#6501 Skrevet Juni 9, 2011 må da ha mer en 1000 er da ikke no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6502 Skrevet Juni 9, 2011 jeg må nok ha lavere bil jeg også! Eller putte oppi 1000 HESTER værtfall!!! Har det jeg, men det hjelper tydeligvis ikke. Ikke lett å kamuflere 1000HK som 85, skal jeg si deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6503 Skrevet Juni 9, 2011 haha med den STORE turboen du har så må det jo vær over 1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6504 Skrevet Juni 9, 2011 Da er vi to, Arnstein Jeg har funnet ett som er direkte av bilen (selv om jeg mistenker at det er bilen til Petter som er motivet), men det viser jo absolutt ingenting. Jeg tar det som et hint om at jeg må senke mer få se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6505 Skrevet Juni 9, 2011 Hvis det var en kar med skinnskjegg og mange dumme kommentarer, så var det nok meg:D Word.. Ved en ginger med dum dialekt og enda dummere kommentarer Er med på Mjøsa-shoot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6506 Skrevet Juni 9, 2011 http://www.gd.no/nyheter/article5632988.ece Noen som blir med på jakt etter denne mannen ?????? jeg foreslår at vi bruker Kim Rune som lokkemus, kler han ut som en ung jente og holder oss på avstand og venter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6507 Skrevet Juni 9, 2011 hahaha dust petter bedre å bruke deg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6508 Skrevet Juni 9, 2011 Word.. Ved en ginger med dum dialekt og enda dummere kommentarer Er med på Mjøsa-shoot! Dèn beskrivelsen passer meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6509 Skrevet Juni 9, 2011 hahaha dust petter bedre å bruke deg da fordi jeg er så søt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6510 Skrevet Juni 9, 2011 nei fordi du er mer på den femie sida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6511 Skrevet Juni 9, 2011 fordi jeg er så søt? Fordi deg er det mange å ta av:P 10stk eller noe hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6512 Skrevet Juni 9, 2011 11 må ikke glemme fotografen nei fordi du er mer på den femie sida ha ha ha veit ikke hvem som er mest femi jeg? på våler så måtte du innom toalettet å fikse på håret hele tia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6513 Skrevet Juni 9, 2011 11 må ikke glemme fotografen ha ha ha veit ikke hvem som er mest femi jeg? på våler så måtte du innom toalettet å fikse på håret hele tia det va en gang å det va samtidlig som jeg dreit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6514 Skrevet Juni 9, 2011 1 gang pr.dag ja! i tilleg til at du måtte gjøra det om mårran og om kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6515 Skrevet Juni 9, 2011 hahah trukke det nei ikke i helga hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6516 Skrevet Juni 9, 2011 ha ha ha veit ikke hvem som er mest femi jeg? på våler så måtte du innom toalettet å fikse på håret hele tia Åååh.... Dekk krangler jo som småjinter så det er vel dødt løp vil nå je si da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6517 Skrevet Juni 9, 2011 hehe, krangler som ett gammalt ektepar noen gamger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6518 Skrevet Juni 9, 2011 få se! Ligger i mediatråden. jeg foreslår at vi bruker Kim Rune som lokkemus, kler han ut som en ung jente og holder oss på avstand og venter Trenger vi å kle ham ut da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6519 Skrevet Juni 9, 2011 :shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6520 Skrevet Juni 9, 2011 Trenger vi å kle ham ut da? trenger nok litt mer sminke først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6521 Skrevet Juni 9, 2011 :shf: Fikser du håret nå igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6522 Skrevet Juni 9, 2011 føler meg sterkt måbbet her nå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6523 Skrevet Juni 9, 2011 (endret) surven! og mobbet skrives med O må ta igjen litt fra våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6524 Skrevet Juni 9, 2011 surven! og mobbet skrives med O må ta igjen litt fra våler Oh hello Redtube! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6525 Skrevet Juni 9, 2011 er med å stjele audi og ikke klare å holde seg på veien da? http://h-a.no//Nyheter//Nyheter/tabid/72/Default.aspx?articleView=true&ModuleId=122377 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...