#6076 Skrevet Mai 24, 2011 FAEN I HEEEEEEEELVETE ta de forbanna bur-ugle-fittene til jævla møkka satans-veivesen!!!: bh :: bh :: bh :: bh : Må du inn på teknisk/ettergodkjenning da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6077 Skrevet Mai 24, 2011 var innom rc butikken her om dagen å fant en litt fin størlse. noen som har erfaring med denne? eller vet om noen bilige butikker i utlande som selger dette. dem skule jo ha 3300 i norge å her skal dem ha 1600. stor pris forskjell. å vertfal vis jeg får bort momsen i tyskland er vel 17 eller 19 % å er heldig å sliper moms her. men må vel regne med moms her. http://cgi.ebay.de/Kyosho-DRX-Citroen-C4-WRC-Verbrenner-1-9-RTR-31043-/330563758244?pt=RC_Modellbau&hash=item4cf722a8a4 synn det bare er citoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6078 Skrevet Mai 24, 2011 (endret) Må du inn på teknisk/ettergodkjenning da? jeepp.. Her er de jævla idiotene fra i går!!! http://www.gd.no/nyheter/article5615970.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6079 Skrevet Mai 24, 2011 Så nybilen din i morrest, jobba natta du sikkert?Den skinte flott i morgensola der den sto gitt :-) Stemmer det ja Kan nå si at nå er det ikke noe mer r8 på Toten da denne har blitt solgt til nord-Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6080 Skrevet Mai 24, 2011 Har trygve solgt alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6081 Skrevet Mai 24, 2011 Da har Audi'n fått ny olje og ny bremsevæske. Snart klart for å tuktes litt på bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6082 Skrevet Mai 24, 2011 fikk grønne fingre istad jeg (bokstavelig talt) klipte plenen for første gang i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6083 Skrevet Mai 24, 2011 Noen fra Hamar som er keen på låne bort ei valse et par dager? Får jeg ikke lånt meg valse før 3. juni må jeg avbestille hytte og spyle det planlagte treffet ned i bøtta Evt. om jeg kan kjøre bilen ned til Hamar-området hvis noen gidder å hjelpe meg med valsinga? Det er et non-vag produkt, men jeg håper noen kan hjelpe meg allikevel Det er kun snakk om å brette inn profilen/kanten på innsiden av skjermbuene rundt om, så ikke spesielt avansert eller tidkrevende vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6084 Skrevet Mai 24, 2011 Har trygve solgt alt? Stemmer Alm gutten sa så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6085 Skrevet Mai 24, 2011 Noen fra Hamar som er keen på låne bort ei valse et par dager? Får jeg ikke lånt meg valse før 3. juni må jeg avbestille hytte og spyle det planlagte treffet ned i bøtta Evt. om jeg kan kjøre bilen ned til Hamar-området hvis noen gidder å hjelpe meg med valsinga? Det er et non-vag produkt, men jeg håper noen kan hjelpe meg allikevel Det er kun snakk om å brette inn profilen/kanten på innsiden av skjermbuene rundt om, så ikke spesielt avansert eller tidkrevende vil jeg tro. har du spurt Rolf? jeg kunne hjulpet til om jeg hadde hatt valse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6086 Skrevet Mai 24, 2011 Nei, fader.. Rolf hadde jeg glemt Skal høre med han, selv om sjansen kanskje er liten der ettersom jeg ikke kjenner han eller vet hvem han er i det hele tatt Edit: Jeg får bare "Ugyldig bruker" når jeg søker etter han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6087 Skrevet Mai 24, 2011 rolf er en kjekk ung man som sikkert låner deg valsen For treff MÅ du på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6088 Skrevet Mai 24, 2011 Nei, fader.. Rolf hadde jeg glemt Skal høre med han, selv om sjansen kanskje er liten der ettersom jeg ikke kjenner han eller vet hvem han er i det hele tatt Edit: Jeg får bare "Ugyldig bruker" når jeg søker etter han? Eller du kan høre med eivind alexander berg fra Lillehammer Han har ferie fra lørdag av. så spørs jo om han er å finne i lillehammer etter det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6089 Skrevet Mai 24, 2011 Nei, fader.. Rolf hadde jeg glemt Skal høre med han, selv om sjansen kanskje er liten der ettersom jeg ikke kjenner han eller vet hvem han er i det hele tatt Edit: Jeg får bare "Ugyldig bruker" når jeg søker etter han? http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=2725 rolf er grei han bare å spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6090 Skrevet Mai 24, 2011 Tusen takk for hjelpa, gutter! Da har jeg sendt en PM til Rolf. I verste fall får jeg bruke spett og slegge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6091 Skrevet Mai 24, 2011 haha bruk slegge å spett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6092 Skrevet Mai 24, 2011 da er det bedre å bruke jernrør og rulle bilen fram og tilbake med røret imellom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6093 Skrevet Mai 24, 2011 da er det bedre å bruke jernrør og rulle bilen fram og tilbake med røret imellom Funker med en gammel støtdemper også Gjorde det på gammelgolfen jeg, for å i det hele tatt komme meg til Våler i fjor med ET13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6094 Skrevet Mai 24, 2011 Da har den kjekke unge mannen svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6095 Skrevet Mai 24, 2011 får si fra om du ikke får lånt Tore:) nabo`n har valse liggende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6096 Skrevet Mai 25, 2011 Da ble det lærlingplass:-D. Digg:-D :-D :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6097 Skrevet Mai 25, 2011 Da ble det lærlingplass:-D. Digg:-D :-D :-D Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6098 Skrevet Mai 25, 2011 Gratulerer Takker:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6099 Skrevet Mai 25, 2011 Da ble det lærlingplass:-D. Digg:-D :-D :-D Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6100 Skrevet Mai 25, 2011 Da ble det lærlingplass:-D. Digg:-D :-D :-D Gratulerer hvor da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...