#6051 Skrevet Mai 22, 2011 Skal jeg si ifra når jeg skal ha en fotoshot da? Må bare gjøre litt med den først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6052 Skrevet Mai 22, 2011 Jepp, gjør det:) Morsom å få knipset noen bilder av noe annet enn de vanlige VW og Audiene som jeg har tatt bilder av ellers:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6053 Skrevet Mai 22, 2011 Snasin bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6054 Skrevet Mai 22, 2011 noe liv her i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6055 Skrevet Mai 22, 2011 noe liv her i kveld ? Ja, jeg kikker på E-klasse 94 modell. Og nei, er ikke full haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6056 Skrevet Mai 22, 2011 sku akk til å si det, er du FULL?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6057 Skrevet Mai 23, 2011 Neeeh, tøft da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6058 Skrevet Mai 23, 2011 Skal jeg si ifra når jeg skal ha en fotoshot da? Må bare gjøre litt med den først Gratulerer med grom vogn!!! Sitter sikkert bra på i S kombinasjonen utenfor garasjen deres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6059 Skrevet Mai 23, 2011 Noen som er nærvøs her:-P. Jeg venter på en telefon så jeg går hørt om jeg får lærlingplass:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6060 Skrevet Mai 23, 2011 Noen som er nærvøs her:-P. Jeg venter på en telefon så jeg går hørt om jeg får lærlingplass:-D Krysser fingra her, har en bil som skulle vært retta en som skulle vært lakkert å --------------- Men over på noe annet, hvorfor er det ikke swap meets på noen av de norske treffa? ingen som gidder å dra med seg deler de skulle solgt? ser på utenlandske treff så er det altid noen som finner noe gull (er jo det jeg vil men hjelper vel ikke om ingen har noe ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6061 Skrevet Mai 23, 2011 Ikke noe som skjer her i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6062 Skrevet Mai 23, 2011 Gratulerer med grom vogn!!! Sitter sikkert bra på i S kombinasjonen utenfor garasjen deres... Hehe blir nesten litt skremt av at du veit hvor jeg bor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6063 Skrevet Mai 23, 2011 Alle veit det:evil: Så sov med et øye åpent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6064 Skrevet Mai 23, 2011 Alle veit det:evil: Så sov med et øye åpent... Er vel kanskje ikke så vanskelig å se heller men jeg bolter fast bilen til huset jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6065 Skrevet Mai 23, 2011 Har sett audien utafor, ser verkstedet mitt i bakgrunnen på noen av bildene dine faktisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6066 Skrevet Mai 23, 2011 Har sett audien utafor, ser verkstedet mitt i bakgrunnen på noen av bildene dine faktisk! okei, nå blir jeg nyskjerrig! hvor har du verksted? : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6067 Skrevet Mai 23, 2011 okei, nå blir jeg nyskjerrig! hvor har du verksted? : Over elva og oppi bakken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6068 Skrevet Mai 23, 2011 Over elva og oppi bakken! Det sa meg ingenting: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6069 Skrevet Mai 23, 2011 ingen med FWD 1.8T som trenger highflow manifold a? må finansiere litt felg og dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6070 Skrevet Mai 23, 2011 FAEN I HEEEEEEEELVETE ta de forbanna bur-ugle-fittene til jævla møkka satans-veivesen!!!: bh :: bh :: bh :: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6071 Skrevet Mai 23, 2011 FAEN I HEEEEEEEELVETE ta de forbanna bur-ugle-fittene til jævla møkka satans-veivesen!!!: bh :: bh :: bh :: bh : Flere som ikke har dagen sin i dag ja. Skjedd med deg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6072 Skrevet Mai 23, 2011 Skjer, Arnstein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6073 Skrevet Mai 23, 2011 Flere som ikke har dagen sin i dag ja. Skjedd med deg da? Dama ble stoppa i kontroll i søre ål idag, med s2`n( 50 meter ifra utkjøringa der jeg bor!) Ho fikk nesten kjøre igjen men så fant de plutselig ut at det var en S2 og da var helvete løs.. Full sjekk over, under og inni bilen! Xeon og manglende blinklys på skjermene! For faaen da!!! Bilen ble jo godkjent av biltilsynet når den kom til landet i 2007! Og naf har godkjent den flere ganger.. Blir så jææææææævla sint!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6074 Skrevet Mai 23, 2011 haff skjønner deg godt!!!! makan til nasister ska man lete lenge etter!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6075 Skrevet Mai 24, 2011 Er vel kanskje ikke så vanskelig å se heller men jeg bolter fast bilen til huset jeg! Så nybilen din i morrest, jobba natta du sikkert? Den skinte flott i morgensola der den sto gitt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...