#6751 Skrevet Juni 16, 2011 Passat anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6752 Skrevet Juni 16, 2011 Passat anyone? Åffer selge? Du som har så fin bil a gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6753 Skrevet Juni 16, 2011 Åffer selge? Du som har så fin bil a gitt! Neijjjjs. NY bil kanskje?:pp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6754 Skrevet Juni 16, 2011 Neijjjjs. NY bil kanskje?:pp Hva skal du ha nå a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6755 Skrevet Juni 16, 2011 skarru ha deg Lada nå a mats ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6756 Skrevet Juni 16, 2011 Konklusjon: Kjøp Goldwing:D : haha : Ok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6757 Skrevet Juni 16, 2011 tenkte jeg skulle gå noen hakk høyere å kjøpe Fiat Panda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6758 Skrevet Juni 16, 2011 tenkte jeg skulle gå noen hakk høyere å kjøpe Fiat Panda:) :confused: ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6759 Skrevet Juni 16, 2011 helt råååå bil mats :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6760 Skrevet Juni 16, 2011 helt råååå bil mats :D:D :confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6761 Skrevet Juni 16, 2011 helt råååå bil mats :D:D Jaa, hallllllooooo? har du sett de sporty lakkerte skjermbreddera med "kanalskjørt" som går til midt oppå døra? EDIT! Grunna skjermbreddere:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6762 Skrevet Juni 16, 2011 ja er jo skikkelig stilig :D men Mads Kristian, har du noen sider de selg fete felger ? anna en image 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6763 Skrevet Juni 16, 2011 Sharif! de har mye fete felger til smør pris! helst svart senter med liten chrome kant:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6764 Skrevet Juni 16, 2011 hahahaha aldri!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6765 Skrevet Juni 16, 2011 Gir du smør så får du smør:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6766 Skrevet Juni 16, 2011 haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6767 Skrevet Juni 16, 2011 ja er jo skikkelig stilig :D men Mads Kristian, har du noen sider de selg fete felger ? anna en image HTN? Schmidt? Wheels-Direct, Daekimporten, Germandiamonds, Rota, Enkei, Dubmeister osv, osv:p Kommer jo helt an på hva du er ute etter og prisklasse. Også en fra et kjapp Googlesøk: Klikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6768 Skrevet Juni 16, 2011 prisklasse er usikkert tenker bare tanker for neste sessong men takk for linker har du no forslag ? sett litt på CCW LM20 evt classic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6769 Skrevet Juni 16, 2011 Hehe, skjønner:p Disse er jo kule, og ikke har "alle" de, sånn som CCW felgene (LM-looken og de Classic) - kom fra han som har RS, btw:D De tredelte felgene til Germandiamonds her. Kerscher KCS er jo kule, og de ser mer ut son en penere utgave av LM: Burde da være mulighet for å bruke senter fra noen andre Image felger også, så kjøper du bare senter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6770 Skrevet Juni 16, 2011 tja funker sikkert det å men kunne tenkt meg hjule bak lenger inn! hiv på med mer om du finner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6771 Skrevet Juni 16, 2011 Det skal jeg gjøre:D Ja, ser den. Litt mindre fare for å bli stoppet, og det ser også penere ut når det er mer "flush", synes jeg. Kan også senke mere, noe som er en bonus. Edit: Da er det natta for oss, gitt:p God natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6772 Skrevet Juni 16, 2011 (endret) ja er nettop det, litt lei av å bli stoppa pga bredda har lyst på felger som tåler litt, ikke billig felger som bli skakke etter et par turer i hull litt lyst på sånne, Image IFX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6773 Skrevet Juni 17, 2011 Det er kule felger, ja - Revolution/Schmidt Modern Line designet er dritkult:) Enkelt og greit. Problemet er jo som regel at det er for mye å velge i:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6774 Skrevet Juni 17, 2011 skal ha skilt til coupen fikk beskjed fra biltilsyne og skaffe skilt selv vis jeg ikke skule ha plast skilt men tidsriktige skilt. men får vel bare tak i vetranskilt før det dem til bilen . men liker di skilten med sort kandt. lure på om dem godtar noen av dise jeg? noen som vet hvem som er riktig legde i forhold til dem som var på 2000 talle. http://www.showplate.se/butik/index....8d63a469fa6f6e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6775 Skrevet Juni 17, 2011 Kan man bare bestille skilt selv som blir godkjent altså ? Jeg skulle gjerne hatt nye skilt på Tvillingen .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...