#6176 Skrevet Mai 27, 2011 + heldekkende klær i bomull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6177 Skrevet Mai 27, 2011 + heldekkende klær i bomull Okei, ta med det da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6178 Skrevet Mai 27, 2011 Heldekkende i bomul er ikke lik morras kåpa di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6179 Skrevet Mai 27, 2011 Bilen gått i en dyp depresjon etter den ble stoppa, Arnstein? Skulle tro det ja! Får på mekonomen i mårra å få tak i noen nye plugger og krysse fingra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6180 Skrevet Mai 27, 2011 Skulle da gå ann det Men da drar du fredag da regner jeg med? Bilen gått i en dyp depresjon etter den ble stoppa, Arnstein? Pål. Jeg vil også sitte på en tur hvis jeg skal til våler ginne hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6181 Skrevet Mai 27, 2011 tror jeg ska haike en tur å pål har med klær å hjelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6182 Skrevet Mai 27, 2011 Hehe, grett det Dere dra fredag og eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6183 Skrevet Mai 27, 2011 litt usikker men blir vell det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6184 Skrevet Mai 28, 2011 GOD morgen! Stått opp for 2 gang her idag Hvor kjøper gutta krutt pluggene sine forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6185 Skrevet Mai 28, 2011 Plugger..? Glødeplugger du snakker om? Har ikke skifta de enda jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6186 Skrevet Mai 28, 2011 GOD morgen! Stått opp for 2 gang her idag Hvor kjøper gutta krutt pluggene sine forresten? Jeg anbefaler deg og handle fra autohausaz.com billig pga dollaren,og nesten 5 plugger for prisen av 1 i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6187 Skrevet Mai 28, 2011 Plugger..? Glødeplugger du snakker om? Har ikke skifta de enda jeg.. ikke glødeplugger på S2`n nei Men ble mekonomen denne gangen! Boch Platin;) 20% på alle varer der idag: rock : så ble 180 kr pluggen og det er ikke så gærent:) (til og være kjøpt i norge) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6188 Skrevet Mai 28, 2011 Jeg anbefaler deg og handle fra autohausaz.com billig pga dollaren,og nesten 5 plugger for prisen av 1 i Norge Ja lønner seg visst man kjøper litt kvantum;) koster jo bare 63kr pluggen der i motsetningtil 240 kr( ordinær pris mekonomen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6189 Skrevet Mai 28, 2011 Betalte 280,- for 4stk originalplugger(NGK) til min her om dagen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6190 Skrevet Mai 28, 2011 Godt og komme hjem til fru og bil! Og kanskje treff?? I allefall visst jeg får bilen til og gå som den skal.... .. .... ... ! Siden fruen din bruker bilen hver dag så kan da du bruke den til og fra Våler ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6191 Skrevet Mai 28, 2011 Seekparts24 er et sted som har bra priser på så å si alt du trenger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6192 Skrevet Mai 28, 2011 Betalte 280,- for 4stk originalplugger(NGK) til min her om dagen jeg Bla bla bla:p Ngk pluggene til min koster over 500 pr stk vel og merke på mekonomen det da: rolleyes Siden fruen din bruker bilen hver dag så kan da du bruke den til og fra Våler ;p Jammen jeg må jo kjøre på baaaaane også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6193 Skrevet Mai 28, 2011 Rolf, den bilen din ser lav og stiv ut.. Me like! Banner høyt på at du ikke klarer å huske/catche hvor jeg har sett deg, hæææhæ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6194 Skrevet Mai 28, 2011 Nei det skal du få lov til å fortelle meg. For jeg sliter nok som det er med å holde meg unna hulla i veien om jeg ikke skal få med meg hvem som kommer på andre siden av veien Lav og stiv er den. men lavere skulle jeg hatt den. Pakka er på vei men ("/#()"( å tid det skal ta fra Canada da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6195 Skrevet Mai 28, 2011 Jeg lå foran deg fra Olrud-krysset til du svingte av fra Nydalsvegen(som går opp til Furnesåsen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6196 Skrevet Mai 28, 2011 Hmm. kjørte du Audi'en da? Var det for en fire timer ca siden ? med noen jenter i bilen som glana mætt bakover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6197 Skrevet Mai 28, 2011 Haha, kjørte ikke Audien, og det var sikkert de jentene du så ja, om det var småjenter på rundt 7 og 12.. Kjørte en Citröen Xsara Picasso Jeg fortalte til frøkna at det var du som lå bak oss, for ho er venninne med en eks av deg og kjente deg igjen på et bilde fra TDM Lillehammer i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6198 Skrevet Mai 28, 2011 Ja de var ikke gamle de som satt bak i hvertfall. Syns det var litt rart de glana så fælt. Begynte å lure på om det satt fast et eller anna dyr eller ei gammal dame i grillen Tror ikke jeg har hilst skikkelig på deg noen gang så heller ikke lett å kunne kjenne igjen folk i trafikken. Spes siden jeg så hovedesakelig bakhodet ditt. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6199 Skrevet Mai 28, 2011 Lørdag er digg:D Skjer her i kveld a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6200 Skrevet Mai 28, 2011 har bygd ferdig anlegg og skifta olje på audin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...