#6676 Skrevet Juni 14, 2011 Varmt pA Kreta gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6677 Skrevet Juni 14, 2011 får tenke på det litt,håper jeg får bilen denne uken her 19x9,5 går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6678 Skrevet Juni 14, 2011 19x9,5 går og det blir kjørbart også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6679 Skrevet Juni 14, 2011 jada spørs jo på hvor mye senk da får nok penere høyde på 18" da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6680 Skrevet Juni 14, 2011 er golfen til joakim jeg driver og skal kjøpe,så høyden kan justeres,men blir nok ikke altfor lav,ettersom jeg må kjøre opp en pottetåker:o men hvilken bredde bør man gå for på 18" da?kunne virkelig ha tenkt meg lignende felger som disse: http://www.beckmeister.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=313819&prod=317339 tror disse hadde passet bra til bilen,men de er vel for smale. felgene må vente litt uansett,frontfangeren må lakkeres opp igjen først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6681 Skrevet Juni 14, 2011 Ville gått for 9 / 9,5 bak hvertfall, siden det er ganske breie hjulbuer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6682 Skrevet Juni 14, 2011 7,5 bli nok for smalt etter min smak, men nå liker jeg den brei da her har du bilder av gammle golfen min med 9" framme og 10" bak og 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6683 Skrevet Juni 14, 2011 noe sånt som dette da: http://www.beckmeister.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=221845&prod=225654 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6684 Skrevet Juni 14, 2011 7,5 bli nok for smalt etter min smak, men nå liker jeg den brei da her har du bilder av gammle golfen min med 9" framme og 10" bak dette er 18"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6685 Skrevet Juni 14, 2011 jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6686 Skrevet Juni 14, 2011 får kikke mere etter felger senere,ta frontfangeren og noe småplukk først,så får vi ta felger,og muligens oppgradering av motor senere i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6687 Skrevet Juni 14, 2011 Ingen som skal nedover til Skien en tur i framtiden og kan ta med seg noen felger i retur a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6688 Skrevet Juni 14, 2011 skarru handle med Edland nå eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6689 Skrevet Juni 14, 2011 Har handla alt. må bare få de oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6690 Skrevet Juni 14, 2011 Ingen som skal nedover til Skien en tur i framtiden og kan ta med seg noen felger i retur a? Hvor store er dem a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6691 Skrevet Juni 14, 2011 7x15" med noe 50 profil gummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6692 Skrevet Juni 14, 2011 Lysten på en 2'ergolf jeg, noen som vet om noen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6693 Skrevet Juni 14, 2011 Øystein sin er vel til salgs? Wethammer vurderer og vet jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6694 Skrevet Juni 14, 2011 Øystein sin er vel til salgs? Wethammer vurderer og vet jeg. hmhmhm, er øystein sin til salgs ? * grublegruble * 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6695 Skrevet Juni 14, 2011 Ikke for å være frekk eller noe sånn, men den beige 2er Golfen trenger noe fiks rundt tanklokket har jeg sett:o Litt dårlig grunnarbeid ser det ut til. Utenom det er den jo helt knall, og med riktig motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6696 Skrevet Juni 14, 2011 Ingen som skal nedover til Skien en tur i framtiden og kan ta med seg noen felger i retur a? Jeg skal dit neste uke er meninga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6697 Skrevet Juni 14, 2011 Ikke for å være frekk eller noe sånn, men den beige 2er Golfen trenger noe fiks rundt tanklokket har jeg sett:o Litt dårlig grunnarbeid ser det ut til. Utenom det er den jo helt knall, og med riktig motor. Ja det har desverre begynt å bli litt krokan der. Men jaggu meg fin bil ellers. Jeg skal dit neste uke er meninga.. Hvis du har mulighet til å ta med hjul opp igjen hadde det vært gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6698 Skrevet Juni 14, 2011 av alle golf 2 som var på bugrun så vant han den klassen, så det er ikke noe som er så synlig. Men det bør jo taes før eller siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6699 Skrevet Juni 14, 2011 Ja jøss, bilen er knallfin og alt det riktige, men synd det skal være akkurat der det har begynt å boble, og ikke bare nederst på framskjermen eller døra - litt lettere og billigere å gjøre noe med da:) Ikke ment som drittslenging eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6700 Skrevet Juni 15, 2011 Plutselig var ikke folk så kresne på campingvognparkeringa si lenger.. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...