#6301 Skrevet Juni 1, 2011 noen som vet om vagcat fungere nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6302 Skrevet Juni 1, 2011 Han i passasjersetet er å blir råest haha:P hehe, ivri han ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6303 Skrevet Juni 1, 2011 Morsomt bilde, Petter:D Ingen som har lyst til å være med meg å polere Golfen? Skulle så sårt ha gjort det før Våler på Søndag, men ryggen min er nok ikke like enig som resten av meg er:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6304 Skrevet Juni 2, 2011 Morsomt bilde, Petter:D Ingen som har lyst til å være med meg å polere Golfen? Skulle så sårt ha gjort det før Våler på Søndag, men ryggen min er nok ikke like enig som resten av meg er:p Jeg kan ta golfen jeg vis du tar imprezan i samma slengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6305 Skrevet Juni 2, 2011 Bah, Imprezaen som har så mye vinger, fangere og kanter? Lite maskering på den til gjengjeld, men da er nok Golfen mer interessant å ta:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6306 Skrevet Juni 2, 2011 bah noen som har abs pumpe til passat 35i liggende eller? renn godt av min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6307 Skrevet Juni 2, 2011 Noen som skal til våler i helga som har plass til å ta med 4stk felger tilbake litt nærmere Raufoss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6308 Skrevet Juni 2, 2011 Jeg såg en veeeldig lav 35i på Sealed air i går jeg.......... Hans Kjetil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6309 Skrevet Juni 2, 2011 om den va grå så er det han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6310 Skrevet Juni 2, 2011 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6311 Skrevet Juni 2, 2011 Akkurat passe høyde for en Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6312 Skrevet Juni 2, 2011 HOHO fikk montert s6 fanger å led lys idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6313 Skrevet Juni 3, 2011 ble tøft Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6314 Skrevet Juni 3, 2011 Deilig Morten.. DEILIG!! :) Er det synsbedrag det at den ser en del mørkere ut enn panseret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6315 Skrevet Juni 3, 2011 Deilig Morten.. DEILIG!! :) Er det synsbedrag det at den ser en del mørkere ut enn panseret? takk får det=) fargen ble såvidt mørkere:( ble omtrent som den andre frontfangeren jeg hadde, så får se etterhvert om den får ett nytt strøk, kan være lyset inne i verkstedet som lurer meg litt, så får se når jeg får den ut etterpå=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6316 Skrevet Juni 3, 2011 Krysser fingrene for at det er lyset, mente ikke jeg la noe merke til forskjell på den gamle fangern når du var på Hamar med den vertfall. Så da er det jo håp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6317 Skrevet Juni 3, 2011 vi satser på det:) satt bare å så på noen av de andre bildene jeg hadde lagt ut i tråden, å der så man at gamlefangeren også var mørkere:) men tror ratt denne ble enda litt mørkere:( men får se ettepå er det VELDIG stor forskjell så lar jeg den få ett nytt strøk til sommeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6318 Skrevet Juni 3, 2011 Du.. "til sommeren"...? Det ER sommer nå vel? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6319 Skrevet Juni 3, 2011 HAHAHA!!! Sitter på verandaen og nyter frokost og is nå, så en R-sykkel av ett eller annet ta iveg fra Esso og nordover på E4.. Han tømte vertfall 4 gir før han gikk av gassen, sssssaaahahahahahaaatan det der stakk avgårde..! *flire og kjenner det pirrer i vipperten* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6320 Skrevet Juni 3, 2011 HAHAHA!!! Sitter på verandaen og nyter frokost og is nå, så en R-sykkel av ett eller annet ta iveg fra Esso og nordover på E4.. Han tømte vertfall 4 gir før han gikk av gassen, sssssaaahahahahahaaatan det der stakk avgårde..! *flire og kjenner det pirrer i vipperten* Blir fort sånn når man kjører r-sykkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6321 Skrevet Juni 3, 2011 Du.. "til sommeren"...? Det ER sommer nå vel? hehe haha det har du vel helt rett i=) tenkte på at jeg lakkerer den igjen til ferien:) (når feriepengene kommer) hehe:) Jammen meg fint vær idag=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6322 Skrevet Juni 3, 2011 Fi fadir.. Nå blir jeg sjuk etter å dra til Våler.. Spørs om jeg ikke blir nødt å skuffe svigerfamilien og glimre med mitt fravær på søndag gitt.. *tenketenketenke* Skal alle dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6323 Skrevet Juni 3, 2011 Jeg skal dit på søndagen=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6324 Skrevet Juni 3, 2011 Fi fadir.. Nå blir jeg sjuk etter å dra til Våler.. Spørs om jeg ikke blir nødt å skuffe svigerfamilien og glimre med mitt fravær på søndag gitt..*tenketenketenke* Skal alle dit? Bli med i dag nå å vær hele helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6325 Skrevet Juni 3, 2011 There were 3 guys in a bar. One has the smallest arm. One has the smallest leg. One has the smallest dick. They all go to the world record place. The first guy comes back and says "YEAH i got the smallest arm in the world”. The second one comes back and says "SWEET i got the smallest leg in the world". The third guy comes back "ALRIGHT WHO THE FUCK IS JUSTIN BIEBER?". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...