Anbefalte innlegg

Lyse farger suger å hardt å polere:p Hadde en sølvfarget Subaru for å ta full pakke på i fjor, og det var noe dritt å se riper og defekter på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polering osv er kjeeeeedelig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polering osv er kjeeeeedelig :P

Ja, skjønner ikke at folk gidder å drive med det... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenth Håvard.. !!!!!!!

Skal vi stikke på Diplom-Is party..? Du og jeg, og disse tre i mailen..

Du... Jeg er HEEELT klar for å si det sånn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en ny A7, en ny A5 og en ny Q5 i samme oppkjørsel idag :P ! fikk stå-p,,,,,,eeeeeeeeeeeels...! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skjønner ikke at folk gidder å drive med det... : rolleyes

Nei, folk ass : eek :

Klarte forøvrig å rygge såvidt borti bilen til gamlinga i dag! WTF!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!? Ble ikke noe synlig heldigvis :)

Sååå ble jeg stoppa i kontroll! Men var heldigvis bare promille :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, folk ass : eek :

Klarte forøvrig å rygge såvidt borti bilen til gamlinga i dag! WTF!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!? Ble ikke noe synlig heldigvis :)

Sååå ble jeg stoppa i kontroll! Men var heldigvis bare promille :)

Bra det er flere av oss i dag som ble stoppet i kontroll:P Hen ble du stoppa da?: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen foressten noen felger og dekk jeg kan låne på visning?: ) 195/65R18?

Fikk med 225/45R17 med bilen, kan de gå igjennom kanskje?: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen foressten noen felger og dekk jeg kan låne på visning?: ) 195/65R18?

Fikk med 225/45R17 med bilen, kan de gå igjennom kanskje?: )

: eek : traktordekk!

de går nok gjennom ja, hvis Et er i orden på felga ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : traktordekk!

what ? :P hva er mine da ? :P

Jeg har 215-45 r 17 jeg:p GULL!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååå, det ekke bra å ha for mye ledig tid på kveldene. Sitti og lest gjennom tråden om golfen min og begynner å bli klar for å få ferdigstillt den. Klør virkelig i fingra. Men derimot da så trenger jeg et vettu sted å skru. Helst midt i Hamar sentrum :P

Er det noen av dere som vet om en ledig plass i området Hamar ? er jo ikke store bilen og har stort sett plass til de fleste delene hjemme. Men plassen jeg har på Løten pr dags dato er for ubrukelig / dyr i forhold til hva jeg får for penga.

Skrik ut om du vet om noe. Både sikker betaler og rydder etter meg. Har også masse verktøy som kan være disponibelt såfremt det blir lagt tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

what ? :P hva er mine da ? :P

Jeg har 215-45 r 17 jeg:p GULL!!!

les en gang til du Arnestein ;) 195/65/18

jada, var bare en skriveleif fra ola

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

les en gang til du Arnestein ;) 195/65/18

jada, var bare en skriveleif fra ola

skylder på at jeg er svaksynt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pff, de langt nede i dalen slipper jo lett unna :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola, vi har 15" felger med piggfrievinterdekk du sikkert kan få lånt? Er vinterhjula til dama, men du får sikkert lånt dem til en kontroll :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar på meg polering jeg også :)

men i utgangspungtet 1000kr for:

-grundig vask og avfetting

-vask felger

-clay

-grov/middels polering med maskin

-fin polering/glaze

-voks (en som er holdbar ei god stund)

-beskyttelse/sealer på glass og felger

-dekkfornyer

+ 200,- for støvsuging og vask av interiør

beregna tid på en bil av normal størrelse, 8-10t

Tar du på deg en gul bil eller Petter? :) Blir bra resultat på det du gjør eller? Bilen min er vel ikke akkurat ille fra før da, men noen små vaskeriper har det jo blitt. Også vil jeg ha den BLANK :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Hadde vært fristende å latt Petter fått prøve seg på Tvillingen også da... :D

Den er en liten utfordring i forhold til å få pen trur eg.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

petter stiller jo med fult lag ;) så egentlig burde dere bare betale for den ene timen han bruker :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenth Håvard: gult er kult :) og er vel ikke så mye jobb som skal til på bilen din vil jeg tro? ;) Får vekk små swirls og mattheten blir borte ;) så blank er ikke no problem. Når jeg bruker maskin (roterende spes.) passer jeg på å maskere plastdetaljer(dørhåndtak, lister, antenne osv.) så lakken ikke svir ser om jeg kommer borti med pad'en

men stammer lakken din fra vag? eller er det en coustom lakk? veit du om den er hard å jobbe med?

Vivian: ja, kunne jo prøvd ;)

jeg har tid denna helga og neste :) og ja, jeg har garasje og stå i så det er ikke no problem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

petter stiller jo med fult lag ;) så egentlig burde dere bare betale for den ene timen han bruker :D

hysj! alle må jo få lønn for "strevet" :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pff, de langt nede i dalen slipper jo lett unna :P

Hehe, dette må jeg dvele ved..

Jeg regner med det har regna vel så godt nedi her som lenger opp i dalen de siste dagene, når jeg har kjørt på jobb så har jeg vertfall kjørt med vindusviskerne på fullt og de har ikke hatt sjans til å ta unna alt vannet. I tillegg til det som regner her, så kommer alt vannet som har falt ned i alle sidedalene oppover hele G-dalen ned hit før eller senere, fordi vann går letteste veg(slik som jeg aller helst gjør), altså nedover..

Da vil jeg vel heller påstå at vi "her nede" bare rett og slett er bedre utrustet for å ta den jobben.. For det er vel mange dalfører oppover som er som deres, så vi får mange ganger mer vann ned hit enn dere gjør, så slutt å tøff dere..

Som sagt, når alt kommer til alt så er det utstyret det kommer an på, de som påstår det ikke har med størrelse å gjøre..? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OPPE Å ITTE GRÆÆÆET :D

Faan for noen vakter altså ;p Torsdag starta jeg 06.45 og var ferdig 16.00. Så var det rett på nattevakt i går ;p Harde bud!

Godt det er noen som driv detta landet sier jeg! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.