Anbefalte innlegg

Hehe, dette må jeg dvele ved..

Jeg regner med det har regna vel så godt nedi her som lenger opp i dalen de siste dagene, når jeg har kjørt på jobb så har jeg vertfall kjørt med vindusviskerne på fullt og de har ikke hatt sjans til å ta unna alt vannet. I tillegg til det som regner her, så kommer alt vannet som har falt ned i alle sidedalene oppover hele G-dalen ned hit før eller senere, fordi vann går letteste veg(slik som jeg aller helst gjør), altså nedover..

Da vil jeg vel heller påstå at vi "her nede" bare rett og slett er bedre utrustet for å ta den jobben.. For det er vel mange dalfører oppover som er som deres, så vi får mange ganger mer vann ned hit enn dere gjør, så slutt å tøff dere..

Som sagt, når alt kommer til alt så er det utstyret det kommer an på, de som påstår det ikke har med størrelse å gjøre..? : haha :

Dvel så mye du vil, jeg skryter uansett ikke av dalføret helt oppi her. Det er jo vi som slipper billigst unna :P

Neida, skal ikke tulle med dette... I skrivende stund har vi faktisk ingen kjørbar vei til sykehus sør for Tynset og Trondheim. Vi må enten nordover eller vestover.

Vi kom akkurat hjem fra Lillehammer nå. Det tok oss 4 timer nedover (!) og måtte kjøre Valdresflya hjem igjen. Den ble i tillegg stengt ved Maurvangen 10 minutter etter vi passerte der.

Det er ikke morsomt når det går på beredskapen løs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig med brage, stygt å tulle med detta! Tenk på alle de som har mista/fått skade på hus og eiendeler da! og de som er spærra inne pga. flomen :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen: Kan du få sendt bildet du tok av meg og bilen min mens jeg shinet den på Våler på mail? Mkfossen@gmail.com

Ser at Photobucketen din er klar for oppgradering, og jeg fikk ikke lagret bildet før det forsvant:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Subaru Forester, har man 4x4, så har man 4x4 :P

248613_212856938754011_100000891180091_5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, gikk det helt gjennom..? Godt gjort at det ikke ble "noe fuktig" i lulftfilterboksen der da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

petter stiller jo med fult lag ;) så egentlig burde dere bare betale for den ene timen han bruker :D

Hehe - det er jo sant :D

Vivian: ja, kunne jo prøvd ;)

jeg har tid denna helga og neste :) og ja, jeg har garasje og stå i så det er ikke no problem ;)

Ja jeg har lekt litt med tanken på å la deg prøve altså.. Lakken er liksom litt preget av at den er snart 13 år gammel - så spent på hva du kunne fått til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har lekt litt med tanken på å la deg prøve altså.. Lakken er liksom litt preget av at den er snart 13 år gammel - så spent på hva du kunne fått til :D

jepp, litt spent på hvordan utgangspunktet er :)

men ikke lek for mye med meg i tankene dine a :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kom akkurat hjem fra Lillehammer nå. Det tok oss 4 timer nedover (!) og måtte kjøre Valdresflya hjem igjen. Den ble i tillegg stengt ved Maurvangen 10 minutter etter vi passerte der.

Det er ikke morsomt når det går på beredskapen løs...

4 time, på Utrykkning?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi tok gullet i årets 24 timers løp på Le Mans! Vorsprung durch Technik!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo nesten litt spennende på slutten, vertfall med tanke på hvor hardt franskmennene prøvde å blokkere ei stund der.

Men som du sier, Vorsprung durch Technik! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du senterkoppa fremdeles så kan je ta dom je..

Dem ligger her dem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 time, på Utrykkning?????

Nei, men det hadde ikke gått nevneverdig raskere med blålys heller :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har peiling på bilstereo?: ) Sliter med bilen min: o får ikke til bassen: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har peiling på bilstereo?: ) Sliter med bilen min: o får ikke til bassen: bh :

du får ikke lyd fra subben?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får ikke lyd fra subben?

Dårlig forklart, jeg har målt strøm inn til forsterkeren. Så strøm dit er det. Men ikke liv i forsterkeren, gir ikke noe ut mot bassen. Jeg skjønner ikke en dritt av bilstereo:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du har koblet på remote på forsterkeren også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du har koblet på remote på forsterkeren også?

Ja, har det. Men kan være dårlig kontak på den innpå spilleren, men skal ikke forsterker i utsag uten den heller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjekka om jordinga er god nok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjekka om jordinga er god nok?

Nei, det skal jeg sjekke: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei,det er remoten som skrur på forsterkeren,du kan jo prøve og ta strøm fra strømkablen da,da ser du om remoten er i orden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.