#6601 Skrevet Juni 11, 2011 Ja, det er sant. Jeg setter pris på at du verdsetter min innsats, så jeg regner med du syns jeg virkelig har fortjent fri i helga vertfall Du får kose deg på liksom-jobben din, Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6602 Skrevet Juni 11, 2011 LIKSOM-JOBBEN? Harde bud skal jeg si deg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6603 Skrevet Juni 11, 2011 Tihi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6604 Skrevet Juni 11, 2011 Hva skal folket i dag/kveld aaa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6605 Skrevet Juni 11, 2011 Ligge på sofan å fete meg opp med litt potetgull og film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6606 Skrevet Juni 11, 2011 ut å kjørææ tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6607 Skrevet Juni 11, 2011 færdig me 2 strøk på 120 meter med lister (lite liv i telemark så babler litt her ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6608 Skrevet Juni 11, 2011 bare å bable her stian sleng ut no bilder av detta husprosjekte ditt å a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6609 Skrevet Juni 11, 2011 veeeeeeel dere har ikke godt a sånna voldelige bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6610 Skrevet Juni 11, 2011 skal se hva jeg kan få til hvis ikke får du komme på en titt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6611 Skrevet Juni 11, 2011 tror det er bedre du legg ut haha litt langt å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6612 Skrevet Juni 11, 2011 neeeeeida liten svipptur det .... bare spørr petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6613 Skrevet Juni 11, 2011 haha trykk for å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6614 Skrevet Juni 11, 2011 Jeg er alene med 2 stykk ikke rolige unger på 4 og 2 år Kjærringa er på jobb til 10 i kveld så... Glad det snart er sengetid Da sovner jeg vel kanskje selv også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6615 Skrevet Juni 11, 2011 Kenth Håvard: gult er kult og er vel ikke så mye jobb som skal til på bilen din vil jeg tro? Får vekk små swirls og mattheten blir borte så blank er ikke no problem. Når jeg bruker maskin (roterende spes.) passer jeg på å maskere plastdetaljer(dørhåndtak, lister, antenne osv.) så lakken ikke svir ser om jeg kommer borti med pad'enmen stammer lakken din fra vag? eller er det en coustom lakk? veit du om den er hard å jobbe med? Aner ikke hvordan den er å jobbe med, men den er en orginal lamborghini farge. Hvilken type lakk som er brukt vet jeg ikke. Den er ihvertfall 3 sjikts, også er det 3 lag med klarlakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6616 Skrevet Juni 11, 2011 hahahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6617 Skrevet Juni 11, 2011 Jeg er alene med 2 stykk ikke rolige unger på 4 og 2 år Kjærringa er på jobb til 10 i kveld så... Glad det snart er sengetid Da sovner jeg vel kanskje selv også Samme her.. Skal lage noe kylling-greier til middag, ungene fikk velge sjøl. Så når de har tatt kveld så skal jeg se en film eller noe tenkte jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6618 Skrevet Juni 11, 2011 neeeeeida liten svipptur det .... bare spørr petter jepp nesten kortere vei dit enn til dombås igjen nå kim? haha trykk for å se "åfyfaen" så ikke ut som det var lite vann der!? rant det inn no? Aner ikke hvordan den er å jobbe med, men den er en orginal lamborghini farge. Hvilken type lakk som er brukt vet jeg ikke. Den er ihvertfall 3 sjikts, også er det 3 lag med klarlakk ok men si i fra da om du er int. og eventuelt når det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6619 Skrevet Juni 11, 2011 haha trykk for å se Kjørte vel ikkje der mæ Boran!!! ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6620 Skrevet Juni 11, 2011 jo nettop det jeg gjor bilder ligg på face 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6621 Skrevet Juni 11, 2011 jo nettop det jeg gjor bilder ligg på face Rart du ikkje vart tikkji tå "stråmen" så låg biln din æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6622 Skrevet Juni 11, 2011 heheh kjente det i bilen har fler filmer må bærre få redigert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6623 Skrevet Juni 11, 2011 er på hytta i åsta nå og juniorn fikk sin første fisk. Er det noe tdm lillehammer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6624 Skrevet Juni 11, 2011 Åsta? erre ikke flom der da? Fikk han fisken på kjøkkengulvet kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6625 Skrevet Juni 11, 2011 Neeeeh, stikker å dreper litt jeg.. I feel the need, the need for sheading some blood!! "You cant have manslaughter withouth laughter.." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...