Anbefalte innlegg

Campingvogn tett ved Mjøsas bredd er vel kanskje ikke så flott om dagen nei.... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at det ikke er så populært om dagen: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har mulighet/kjenner til noen som kan få justert spissinga foran på bilen min så den ikke sluker dekk? har ikke lyst til å bare levere fra meg bilen til et verksted... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har mulighet/kjenner til noen som kan få justert spissinga foran på bilen min så den ikke sluker dekk? har ikke lyst til å bare levere fra meg bilen til et verksted... :)

Jeg fikk være med på Møller når vi tok bilen min. Veldig greit å få lov til å kjøre den opp på bukken selv. Men tror du skal ta med litt plank for å komme oppå der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, tok 4hjulskontroll der for ikke lenge sia (i feil høyde), og da var det rimelig dyyrt, men kan høre igjen hva de skal ha for bare spissing foran uten papirer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er vel at de kun får tatt 4 hjulskontroll. I hvertfall det jeg har fått oppgitt. Får ikke justert noe bak på min så jævla surt å måtte betale ekstra for det men eneste stedet jeg kunne kjøre den oppå med lufta og justere til der jeg skulle bruke den og få riktig spissing :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, da var det litt værre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp meg å finn en bil a folkens :P alt mellom 30 og 50/60 000 er interessant :) er så usikker på hva jeg skal kjøpe for noe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tam ti tammm. Passat til saaalgs :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lekebil eller cruise bil du ska ha da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med ny mangellapp Kim Rune :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lekebil eller cruise bil du ska ha da?

Det spørs litt hva som dukker opp :) Sier ikke nei takk til en lekebil, skal jo bare være reservebil uansett :)

Hva snakker vi for passaten da rolf? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d0h, gikk på en smell på komplett.no nå. Ny forsterker og høytallere på vei. Ikke det råeste men trenger ny forsterker og så får nåværende fronthøytallere bli bakhøytallere istede. Glede seg til å hente pakke nå.

Yamaha EF NS-777 Gulvhøyttaler og Yamaha RX-V667BL hjemmekinoreceiver på vei :D

Har alt Yamaha sub og center som funker fjell. Men min eldre Yamaha forsterker driver og skal takke for seg. Så bedre å være tidlig ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs litt hva som dukker opp :) Sier ikke nei takk til en lekebil, skal jo bare være reservebil uansett :)

Hva snakker vi for passaten da rolf? :)

60000,- slik den står nå med de småfeil og pirk som er på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med ny mangellapp Kim Rune :P

: haha :: haha :: haha :: haha :: haha :: vinke ::bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se hva noen skrev før idag :D

Ps: om felgene til Kim Rune stikker mer utafor enn dine så blir ikke dine mer lovlige for det asså :stikke:

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva "mangler" han nå da ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

60000,- slik den står nå med de småfeil og pirk som er på den.

Hva slags småfeil snakker vi da? Leste litt i tråden din, men lettere å spørre fant jeg ut.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva "mangler" han nå da ? :P

hjul som stakk uttafor :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahaa - det må jeg fortelle til fatter'n : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han er på campingen nå :P er jeg å haha da bli jeg mobba :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah - da skal jeg jammen sende ham en sms nå og sladre... *hihi*

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags småfeil snakker vi da? Leste litt i tråden din, men lettere å spørre fant jeg ut.. hehe

Abslampa kommer og går. Feilsøkt noe men har ikke finni ut av det.

Airbag lampa lyste etter rattet var av. Fikk aldri nullstille den før pæra røk. Må fikses før neste eu. (ett og halvt år).

Trege dørhåndtak på 2 dører og sentrallåsen kommer og går på førerdøra. Enkelt å fikse. Bare ikke brukt tid på det.

Bruker litt vann. Anntydning til lekkasje i radiatoren da jeg ikke finner feil på motoren.

Svetting fra bunnpanna etter x antall turer i asfalten.

Sensorene til lufta er i eske da jeg ikke har fått siste ledningsbit enda. Alt av deler vil følge bilen for å kunne få i orden.

Det er de store feilene. Er noe lakkpirk som irriterer meg men det er lettere å vise i virkeligheten.

Alt av vr6 deler osv kan følge med for tillegg i pris. Masse nye deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.