#6576 Skrevet Juni 10, 2011 Lyse farger suger å hardt å polere:p Hadde en sølvfarget Subaru for å ta full pakke på i fjor, og det var noe dritt å se riper og defekter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6577 Skrevet Juni 10, 2011 Polering osv er kjeeeeedelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6578 Skrevet Juni 10, 2011 Polering osv er kjeeeeedelig Ja, skjønner ikke at folk gidder å drive med det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6579 Skrevet Juni 10, 2011 Kenth Håvard.. !!!!!!! Skal vi stikke på Diplom-Is party..? Du og jeg, og disse tre i mailen.. Du... Jeg er HEEELT klar for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6580 Skrevet Juni 10, 2011 spotta en ny A7, en ny A5 og en ny Q5 i samme oppkjørsel idag ! fikk stå-p,,,,,,eeeeeeeeeeeels...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6581 Skrevet Juni 10, 2011 Ja, skjønner ikke at folk gidder å drive med det... Nei, folk ass Klarte forøvrig å rygge såvidt borti bilen til gamlinga i dag! WTF!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!? Ble ikke noe synlig heldigvis Sååå ble jeg stoppa i kontroll! Men var heldigvis bare promille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6582 Skrevet Juni 10, 2011 Nei, folk ass Klarte forøvrig å rygge såvidt borti bilen til gamlinga i dag! WTF!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!? Ble ikke noe synlig heldigvis Sååå ble jeg stoppa i kontroll! Men var heldigvis bare promille Bra det er flere av oss i dag som ble stoppet i kontroll:P Hen ble du stoppa da?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6583 Skrevet Juni 10, 2011 Har noen foressten noen felger og dekk jeg kan låne på visning?: ) 195/65R18? Fikk med 225/45R17 med bilen, kan de gå igjennom kanskje?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6584 Skrevet Juni 10, 2011 Har noen foressten noen felger og dekk jeg kan låne på visning?: ) 195/65R18? Fikk med 225/45R17 med bilen, kan de gå igjennom kanskje?: ) traktordekk! de går nok gjennom ja, hvis Et er i orden på felga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6585 Skrevet Juni 10, 2011 traktordekk! what ? hva er mine da ? Jeg har 215-45 r 17 jeg:p GULL!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6586 Skrevet Juni 10, 2011 ååå, det ekke bra å ha for mye ledig tid på kveldene. Sitti og lest gjennom tråden om golfen min og begynner å bli klar for å få ferdigstillt den. Klør virkelig i fingra. Men derimot da så trenger jeg et vettu sted å skru. Helst midt i Hamar sentrum Er det noen av dere som vet om en ledig plass i området Hamar ? er jo ikke store bilen og har stort sett plass til de fleste delene hjemme. Men plassen jeg har på Løten pr dags dato er for ubrukelig / dyr i forhold til hva jeg får for penga. Skrik ut om du vet om noe. Både sikker betaler og rydder etter meg. Har også masse verktøy som kan være disponibelt såfremt det blir lagt tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6587 Skrevet Juni 10, 2011 what ? hva er mine da ? Jeg har 215-45 r 17 jeg:p GULL!!! les en gang til du Arnestein 195/65/18 jada, var bare en skriveleif fra ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6588 Skrevet Juni 10, 2011 les en gang til du Arnestein 195/65/18 jada, var bare en skriveleif fra ola skylder på at jeg er svaksynt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6589 Skrevet Juni 10, 2011 klarsynt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6590 Skrevet Juni 10, 2011 Ja, mente R15:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6591 Skrevet Juni 10, 2011 fuktig folkens ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6592 Skrevet Juni 10, 2011 Pff, de langt nede i dalen slipper jo lett unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6593 Skrevet Juni 11, 2011 Ola, vi har 15" felger med piggfrievinterdekk du sikkert kan få lånt? Er vinterhjula til dama, men du får sikkert lånt dem til en kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6594 Skrevet Juni 11, 2011 Tar på meg polering jeg også men i utgangspungtet 1000kr for: -grundig vask og avfetting -vask felger -clay -grov/middels polering med maskin -fin polering/glaze -voks (en som er holdbar ei god stund) -beskyttelse/sealer på glass og felger -dekkfornyer + 200,- for støvsuging og vask av interiør beregna tid på en bil av normal størrelse, 8-10t Tar du på deg en gul bil eller Petter? Blir bra resultat på det du gjør eller? Bilen min er vel ikke akkurat ille fra før da, men noen små vaskeriper har det jo blitt. Også vil jeg ha den BLANK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6595 Skrevet Juni 11, 2011 Hmm... Hadde vært fristende å latt Petter fått prøve seg på Tvillingen også da... Den er en liten utfordring i forhold til å få pen trur eg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6596 Skrevet Juni 11, 2011 petter stiller jo med fult lag så egentlig burde dere bare betale for den ene timen han bruker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6597 Skrevet Juni 11, 2011 (endret) Kenth Håvard: gult er kult og er vel ikke så mye jobb som skal til på bilen din vil jeg tro? Får vekk små swirls og mattheten blir borte så blank er ikke no problem. Når jeg bruker maskin (roterende spes.) passer jeg på å maskere plastdetaljer(dørhåndtak, lister, antenne osv.) så lakken ikke svir ser om jeg kommer borti med pad'en men stammer lakken din fra vag? eller er det en coustom lakk? veit du om den er hard å jobbe med? Vivian: ja, kunne jo prøvd jeg har tid denna helga og neste og ja, jeg har garasje og stå i så det er ikke no problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6598 Skrevet Juni 11, 2011 petter stiller jo med fult lag så egentlig burde dere bare betale for den ene timen han bruker hysj! alle må jo få lønn for "strevet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6599 Skrevet Juni 11, 2011 Pff, de langt nede i dalen slipper jo lett unna Hehe, dette må jeg dvele ved.. Jeg regner med det har regna vel så godt nedi her som lenger opp i dalen de siste dagene, når jeg har kjørt på jobb så har jeg vertfall kjørt med vindusviskerne på fullt og de har ikke hatt sjans til å ta unna alt vannet. I tillegg til det som regner her, så kommer alt vannet som har falt ned i alle sidedalene oppover hele G-dalen ned hit før eller senere, fordi vann går letteste veg(slik som jeg aller helst gjør), altså nedover.. Da vil jeg vel heller påstå at vi "her nede" bare rett og slett er bedre utrustet for å ta den jobben.. For det er vel mange dalfører oppover som er som deres, så vi får mange ganger mer vann ned hit enn dere gjør, så slutt å tøff dere.. Som sagt, når alt kommer til alt så er det utstyret det kommer an på, de som påstår det ikke har med størrelse å gjøre..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6600 Skrevet Juni 11, 2011 OPPE Å ITTE GRÆÆÆET Faan for noen vakter altså ;p Torsdag starta jeg 06.45 og var ferdig 16.00. Så var det rett på nattevakt i går ;p Harde bud! Godt det er noen som driv detta landet sier jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...