#6251 Skrevet Mai 30, 2011 KRB sin? Ja, jeg gikk glipp av nesten samtlige treff for et par år siden, for alt som skjedde utenom bilinteressen kræsjet med treff. Jepp, jeg ser det an, så ordner vi det alltids om det ikke er noen andre som har:) Ja så den på reklamen Nå! Fikk bare sett den et mikrosekund, men er rimelig sikker på at det var den ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6252 Skrevet Mai 30, 2011 KRB sin? Ja, jeg gikk glipp av nesten samtlige treff for et par år siden, for alt som skjedde utenom bilinteressen kræsjet med treff. Jepp, jeg ser det an, så ordner vi det alltids om det ikke er noen andre som har:) ja dette åre er helt jævlig. får på skilt på coupen 1 juli da det er halv årsagift da. som sakt så var det komformasjon nå til våler. dattra hade bursdag den 13 da det var på hamar. å på tdm hamar så skal jeg i brylup. grrrrr. jeg som hadde gledet meg til skurven siden i fjord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6253 Skrevet Mai 30, 2011 Hvor får dere lagt om dekk forresten? Får vel nye dekk i morra, bør vel eeegentlig ha fått de på ganske fort Mener jeg leste noe om dekklåven eller noe her en gang, hva tar de for å vrenge av 4 og legge på 4 nye dekk? Og hvor ligger de? Andre alternativer..? Dekklåven tar 400,- står det der og litt lenger ned har Ola fått samme prisen, http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2266063post2266063 http://www.dekklaaven.no/ holder til her: http://kart.gulesider.no/m/a8Zfi Når du kjører gamlevegen mellom Brumunddal og Hamar så går det en veg oppover lia ved Lifo-konsult. Dekklåven passer bra siden det er på en gård og i en låve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6254 Skrevet Mai 30, 2011 Absolutdekkservice ved siden av Rimi har jeg hvertfall god erfaring med Litt usikker på hvor mye de tar for det men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6255 Skrevet Mai 30, 2011 Absolutdekkservice ved siden av Rimi har jeg hvertfall god erfaring med Litt usikker på hvor mye de tar for det men.. oj dem motere sotefilm. noen som vet pris å kvalitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6256 Skrevet Mai 30, 2011 oj dem motere sotefilm. noen som vet pris å kvalitet? jeg la på gamle bilen der. kai fra skandinavia solfilm som gjør det. veldig bra kvalitet. jeg satte fra meg bilen om morran og henta den klokka 2 betalte 7k for hele bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6257 Skrevet Mai 30, 2011 jeg la på gamle bilen der. kai fra skandinavia solfilm som gjør det. veldig bra kvalitet. jeg satte fra meg bilen om morran og henta den klokka 2 betalte 7k for hele bilen. huff det var da dyrt. betalte 3000 mener jeg på gamle a6 for alle 7 ruten i moss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6258 Skrevet Mai 30, 2011 huff det var da dyrt. betalte 3000 mener jeg på gamle a6 for alle 7 ruten i moss. ja da er det bare å dra dit. men 3000kr, dette må jo ha vært for 5 år siden eller noe : p billig var det hvertfall. hvis det var med kvitto og garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6259 Skrevet Mai 30, 2011 Absolutdekkservice ved siden av Rimi har jeg hvertfall god erfaring med Litt usikker på hvor mye de tar for det men.. Der har jeg jo vært sjøl også en gang. Stikker innom de en dag da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6260 Skrevet Mai 31, 2011 ja da er det bare å dra dit. men 3000kr, dette må jo ha vært for 5 år siden eller noe : p billig var det hvertfall. hvis det var med kvitto og garanti. Det var nok når den eldre garde her inne var på vår alder ja. De liker å tro at det ikke er så lenge siden sånn at de føler seg litt yngre Lalala, skal bli koselig å møte folka til helga haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6261 Skrevet Mai 31, 2011 Morgen stund har gull i munn! På vei til jobb Btw: hørte at fugger'n feis i sta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6262 Skrevet Mai 31, 2011 Morgen stund har gull i munn! På vei til jobb Btw: hørte at fugger'n feis i sta! På tur hjem fra jobb jeg.. Bare ei natt til så erre hælja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6263 Skrevet Mai 31, 2011 Huff.. har bestemt meg at banekjøring på våler utgår pga familieselskap... blææh.. fikk vite i går at bestemor fyller 80 denne uka og det skal være selskap på lørdag.. Meeeen.. stiller på utstillinga da Bilen blir gjort utstillingsklar iløpet av uka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6264 Skrevet Mai 31, 2011 (endret) Good moooooooooooooooooooorning! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=214978 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6265 Skrevet Mai 31, 2011 Da var jeg vel hjemmat etter en supermoro dag på vålerbanen! Eneste minuset var at bilen fant ut at den ville nusse litt med autovernet på ene langsia der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6266 Skrevet Mai 31, 2011 Ooops? Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6267 Skrevet Mai 31, 2011 Sa ikke Ooops når jeg satt inni bilen der skal jeg si deg hehe Fikk sladd, så retur som gikk rund og seila med ræva inni autovernet. Men kunne vært verre, ble jo bare fangeren som ble skada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6268 Skrevet Mai 31, 2011 Syntes du sa den nussa jeg, det der er jo å flekke ræv.. Blir noe heeelt annet! Men heldig med utfallet av det hele da, kunne gått verre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6269 Skrevet Mai 31, 2011 Hehe, ja ble litt feil ordvalg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6270 Skrevet Mai 31, 2011 Hehe, ja ble litt feil ordvalg Tjuvstarta VACN treffet du eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6271 Skrevet Mai 31, 2011 det der var da ingenting pål kunne ha gått verre gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6272 Skrevet Mai 31, 2011 Tjuvstarta VACN treffet du eller??? Avslutning på det glatta greiene som du var med på i vinter det der var da ingenting pål kunne ha gått verre gitt. Ble letta når vi gikk ut å så, for kjentes ut som hele fangeren, lykter, bagajeluka og en skjerm ble slikkelig most 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6273 Skrevet Mai 31, 2011 Sa ikke Ooops når jeg satt inni bilen der skal jeg si deg heheFikk sladd, så retur som gikk rund og seila med ræva inni autovernet. Men kunne vært verre, ble jo bare fangeren som ble skada http://i149.photobucket.com/albums/s74/loxon/DSC00749.jpg Du sa ikke; FAEN FAEN FAEN a? Det høres vel veldig kjent ut (hilsen Ane) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6274 Skrevet Mai 31, 2011 hahahaha litt synd pål, men det blir vel fikset på igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6275 Skrevet Mai 31, 2011 Hahah, mye mulig det Må vel få fiksa det en gang ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...