Anbefalte innlegg

Jaaaa fy faen. jeg trodde ikke det hu dama sa i telefonene. så det ble litt sånn. Je ikke forstå, snakk med min onkel. hahaha : DDD

men det skulle vell egentlig vært i domt i dommen min at jeg skulle opp til ny teori og førerprøve.. men det var det altså ikke.. så det var ikke noe de fikk gjort noe med nå.. Yeeeah :D

jævla heldiggris! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, noen har mer flaks enn andre:p Slettes ikke den dummeste beskjeden man kan få når det gjelder å få igjen lappen - for jommen er det godt når man førstes får den igjen:D

Gratulerer btw, Ola: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en gledelig nyhet i dag.

jeg leverte søknad om og få ta teorien til trafikkstasjonen for en måned siden. har ikke fått noe svar fordi den ble overlevert politiet. så ringte i dag da jeg burde begynne med teorien da det er en mnd igjen. da fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte noe. jeg var ikke i domt noe form for prøver så førerkort ble sendt til meg den dagen perioden utløper. så slipper utgiften av nytt førerkort. : DDDDD

Åååh, etter en såpass lang periode uten førerkort så er nok det en ganske så god nyhet ja :D Gleder meg til å se deg på veien igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blæh :P

Det synes egentlig jeg også, men bilen passer bedre inn på et bmw-treff istedet for et vacn-treff, hehe..

Hvis ting går som det skal kommer jeg nok med "riktig" bil på vacn-treff i sommer også :) DA kan vi leke, Simen!

Ja, det er forsåvidt sant. Men samma åssen nestebil jeg får meg så skal jeg fortsatt møte på det meste av vacn-treff :D

Og ja, har faktisk titta litt på E30 også : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte du E30`n? : )

Hehe, ja. Det er bare 4cm bakkeklaring så den ser vel litt lav ut når man møter den: ) Får den lavere men da er det ikke kjørbart: )

Takk skal du ha: rock :

Nei, jeg kjørte en helt vanlig Volvo XC70.

Hehehehe..den var iallefall lav, ja!! :D Jeg digger å møte sånne biler helt random langs veien. Det gjør godt i sjela.

Ja, det er forsåvidt sant. Men samma åssen nestebil jeg får meg så skal jeg fortsatt møte på det meste av vacn-treff :D

Og ja, har faktisk titta litt på E30 også : eek :

Ja, jeg kommer også til å være med på vacn treff når jeg har mulighet. Det er mulig jeg svipper innom når jeg passerer Våler tilbake fra treffet, på søndag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med nyheten, Steffen!! :D Kjenner til hvordan det er å få tilbake lappen etter en periode uten, og det er ikke feil ;)

Du slapp litt billigere unna enn meg, noe som forsåvidt bare skulle mangle også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge mista du den steffen? du fikk vel lenger tid med fotlenke enn meg, men kortere tid uten lappen hvis jeg ikke husker feil:p er bare fra 12 mnd og over du må ta opp igjen tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 mnd uten = ny teoretisk prøve

12 mnd uten = ny praktisk førerprøve

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok korrekt, Mr Kvilten: ja : Jeg var uten i 12 måneder, og måtte ta alt det kjipe opp igjen.

Ikke bosatt i Stavanger lenger, forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var uten lappen i 1 år og trengte kun å ta opp igjen oppkjøringa. Det er vel 5 år siden nå..

Arnstein: Statlige krav foreldes vel ikke før etter 10 år..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slow up

What time is it, dawg?

It’s time for a switcharoo

We both love our moms, women with grown women needs

I say we break ‘em off

Show ‘em how much they really mean

‘Cause I’m a Mother Lover

You’re a Mother Lover

We should fuck each others mothers

Fuck each others moms

I’ll push in that lady where you came out as a baby

ain’t no doubt that shit is crazy

Fuck each others moms

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arnstein: Statlige krav foreldes vel ikke før etter 10 år..

Da får jeg sette meg på rævva å vente 9 år til da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprette ei øl tell og ut i garasjen og skru litt mer.. Våler nærme seg litt førr fort nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge mista du den steffen? du fikk vel lenger tid med fotlenke enn meg, men kortere tid uten lappen hvis jeg ikke husker feil:p er bare fra 12 mnd og over du må ta opp igjen tror jeg :)

Takk dere :D gleder meg veldig over og slippe alt. har ikke tatt teorien enda så hadde nok ikke blitt oppkjøring for uti juli sikkert.. men nå får jeg det i posten :D

jeg miste retten til å kjøre i 10mnd, og 18 dager fengsel. ferdig med og sone på tirsdag. og i morra er det en mnd igjen til lappen kommer i posten :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bli vel ikke godt å få igjen lappen Jevnaker ? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var uten lappen i 1 år og trengte kun å ta opp igjen oppkjøringa. Det er vel 5 år siden nå..

Jeg måtte ta både teori og oppkjøring for 1½ år siden, så det er nok nye regler.

Men hørt om folk som er like heldige som Steffen før, at politiet rett og slett har glemt å "krysse" av alt på lista si - populært kalt gullhår i aslet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bli vel ikke godt å få igjen lappen Jevnaker ? ;)

ikke særlig nei : DDD

Jeg måtte ta både teori og oppkjøring for 1½ år siden, så det er nok nye regler.

Men hørt om folk som er like heldige som Steffen før, at politiet rett og slett har glemt å "krysse" av alt på lista si - populært kalt gullhår i aslet;)

ja hørt det. men det var før. alt er mye strengere nå. dama fra politiet sa at det hadde nok blitt gjort en feil der. men at det var det ikke noe å få gjort noe med nå. heahe : DD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, at de gjør feil er uansett ikke din feil. Og når det attpåtil går i din favør også, så hadde jeg bare ropt hurra til politifrøkna i telefonen:D

Gled deg! Å få igjen lappen etter at du har mistet den, er 10x bedre enn den gangen du fikk den for første gang:)

Noe som skjer her, da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer med folk å mista lappen a ?:P ikke fått en eneset bot jeg :D eller jo for slitt dekk haha

her sitt jeg å vente på at spesialstyrken ska begynne :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bosatt i Stavanger lenger, forresten?

Nei gitt, nå har jeg flytta opp igjen til gode gamle Hedmark - nærmere bestemt Trysil/Engerdal :)

Bare tullinger i sør, i tillegg til Hans Frederik B. : smil :

hva skjer med folk å mista lappen a ?:P ikke fått en eneset bot jeg :D eller jo for slitt dekk haha

Da bør du banke jævlig hardt i bordet, frøken Haugen! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe :P men purken har mistenkt meg for narkotika hahahah

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei gitt, nå har jeg flytta opp igjen til gode gamle Hedmark - nærmere bestemt Trysil/Engerdal :)

Ikke dumt. ikke dumt: smil :

Ja, Hans Fredrik er en skrue:nana: Ikke vondt meint.

Gikk smertefritt for meg i flere år også, Kim Rune, så kom fartsbøter, beltebøter og den slags:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør du banke jævlig hardt i bordet, frøken Haugen! ;)

Ah, please you cutiepie. You miss me ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt. ikke dumt: smil :

Ja, Hans Fredrik er en skrue:nana: Ikke vondt meint.

Gikk smertefritt for meg i flere år også, Kim Rune, så kom fartsbøter, beltebøter og den slags:p

heheh får vell noe etterhvert jeg å :P vært nære på et par ganger : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, neida.. De få jeg faktisk møtte som også er her på forumet var som vanlig veldig hyggelige :)

Ah, please you cutiepie. You miss me ;)

Hahahaha. Jaokååå, jeg gjør vel egentlig det. Vi sees nok til høsten igjen, og da har forhåpentligvis jeg Audi av noe slag jeg også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.