle faen aldri noen sinne blitt funnet igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6010 Skrevet Mai 20, 2011 link til en plass de selger ? må ha 8 lange å 8 vanlige har 10mm spacer framme aboslutt dekkservice i brumunddal kjøpte mine til 100-200 kr. de bestiller og har det dagen etter. tror de vil klare og bestille i rett dim til deg du trenger bare 4 stk. en låsebolt til hver felg. det som er meninga hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6011 Skrevet Mai 20, 2011 åja hehe da får jeg stikke innom der engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6012 Skrevet Mai 20, 2011 Testa ut pizzabakern i dala i kveld, nummer 4 var vertfall veldig god! Så det ble dagens pittelille plaster på såret etter blodtrykket var på topp etter at jeg oppdaga at vinterhjula var stjært.. Har snekra bu til søppeldunkene i dag da, den ble fin!! Men huseiern bør få ut fingern å snekre så vi får lagra unna litt stæsj som for tiden står eksponert ute her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6013 Skrevet Mai 20, 2011 Helvettes hjullager!!!!!! Bytta hjullager foran i kveld, men er faen meg et bak som er gått også. Hva skjer med meg og hjullager egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6014 Skrevet Mai 20, 2011 driver og forsøker å få på de nye hjula mine, men mangler bolter for å få montert spacerene. er det noen som har rettkonede bolter med kort "bolthode"? sånne som vanligvis er på skrudde spacere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6015 Skrevet Mai 20, 2011 Maaads erru våken ? trenger felg hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6016 Skrevet Mai 20, 2011 driver og forsøker å få på de nye hjula mine, men mangler bolter for å få montert spacerene.er det noen som har rettkonede bolter med kort "bolthode"? sånne som vanligvis er på skrudde spacere? Send en mld til erik skaaden på facebook. kanskje du får låne av han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6017 Skrevet Mai 20, 2011 Maaads erru våken ? trenger felg hjelp Våken jeg, men det er ikke så veldig lenge til:p Du får spørre kjapt, så skal jeg se om jeg rekker å svare før frøkna river meg i øra opp trappa her: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6018 Skrevet Mai 20, 2011 Kjøp så du har 2 pr.felg. 2 forskjellige sett det hadde jeg på bbs hjula på 90'n! Da blir det litt vanskeligere og få de med seg igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6019 Skrevet Mai 21, 2011 Våken jeg, men det er ikke så veldig lenge til:p Du får spørre kjapt, så skal jeg se om jeg rekker å svare før frøkna river meg i øra opp trappa her: eek : hvordan er det å få dreid av felgen? skulle hatt bak felgen 2-4mm lenger inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6020 Skrevet Mai 21, 2011 Det er ikke noe heft:) Må jo selvsagt se på felgen hvor mye du tør å ta, men med så lite burde det ikke være noen problemer. For et par sider siden stod det jo om et sted på Hedmarken som tydeligvis har utstyret til å frese bort så mye du trenger også, så se litt tilbake og hør med de folka om de tar det på seg:) Har du senka mer og det subber litt nå, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6021 Skrevet Mai 21, 2011 da må jeg se på det litt om jeg valse så sprikk lakken så vil ikke : p hehe vil senke mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6022 Skrevet Mai 21, 2011 nesten så det går ann å dreie av ett sett med bremseskiver å da for så lite ( uten att jeg har sett hvor mye gods det er på mk4 skiver) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6023 Skrevet Mai 21, 2011 hvordan er det å få dreid av felgen? skulle hatt bak felgen 2-4mm lenger inn! Jeg fikk frest av senteret på mercedes felgene mine 5 mm, det var det en kar i raufossfabrikken som gjorde, ble veldig bra resultat. mye bedre enn å dreie, får da må du ha av dekket, det slipper du med å frese, han tok 1000kr får 4 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6024 Skrevet Mai 21, 2011 Jeg fikk frest av senteret på mercedes felgene mine 5 mm, det var det en kar i raufossfabrikken som gjorde, ble veldig bra resultat. mye bedre enn å dreie, får da må du ha av dekket, det slipper du med å frese,han tok 1000kr får 4 felger. aha får se an litt, hørtes kjekt ut hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6025 Skrevet Mai 21, 2011 Det er ikke store summen ihvertfall, og du kan sikkert ta av ihvertfall 5mm uten at det blir utrygt å kjøre med:) Er ikke så mye som skal til for å få merkbart bedre plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...