#6651 Skrevet Juni 12, 2011 Evt kan du måle fra remote på forsterkeren til jord. skal være ca 12V. Er det ikke det der, og du har 12V fra + til jord. Så vil den ikke skru seg på. Er det 12V både fra + og remote til jord, og den ikke skrur seg på er det noe galt med forsterken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6652 Skrevet Juni 12, 2011 Da skal jeg sjekke, takk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6653 Skrevet Juni 12, 2011 er det noe lys på forsterkeren da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6654 Skrevet Juni 12, 2011 er det noe lys på forsterkeren da? Nei, ingen ting: P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6655 Skrevet Juni 12, 2011 Sjekket alle sikringer på selve forsterkeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6656 Skrevet Juni 12, 2011 Sjekket alle sikringer på selve forsterkeren? ja, alle var hele. Så jeg synes dette er rart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6657 Skrevet Juni 12, 2011 Prøvd å koble fra både signal kabler og høytaler ledningene og se om den skrur seg på da? Sånn for å utelukke diverse grunner for at den skal gå i protect. Burde ha skrudd seg på hvis den går i protect også men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6658 Skrevet Juni 12, 2011 har du sjekket/byttet sikring på strømkabelen i motorrommet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6659 Skrevet Juni 12, 2011 Prøvd å koble fra både signal kabler og høytaler ledningene og se om den skrur seg på da? Sånn for å utelukke diverse grunner for at den skal gå i protect. Burde ha skrudd seg på hvis den går i protect også men... Okei, trur den gikk i protect når han og hu kabelen: klø : har du sjekket/byttet sikring på strømkabelen i motorrommet da? Nei, kjøper denne ny og bytte denne da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6660 Skrevet Juni 12, 2011 hva slags sikkring bruker du da?jeg har noen liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6661 Skrevet Juni 12, 2011 hva slags sikkring bruker du da?jeg har noen liggende Husker ikke, sjekke dette i morra. Men det fulgte med i biltema settet: ) Glasssikring: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6662 Skrevet Juni 12, 2011 jeg fant en stinger sikringsblokk du kan få. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6663 Skrevet Juni 12, 2011 jeg fant en stinger sikringsblokk du kan få. Okei, skal sjekke hva som er galt. Prøve i hvertfall: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6664 Skrevet Juni 12, 2011 noen som ser likheten? har fått ny jobb innen spillbransjen neida, joda... neida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6665 Skrevet Juni 12, 2011 der ligna du på en liten unge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6666 Skrevet Juni 12, 2011 sier du bare fordi du er litt eldre enn meg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6667 Skrevet Juni 13, 2011 noen som ser likheten? Ser ikke forskjell jeg:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6668 Skrevet Juni 13, 2011 sier du bare fordi du er litt eldre enn meg det Det var inlegg 6666 i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6669 Skrevet Juni 13, 2011 :evil: godt du følger med Rolf Ser ikke forskjell jeg:confused: jeg er han øverste, eller nederste eller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6670 Skrevet Juni 14, 2011 får man disse i 5x100 noen steder? http://www.beckmeister.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=313819&prod=317339 nermer seg golf 4 kjøp nå,så kunne ha tenkt meg sånn felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6671 Skrevet Juni 14, 2011 Da har du disse her da? http://www.partsandretards.no/spacere/adaptere/vw/fk-automotive_2 Er vel nesten så du kan bruke 35mm spacerne, og fortsatt så er de hjula innenfor skjermene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6672 Skrevet Juni 14, 2011 btw, jeg spotta den her på hamar katedralskole for noen uker siden. Grisetøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6673 Skrevet Juni 14, 2011 Da har du disse her da? http://www.partsandretards.no/spacere/adaptere/vw/fk-automotive_2 Er vel nesten så du kan bruke 35mm spacerne, og fortsatt så er de hjula innenfor skjermene. hvordan er dimensjonen på felgene da?eller burde jeg heller gå for 19"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6674 Skrevet Juni 14, 2011 Om du skal gå for 18 eller 19" på golf 4 er nesten en smakssak. 7,5" bredde er alt for lite etter min mening ;p Kommer til å se ganske stusselig ut. Personlig ville jeg helst hatt 18x9" rundt hele og heller spacet ut litt bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6675 Skrevet Juni 14, 2011 får tenke på det litt,håper jeg får bilen denne uken her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...