#6426 Skrevet Juni 7, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208582 : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6427 Skrevet Juni 7, 2011 Fail Gjøvik først: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=207830 men sånn HELT aller først, er det til helga, Bugrun: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=209692 Hvem er med ??? Jeg reiser Torsdag morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6428 Skrevet Juni 7, 2011 Feil side vettu. Gjøvik teller ikke... neiraa, glemte gjøvik ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6429 Skrevet Juni 7, 2011 Haaaaaaaaaaaaaaaahahhahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahaaaa!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6430 Skrevet Juni 7, 2011 NOen som har noen brukbare sommerdekk på felg tilsalgs til Golf3?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6431 Skrevet Juni 7, 2011 For lite inntak av bågar, skulle jeg frem til.Litt vanskelig å få i seg noe som helst når de kommer flygende i hopetall rett mot deg Ev. slutte å sjenke Morten øl.Gi mannen en BacardiwinecoolerparaplyICE, så skal du se han treffer Det var da alvorlig til mobbing da: bråk : 100 % sikker på at det var noe med den " elektriske peislufteren" som gjorde det: smil : Vi får prøve igjen på neste treff........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6432 Skrevet Juni 7, 2011 Fail Gjøvik først: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=207830 men sånn HELT aller først, er det til helga, Bugrun: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=209692 Hvem er med ??? Jeg reiser Torsdag morgen bugrun er vel bare vw eller har dem noen klaser i audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6433 Skrevet Juni 7, 2011 Er det ikke noe Vacntreff på Lillehammer i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6434 Skrevet Juni 7, 2011 Det var da alvorlig til mobbing da: bråk :100 % sikker på at det var noe med den " elektriske peislufteren" som gjorde det: smil : Vi får prøve igjen på neste treff........ Ja, den var for øvrig ansvarlig for at hjula på grillen vår ble stjålet i løpet av natta Ok, da skylder vi på den, så får du prøve igjen neste gang. Men hvis jeg sier èn, vil jeg ikke ha 30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6435 Skrevet Juni 7, 2011 da har simen bestilt seg slipesett, olje og kjølevæske toppen ankommer nok lillehammer i morgen ser det ut som ^^ woopwoop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6436 Skrevet Juni 7, 2011 Da har fenomenet Planking inntruffet på jobben også... CA 20meter over bakken og 4cm bred travers: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6437 Skrevet Juni 7, 2011 detta såg jo jævlig trygt ut haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6438 Skrevet Juni 7, 2011 detta såg jo jævlig trygt ut haha Jaaaaaaaaaarra Jeg må jo ha det litt gøy på jobben =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6439 Skrevet Juni 7, 2011 Jaaaaaaaaaarra Jeg må jo ha det litt gøy på jobben =) er gøy å leke apekatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6440 Skrevet Juni 7, 2011 Det var da alvorlig til mobbing da: bråk :100 % sikker på at det var noe med den " elektriske peislufteren" som gjorde det: smil : Vi får prøve igjen på neste treff........ Jeg har alt begynt å hamstre noen poser med bågar jeg slik at vi er sikre på at du ikke går tom på neste treff (men da ender vel Brage opp under en diger haug med bågar tipper jeg - må vel graves frem på morgenkvisten ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6441 Skrevet Juni 7, 2011 Blåser meg bare ut igjen med "pææsviftun" jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6442 Skrevet Juni 7, 2011 Alternativt kan du jo spise deg ut igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6443 Skrevet Juni 7, 2011 Oofff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6444 Skrevet Juni 7, 2011 Allerede 26.juni ja.. Jeg må henge i med å skaffe meg bil snart, skjønner jeg Får vel sikte på Tour De Mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6445 Skrevet Juni 7, 2011 Allerede 26.juni ja.. Jeg må henge i med å skaffe meg bil snart, skjønner jeg Får vel sikte på Tour De Mjøsa Har Passat til salgs jeg så : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6446 Skrevet Juni 7, 2011 Har Passat til salgs jeg så : p Hehehehe.. Først må jeg få meg jobb slik at jeg kan betale deg de 500 kronene jeg skylder deg, så får vi se hva som skjer etter det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6447 Skrevet Juni 8, 2011 NOen som har noen brukbare sommerdekk på felg tilsalgs til Golf3?? Jeg har orginale stålfelger i 13" med OK sommerhjul liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6448 Skrevet Juni 8, 2011 noen som har peil på mac her? har laget en liten video fra "cruisingen" til Våler fra hamar, men den ligger kun i Imovie, noen som vet hvordan jeg får den online/youtube? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6449 Skrevet Juni 8, 2011 Da har fenomenet Planking inntruffet på jobben også... CA 20meter over bakken og 4cm bred travers: haha : Sikring er vel juks?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6450 Skrevet Juni 8, 2011 Planking: dum : Hehe. Hva skjer? Jeg og Mamma har drevet ute i dag også, og fått planta enda flere blomster/lagd til flere blomsterbed, så nå begynner det endelig å se bra ut utpå her:) Mangler bare noen "kantsteiner", så er vi der. Dæven, jeg og Blomster-Finn skulle ha møttes for å utvekslet tips og erfaringer: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...