#6476 Skrevet Juni 9, 2011 Ja, vi kan vel alle dra å få tatt noen bilder:) Eneste minuset er at verkstedet trodde det tok ca 1mnd før bilen min var klar. Håper det går fortere, men har gitt dem beskjed om å ta det pent og gjøre skikkelig arbeid:) Tipper Mads har noen fine lokasjoner på lager:) Klarte å få sniki til meg lokasjonen som dere brukte under forrige photoshooten av "Frøkna" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6477 Skrevet Juni 9, 2011 Får je vara med og ? Skulle hatt noen bra bilder av Frøkna etter "make-over'en" hennes Selvfølgelig: smil : Kunne jo eventuelt ha fått til et aldri så lite fototreff i nær fremtid også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6478 Skrevet Juni 9, 2011 Ja, vi kan vel alle dra å få tatt noen bilder:) Eneste minuset er at verkstedet trodde det tok ca 1mnd før bilen min var klar. Håper det går fortere, men har gitt dem beskjed om å ta det pent og gjøre skikkelig arbeid:)Tipper Mads har noen fine lokasjoner på lager:) Klarte å få sniki til meg lokasjonen som dere brukte under forrige photoshooten av "Frøkna" Synes jeg kjente igjen location i Cellulosen ja Hvor er det bilen din er til oppretting da ? Selvfølgelig: smil : Kunne jo eventuelt ha fått til et aldri så lite fototreff i nær fremtid også Knall Frøkna og jeg er klare vi! - bare det går an å få en dag uten regnvær nå så Lurer på om naboen trodde jeg var gal når jeg måtte spyle av Frøkna i regnværet når jeg kom hjem fra jobb i går .. Hater når grus og dritt tørker på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6479 Skrevet Juni 9, 2011 Jepp, noen skikkelig solskinnsbilder hadde vært moro å fått til:) Naboene har garantert tenkt det samme med meg også, for jeg spyler av Golfen hver gang jeg har kjørt i regnværet jeg og: vinke : Apropos været: Fy faen for et tordensmell det var her i stad - helt jævlig. Tøft:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6480 Skrevet Juni 9, 2011 fototreff er jeg med på idag fikk jeg jaggu av boltene etter mye banning Jeg å vil ha torden vær va køl svart her i går men kom fader ikke regn engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6481 Skrevet Juni 9, 2011 Haha - godt å høre man ikke er helt tullerusk da (eller alene om det iallefall ) (selv om alle på jobben påstår jeg er det når det kommer til bil ) Her kom sikkert alt regnet som dere på Dombås egentlig skulle hatt i dag ... Helt grådig som det har regna.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6482 Skrevet Juni 9, 2011 i går hadde vi strålende sol hele dagen men nå regner det men ikke mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6483 Skrevet Juni 9, 2011 Bil og felger som hobby har vel aldri blitt sett på som helt normalt, eller? Må jo være litt tullerusk i skallen for å drive på med det vi gjør, men joggu er det moro også Ja, det har vært skikkelig lunefullt vær i det siste. I går regnet det strikkepinner på tvers her. Det verste er at det er så jævla varmt selv om det er møkkvær - blir skikkelig lummert:p Noen som fikk med seg dette, btw? Var der og så i går, og radioen spilte fortsatt i lastebilen da. Godt det gikk bra med sjåføren ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6484 Skrevet Juni 9, 2011 auuuu tippsemi hell? gla det ikke var meg. er det mellom skreia og mindesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6485 Skrevet Juni 9, 2011 Jepp, er det. Og den kom fra den andre retningen enn det selve lastebilen står. Ja, var like ved Falken Naturreservat - i den mest feildoserte svingen du har i Skreifjella. Livsfarlig å kjøre i retning Skreia dersom du ikke er klar over hvordan svingen er: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6486 Skrevet Juni 9, 2011 Synes jeg kjente igjen location i Cellulosen ja Hvor er det bilen din er til oppretting da ? Bilen min er på Gjøvik Biloppretting. Ble anbefalt dem av flere "bilfolk" i Gjøvik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6487 Skrevet Juni 9, 2011 Er det noen som har god peil på Golf 2, passe med muskler og har lyst til å hjelpe en kar med å få dratt av bakre støtfanger og listverk rundt Country'n min? Har drevi noen dager nå, men må se meg slått. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=215388 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6488 Skrevet Juni 9, 2011 Bil og felger som hobby har vel aldri blitt sett på som helt normalt, eller? Må jo være litt tullerusk i skallen for å drive på med det vi gjør, men joggu er det moro også Ja, det har vært skikkelig lunefullt vær i det siste. I går regnet det strikkepinner på tvers her. Det verste er at det er så jævla varmt selv om det er møkkvær - blir skikkelig lummert:p Noen som fikk med seg dette, btw? Var der og så i går, og radioen spilte fortsatt i lastebilen da. Godt det gikk bra med sjåføren ihvertfall:) Var ikke sjåføren omkommet altså? det jeg hørte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6489 Skrevet Juni 9, 2011 er vel ikke samma ulykke ? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.7666484 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6490 Skrevet Juni 9, 2011 Det er 2 forskjellige ulykker. Den med den omkomne mista vel bremsene? Mener å hørte at etter de hadde sjekka skiva så hadde bilen hatt 150kmt før det smalt... Altså den andre ulykka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6491 Skrevet Juni 9, 2011 Ahaaa, da henger jeg med. Var mye bråk fra politibiler, brannbiler, helikopter og ambulanser i lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6492 Skrevet Juni 9, 2011 Det er 2 forskjellige ulykker. Den med den omkomne mista vel bremsene? Mener å hørte at etter de hadde sjekka skiva så hadde bilen hatt 150kmt før det smalt... Altså den andre ulykka. hvordan sjekker man skiva i en utbrent bil a ? se bilder av vogntoget her: http://www.gd.no/bildeserier/article5633719.ece?start=5 Hørte 130kmt jeg. i følge bilen bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6493 Skrevet Juni 9, 2011 http://www.gd.no/nyheter/article5632988.ece Noen som blir med på jakt etter denne mannen ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6494 Skrevet Juni 9, 2011 leste detta, noen sku hatt en skikklig omgang juling å fått lært en lærepenge!!!! men noen bilder fra våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6495 Skrevet Juni 9, 2011 hvordan sjekker man skiva i en utbrent bil a ? se bilder av vogntoget her: http://www.gd.no/bildeserier/article5633719.ece?start=5 Hørte 130kmt jeg. i følge bilen bak. Aner ikke Har ikke lest om saken, bare hørte noen på jobben sa det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6496 Skrevet Juni 9, 2011 leste detta, noen sku hatt en skikklig omgang juling å fått lært en lærepenge!!!! JAGGU! Er så imponert at det ikke finnest et eneste bilde av bilen min på VACN forumet fra Våler-treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6497 Skrevet Juni 9, 2011 hehe bilder ska vi nok få tatt av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6498 Skrevet Juni 9, 2011 hehe bilder ska vi nok få tatt av den Jaaaa-aa =) Likte å se bildene fra parkeringa ved banen på treffet, for jeg vedder jeg kan sette ihop bilder i 360 graders vinkel ifra utsiden av bilen min:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6499 Skrevet Juni 9, 2011 (endret) Da er vi to, Arnstein Jeg har funnet ett som er direkte av bilen (selv om jeg mistenker at det er bilen til Petter som er motivet), men det viser jo absolutt ingenting. Jeg tar det som et hint om at jeg må senke mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6500 Skrevet Juni 9, 2011 Da er vi to, Arnstein Jeg har funnet ett som er direkte av bilen (selv om jeg mistenker at det bilen til Petter som er motivet), men det viser jo absolutt ingenting. Jeg tar det som et hint om at jeg må senke mer jeg må nok ha lavere bil jeg også! Eller putte oppi 1000 HESTER værtfall!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...