#6276 Skrevet Mai 31, 2011 Det var jo ingenting:p Litt race-patina må man regne med, vel? Hilsen en som taket med vinterbilen sin på Vinjarmoen lenge før vinteren hadde kommet: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6277 Skrevet Mai 31, 2011 Er ofte litt svinn i store bedrifter ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6278 Skrevet Mai 31, 2011 Ja, merkelig nok: klø : Jeg har vært flink i dag og fått kappa ned et epletre i hagen, samt kvistet noen av de andre buskene:) Kjøpte ny snor, så ordnet det seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6279 Skrevet Mai 31, 2011 Ja, merkelig nok: klø : Jeg har vært flink i dag og fått kappa ned et epletre i hagen, samt kvistet noen av de andre buskene:) Kjøpte ny snor, så ordnet det seg. Nå er det ikke veldig lenge før jeg vil ha en liten shot og du vil ha en sitte på tur ? har fått på nytt 3" eksos hele veien nå og justerbart i morgen muligen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6280 Skrevet Mai 31, 2011 Er uten Abt`n til 14. Juni: gråter : Leverte den idag og savner den allerede:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6281 Skrevet Mai 31, 2011 Da har sciroccoen fått luftet seg en tur til gjøvik for å hente noe grymt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6282 Skrevet Mai 31, 2011 Nå er det ikke veldig lenge før jeg vil ha en liten shot og du vil ha en sitte på tur ? har fått på nytt 3" eksos hele veien nå og justerbart i morgen muligen Det høres bra ut: ja : Si ifra når du er ferdig med alt sammen, så får vi til noen bilder en dag det er fint vær:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6283 Skrevet Mai 31, 2011 "/#&(/"%&/"# Kan noen dra over vannet og banke vettet ut av noen Canadapost karer og hente pakka mi ? Faen meg 19 dager nå uten at den har kommet seg ut av landet engang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6284 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg har balltre om du ordner flybillett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6285 Skrevet Mai 31, 2011 Noen med ETKA som kan hjelpe meg med delenummer? Står forklart i denne tråden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6286 Skrevet Mai 31, 2011 håhå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6287 Skrevet Juni 1, 2011 Noen med ETKA som kan hjelpe meg med delenummer? Står forklart i denne tråden:) Da , sånn.. Tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6288 Skrevet Juni 1, 2011 Dekklåven tar 400,- står det der og litt lenger ned har Ola fått samme prisen, http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2266063post2266063 http://www.dekklaaven.no/ holder til her: http://kart.gulesider.no/m/a8Zfi Når du kjører gamlevegen mellom Brumunddal og Hamar så går det en veg oppover lia ved Lifo-konsult. Dekklåven passer bra siden det er på en gård og i en låve Eeeh.. Dekklåven skulle ha 1.000,- for å legge om, mens de ved Rimi tar 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6289 Skrevet Juni 1, 2011 JIPPI:) fått s6 fangeren min idag, og nå er den ferdig lakkert, montering på fredag=) God Helg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6290 Skrevet Juni 1, 2011 JIPPI:) fått s6 fangeren min idag, og nå er den ferdig lakkert, montering på fredag=)God Helg=) Du vet hva du gjør med det fotoapparatet da..! Grattis og god helg ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6291 Skrevet Juni 1, 2011 Eeeh.. Dekklåven skulle ha 1.000,- for å legge om, mens de ved Rimi tar 500,- For å vrenge på 4 dekk på felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6292 Skrevet Juni 1, 2011 Du vet hva du gjør med det fotoapparatet da..! Grattis og god helg ja! Takk får det:) ja:( hadde je bare hatt det med på jobb så sku je tatt bilder hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6293 Skrevet Juni 1, 2011 JIPPI:) fått s6 fangeren min idag, og nå er den ferdig lakkert, montering på fredag=)God Helg=) Moro å høre morten! Gleder meg til å se dette live på våler.. Var det uten lyktespylere eller blir det oslo tur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6294 Skrevet Juni 1, 2011 For å vrenge på 4 dekk på felg? Jepp.. Nå sitter hjulene på bilen da, men læll.. Som sagt skulle de andre ha 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6295 Skrevet Juni 1, 2011 Moro å høre morten! Gleder meg til å se dette live på våler.. Var det uten lyktespylere eller blir det oslo tur? takk får det=) veldig spent på hvordan det blir, nei, mangler dekslene:( men bestillte på møller, så får de på mandag, orket ikke dra innover hehe=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6296 Skrevet Juni 1, 2011 Nå? Er det noen som har lyst til å prøve seg? Toten Trim Tråkk: http://rgsk.mittbeste.no/wp-content/uploads/2011/05/TTT-20111.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6297 Skrevet Juni 1, 2011 fikk litt hjelp med å polere bilen idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6298 Skrevet Juni 1, 2011 Jaggu flaks du har SÅÅ mange like brødre som hjelper deg Petter:P hehe artig bilde, måtte glise litt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6299 Skrevet Juni 1, 2011 hehe gikk fort unna da med så mye hjelp (selv om de fleste ikke gjorde så mye da jeg tok bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6300 Skrevet Juni 1, 2011 Han i passasjersetet er å blir råest haha:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...