#6451 Skrevet Juni 8, 2011 : haha : fått grønne fingre mads? neida, skal ikke si no jeg, har en stue ask som jeg kjøpte for ett år siden (var liten da) men okkuperer snart hele stua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6452 Skrevet Juni 8, 2011 Tydeligvis:D Og det verste er at det er moro å drive på når man ser resultatene:p Inne kan vi ikke ha noe, for Rambo (hannkatta mi) er veldig glad i blomster, så da ender det bare opp med blader og blomster over alt, for han biter det i filler:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6453 Skrevet Juni 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6454 Skrevet Juni 8, 2011 tøøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6455 Skrevet Juni 8, 2011 Planking: dum : Hehe. Hva skjer? Jeg og Mamma har drevet ute i dag også, og fått planta enda flere blomster/lagd til flere blomsterbed, så nå begynner det endelig å se bra ut utpå her:) Mangler bare noen "kantsteiner", så er vi der. Dæven, jeg og Blomster-Finn skulle ha møttes for å utvekslet tips og erfaringer: smil : Hehe... Var det forresten du som satt ved siden av oss på tribuna på Våler på søndag? (på på på på) !! Fotograf? Lyst til å ta bilder av kjerra når den er klar igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6456 Skrevet Juni 8, 2011 Det er slettes ikke umulig. Hvis det var en kar med skinnskjegg og mange dumme kommentarer, så var det nok meg:D "Fotograf" på hobbybasis, ja:p Kan alltids få til noen bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6457 Skrevet Juni 8, 2011 må ha bilen min litt til så ligg det sikkert no "brukte" jetta 2011 mod .... NEI ikke sant han skal beholde lengre? (evt. få den strøken og mikse om felger hvis han går lei) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6458 Skrevet Juni 8, 2011 hahaha jammen den nye Jettan er så peeen men ska uansett ha boran ei stund til så Jettan bli litt billigre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6459 Skrevet Juni 8, 2011 i 2015 kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6460 Skrevet Juni 8, 2011 haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6461 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg ha vært flink idag audin ha fått sommerhjul på EI side, andre side sitt bolter bom fast så nytt forsjøk i mårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6462 Skrevet Juni 8, 2011 Sikring er vel juks?? nææææææææh 1/ You must always lay face down, ensuring your face remains expressionless for the duration of the Plank. 2/ Your legs must remain straight, and together with toes pointed. 3/ Your arms must be placed by your side, held straight and fingers pointed. 4/ You must make it known that you are Planking. Saying 'I am Planking' usually get this across. Sternly announcing it will ensure a good result. 5/ Your safety should always be considered. Properly thought through Planking procedures should always go to plan. Never put your self at undue risk. 6/ Every Plank that is captured must be named. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6463 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg ha vært flink idag audin ha fått sommerhjul på EI side, andre side sitt bolter bom fast så nytt forsjøk i mårra Må æta mære Graut gùt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6464 Skrevet Juni 8, 2011 Må æta mære Graut gùt!!! er vell heller bolten som sku hatt no graut for den bli rund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6465 Skrevet Juni 8, 2011 er vell heller bolten som sku hatt no graut for den bli rund Ja, man kan vel med trygghet si at du ikke blir rund med det første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6466 Skrevet Juni 8, 2011 Ja, man kan vel med trygghet si at du ikke blir rund med det første haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6467 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg har orginale stålfelger i 13" med OK sommerhjul liggende pris på dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6468 Skrevet Juni 8, 2011 Ja, man kan vel med trygghet si at du ikke blir rund med det første : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6469 Skrevet Juni 8, 2011 For en dag Leverte bilen på EU-kontroll i dag tidlig. Skulle få tlf/sms når den var ferdig. Ringte verkstedet 5 min før det stengte, som sa "sendte deg sms før i dag vi...nei, det ble ikke gjort det" Når jeg skal hente bilen, så står den jo med takluka oppe!!!!!!! Og for alle som bor i området kan jo tenkte seg åssen vær det var i dag? Så nå kjører jeg no ræl av en leiebil, mens bilen står ribba for seter, tepper og trekk og tørker på verksted. NATTA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6470 Skrevet Juni 8, 2011 hørtes VELDIG fint ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6471 Skrevet Juni 9, 2011 Noen som har forslag med farge på de felga jeg har på bilen min nå? må teste noen farger så jeg veit å jeg vil ha seinere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6472 Skrevet Juni 9, 2011 en litt mørk gullfarge kanskje? evt. bronsje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6473 Skrevet Juni 9, 2011 hørtes VELDIG fint ut Haff ja, for noen klovner x] Menmen, får vel ta meg en tur ned å se om de har fått tørka bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6474 Skrevet Juni 9, 2011 Hehe... Var det forresten du som satt ved siden av oss på tribuna på Våler på søndag? (på på på på) !! Fotograf? Lyst til å ta bilder av kjerra når den er klar igjen? Det er slettes ikke umulig. Hvis det var en kar med skinnskjegg og mange dumme kommentarer, så var det nok meg:D "Fotograf" på hobbybasis, ja:p Kan alltids få til noen bilder:) Får je vara med og ? Skulle hatt noen bra bilder av Frøkna etter "make-over'en" hennes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6475 Skrevet Juni 9, 2011 pris på dem? Bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...