#6726 Skrevet Juni 15, 2011 Ola, vi har 15" felger med piggfrievinterdekk du sikkert kan få lånt? Er vinterhjula til dama, men du får sikkert lånt dem til en kontroll Gjerne det:) har time den 22 juli, men må ta firehjulskontroll en tid før det, kan jeg sende på pm?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6727 Skrevet Juni 15, 2011 Foressten, det styret med bilstero. Det var bare minus kabelen som ikke satt fast faktisk:P Men takk for hjelpa folkens: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6728 Skrevet Juni 16, 2011 R-sykkel eller Motard?? For og imot?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6729 Skrevet Juni 16, 2011 Rsykkel og FOR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6730 Skrevet Juni 16, 2011 Han mener nok at du skal begrunne svara dine Kim Rune? Veel, jeg er faktisk veldig skeptisk til det der selv. Jeg kunne ikke tenkt meg en R-sykkel. Men jeg kunne gjerne tenkte meg en streetfighter. Som da bygges om fra R-sykkel. Motard kunne jeg også tenkt meg for det har jeg kjørt før og det er så utrolig lettkjørt og morsomt kjøretøy. Men kan som regel kun brukes innenfor korte strekninger. Så hvis du vet du kommer til å reise litt lengere turer ville jeg gått for R-sykkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6731 Skrevet Juni 16, 2011 jeg kan ikke ha noen av delene da ryker lappen fort hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6732 Skrevet Juni 16, 2011 Jeg ville gått for Motard. En artigere sykkel å kjøre småturer og leke seg med uten at farten nødvendigvis behøver å bli så altfor høg. Lettere sykkel å dra noen snarveger for å slippe unna politi er det å Men det er klart at hvis du skar utpå lengre turer så er nok R-sykkelen å foretrekke. Forsikring vil je anta taler mot R-sykkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6733 Skrevet Juni 16, 2011 Og der ble jeg rævpult av en vito på Minnesundbrua. Yeah. Fint med skakk bakfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6734 Skrevet Juni 16, 2011 Og der ble jeg rævpult av en vito på Minnesundbrua. Yeah. Fint med skakk bakfanger. aiaiaiai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6735 Skrevet Juni 16, 2011 Jeg ville gått for Motard. En artigere sykkel å kjøre småturer og leke seg med uten at farten nødvendigvis behøver å bli så altfor høg. Lettere sykkel å dra noen snarveger for å slippe unna politi er det å Men det er klart at hvis du skar utpå lengre turer så er nok R-sykkelen å foretrekke. Forsikring vil je anta taler mot R-sykkelen. Jeg er også mest for motard, men vet ikke hvordan det er og kjøre litt lengre turer med disse.... ( mellom 2-4 timers turer? ) Forsikring er dyrere på r-sykkel ja:p Er jo nesten "billig" på motard Og R-sykkel på norske veier er jo egentlig meningsløst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6736 Skrevet Juni 16, 2011 Kamerat av meg har begge deler.. Han var ute på en tur her om dagen og svingte innom meg med motarden.. Han hadde vondt i rææva Jeg ville helt klart hatt r-sykkel. Kanskje fordi jeg har hatt 2 stk tidligere, men så synes jeg R er mye tøffere å se på og ikke minst myyye råere lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6737 Skrevet Juni 16, 2011 skal man ha r sykkel og rå lyd,så er det italiensk som gjelder: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6738 Skrevet Juni 16, 2011 MOTARD! Åhhh, det er så kuuult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6739 Skrevet Juni 16, 2011 motard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6740 Skrevet Juni 16, 2011 Kamerat av meg har begge deler.. Han var ute på en tur her om dagen og svingte innom meg med motarden.. Han hadde vondt i rææva Jeg ville helt klart hatt r-sykkel. Kanskje fordi jeg har hatt 2 stk tidligere, men så synes jeg R er mye tøffere å se på og ikke minst myyye råere lyd Får jo mange slags forskjellige seter Å ligge foroverlent i mange mil må jo også by på problem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6741 Skrevet Juni 16, 2011 Motard bare fordi jeg har det selv! du blir jo uansett ferdig i ræva på en R-sykkel å!?!?! flere bruksområder på en motard. og billig forsikring. only 2000,- i året:) + at det er en billigere sykkel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6742 Skrevet Juni 16, 2011 Å ligge foroverlent i mange mil må jo også by på problem?? ikke hvis man ligger i de hastighetene r sykkel er ment for for da får man såppas bra lufttrykk mot overkroppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6743 Skrevet Juni 16, 2011 ikke hvis man ligger i de hastighetene r sykkel er ment for for da får man såppas bra lufttrykk mot overkroppen Lykke til med å ligge jevnt i 150+ over lange strekninger da ikke sikkert onkelP blir så glad for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6744 Skrevet Juni 16, 2011 Lykke til med å ligge jevnt i 150+ over lange strekninger da ikke sikkert onkelP blir så glad for det og onkelP kjører man ifra holder vel kanskje med 110-120+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6745 Skrevet Juni 16, 2011 hvis du har litt pondus,så ligger du fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6746 Skrevet Juni 16, 2011 hvis du har litt pondus,så ligger du fint Check!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6747 Skrevet Juni 16, 2011 ja? mange som ser på hurtigruta minutt får minutt da? hehe kun 5 og ett halvt døgn igjen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6748 Skrevet Juni 16, 2011 ja? mange som ser på hurtigruta minutt får minutt da? hehe kun 5 og ett halvt døgn igjen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6749 Skrevet Juni 16, 2011 Å ligge foroverlent i mange mil må jo også by på problem?? Ja;) Hverken R-sykkel eller motard er beregnet for å brukes som touringsykkel, så du har egentlig bare asken eller ilden å velge imellom. Begge deler er moro, og begge deler har sine minussider når det kommer til langturer. Kjørte motard tur/retur Lensbygda-Minnesund, og var utslitt i armene halvveis til Minnesund, vondt i ræva og generelt en kropp som kjentes ut som en milkshake. R-sykler er jo stive og kontante, noe som ikke gjør stort for kjørekomforten. Motard som leketøy og for større sjanse for både overleve og ikke miste lappen, og R-sykkel hvis du liker å leve farlig på flere måter: ja : Konklusjon: Kjøp Goldwing:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6750 Skrevet Juni 16, 2011 Nyvaska : eek : mangle bare litt rust pussing så kansje den bli fin å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...