#6526 Skrevet Juni 9, 2011 Oh hello Redtube! SKAL du ha bank eller!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6527 Skrevet Juni 9, 2011 SKAL du ha bank eller!? : haha :: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6528 Skrevet Juni 9, 2011 når du minst venter det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6529 Skrevet Juni 9, 2011 gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6530 Skrevet Juni 9, 2011 du vill ikke vite hva som traff deg engang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6531 Skrevet Juni 9, 2011 du VIL ikke vite hva som traff deg en gang! Pass deg, ell så finn vi ei kjerring att deg Da blir det andre boller tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6532 Skrevet Juni 9, 2011 11 må ikke glemme fotografen Klarer bare å telle til ti jeg, og da er fotografen medregnet: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6533 Skrevet Juni 10, 2011 ikke rart du ikke får til mer hvis du bare "kan telle til ti" har du regna med begge som står foran panseret da? Du får komme hit en tur så skal du få se litt av ett galehus her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6534 Skrevet Juni 10, 2011 Pass deg, ell så finn vi ei kjerring att deg Da blir det andre boller tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6535 Skrevet Juni 10, 2011 har bare regna 28mm siden kl 12 i natt forbanna dritt vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6536 Skrevet Juni 10, 2011 heeeeerlig, diger DAM i bilen!!!! 33mm nedbør siden kl 12 i natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6537 Skrevet Juni 10, 2011 Klarer bare å telle til ti jeg, og da er fotografen medregnet: klø : samme her altså hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6538 Skrevet Juni 10, 2011 ikke rart du ikke får til mer hvis du bare "kan telle til ti" har du regna med begge som står foran panseret da? Du får komme hit en tur så skal du få se litt av ett galehus her... Mohahaha:D Ja, har det: klø : De to inni bilen, han som ligger bak osv. Blir ikke klok på det. Galeuhus - ja, det ser ikke verre ut på bildet: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6539 Skrevet Juni 10, 2011 Jeg får også 10stk inkl fotografen (som ikke synes på bildet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6540 Skrevet Juni 10, 2011 Kenth Håvard.. !!!!!!! Skal vi stikke på Diplom-Is party..? Du og jeg, og disse tre i mailen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6541 Skrevet Juni 10, 2011 Noen klubbmedlemmer som ser seg råd for en gammel audi tro..? http://www.dagbladet.no/2011/06/10/nyheter/ver/politikk/ras/flom/16871335/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6542 Skrevet Juni 10, 2011 Neimen stakkars, mista huset sitt i elva den da..? Best noen kjøper den og gir den et nytt hjem! =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6543 Skrevet Juni 10, 2011 jeg står nå på sjoa å kommer meg ingen vei! hærlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6544 Skrevet Juni 10, 2011 Jeg skulle vært til Oppdal i 60-årslag i kveld jeg Kim Rune, leser at E6 er stengt 4 plasser(3 fra før, men har ikke lest at den var stengt ved Sjoa før nå), det er stengt mellom Hjerkin og Folldal, Rv.3 østerdalen er stengt.. Såeh, jeg lurer på å d-rrrrrrrite i å gidde å kjøre alle de småveiene som skal til for å få omkjøringene til å klaffe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6545 Skrevet Juni 10, 2011 Og gratulerer til Steffen Jevnaker som fagarbeider! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6546 Skrevet Juni 10, 2011 alle bakside veier er sperra og e6 har jeg ikke sjans på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6547 Skrevet Juni 10, 2011 Ikke mulig å krysse over elva på Otta da, åsså kjøre valdresflya og valdres nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6548 Skrevet Juni 10, 2011 det vet jg ikke jg kommer ingen vei enda hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6549 Skrevet Juni 10, 2011 Ikke mulig å krysse over elva på Otta da, åsså kjøre valdresflya og valdres nedover? Jo, flya er en mulighet, men ikke så lenge han står på Sjoa Jeg er på jobb, og kan trygt si at det er litt spennende fremover, da vi har kun flya som kjørbar vei til Lillehammer... Heldigvis er det satt inn ekstra ressurser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6550 Skrevet Juni 10, 2011 Sitter og ser på VGTV nå, har sett fra sør for Kvam og opp til Otta nå, om du står på Sjoa så kan man vel krysse elva der og kjøre Heidalen opp på flya..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...