Anbefalte innlegg

Kan man bare bestille skilt selv som blir godkjent altså ?

Jeg skulle gjerne hatt nye skilt på Tvillingen ..

vet ikke på den som er en del nyere. vet ikke om hun mente bilen var vetran jeg. kan hende hun feilbedømte tiden før jeg skule få på tidsriktige skilt da dem med refleks ikke blir i produksjon før i 2012 eller kansje ikke før en i 2013. men synes ikke dem er så pene heller liker best dem med sort kandt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kule felger, ja - Revolution/Schmidt Modern Line designet er dritkult:) Enkelt og greit. Problemet er jo som regel at det er for mye å velge i:p

ja frister litt med sånne :)

huff ja er alt for mye å velge i :P lyst på 9,5 rundt hele

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egil: Bilen din je såg i dala rundt 12 i dag?? Med prøveskilt på Hydro'n?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egil: Bilen din je såg i dala rundt 12 i dag?? Med prøveskilt på Hydro'n?

stemmer det. reima til dynamoen hoppet av i moelv men kom da dit hehe.

hygelig folk på hydron fikk låne skrutrekker og en kom med bil og startkabler.

noe forslag til forsikringselskap til bilen her sparebank en vile ikke ha den da det var risikobil. hvaaaa??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det. reima til dynamoen hoppet av i moelv men kom da dit hehe.

hygelig folk på hydron fikk låne skrutrekker og en kom med bil og startkabler.

noe forslag til forsikringselskap til bilen her sparebank en vile ikke ha den da det var risikobil. hvaaaa??

haha.. artig når sånt skjer:p.. Hør med Gjensidige... Tar inn det meste: smil :..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som kjører fra Oslo i mårra vel?? Skulle kommet meg hjem:P..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. artig når sånt skjer:p.. Hør med Gjensidige... Tar inn det meste: smil :..

Problemet med gjensidige er vel heller betalingsviljen hvis det skjer noe ;)

F.eks hvis bilen skulle ta fyr er gjensidige vanskelig å ha med å gjøre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jøvlig artig. sørlig da den hopet av igen ved kiwi men kom da hjem hehe. nå har jeg fått den på rett hjul så da får vi håpe den er der litt lenger

prata med dem nå. dem tok den uten noe om og men. rart at den er rød at sparebank 1 synes jeg.

men faktisk var sprebank 1 biligere på det andre bilene og huse. harsend mail til glend og tryg skal rige nå snart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jøvlig artig. sørlig da den hopet av igen ved kiwi men kom da hjem hehe. nå har jeg fått den på rett hjul så da får vi håpe den er der litt lenger

prata med dem nå. dem tok den uten noe om og men. rart at den er rød at sparebank 1 synes jeg.

men faktisk var sprebank 1 biligere på det andre bilene og huse. harsend mail til glend og tryg skal rige nå snart

sa dem at de ikke ville forsikre den?golfen jeg skal kjøpe nå,er også risiko bil,og da må det være 2 forsikringsfolk som godkjenner det,men var null problem for meg og forsikre den for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å ta med meg litt skjønnlitteratur ut i sola i sommer.. Tenkte jeg skulle sette meg som mål å lese disse tre bøkene fra perm til perm..

bbb.jpg

hanson-dian-big-butt-book.jpg

Leggy-thumb-465x454.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne det:) har time den 22 juli, men må ta firehjulskontroll en tid før det, kan jeg sende på pm?: )

Kom og hent :) Jeg skal bare dobbeltsjekke at det ikke er piggdekk som sitter på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom og hent :) Jeg skal bare dobbeltsjekke at det ikke er piggdekk som sitter på :P

:D gjør det a, kjett om det er pigghjul: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D gjør det a, kjett om det er pigghjul: )

Ja:p Er 99% sikker på at deg er piggfrie.. Kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb i kveld :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja:p Er 99% sikker på at deg er piggfrie.. Kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb i kveld :)

Det er bra:-D du får si ifra:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sa dem at de ikke ville forsikre den?golfen jeg skal kjøpe nå,er også risiko bil,og da må det være 2 forsikringsfolk som godkjenner det,men var null problem for meg og forsikre den for det.

ja hun jeg prate med med har holt på i flere dager nå for å få den gjennom. men hun må sende forespørselen videre til noen greier. men fik avslag. men har jo hat bilen forsikret der på lagrings forsikring. synes det er noe dårlig da jeg har 2 biler et hus ogreise forsikring der og på bilen har jeg 75% på 3 år og 70 % på 2 år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sveiser rustfritt her? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d0h, gikk på en smell på komplett.no nå. Ny forsterker og høytallere på vei. Ikke det råeste men trenger ny forsterker og så får nåværende fronthøytallere bli bakhøytallere istede. Glede seg til å hente pakke nå.

Yamaha EF NS-777 Gulvhøyttaler og Yamaha RX-V667BL hjemmekinoreceiver på vei :D

Har alt Yamaha sub og center som funker fjell. Men min eldre Yamaha forsterker driver og skal takke for seg. Så bedre å være tidlig ute.

Og da var alt hjemme og ferdig kobla. Nå er det filmtid med surrounden på full guffe. Våkner guttungen nå så får han bli med å se film :P

263668_10150207518451717_584236716_76589

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf:

hehe. men er det tven som er litten eller høytallerne som er store? hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høytalere skal være store :D

IMG_6033.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf:

hehe. men er det tven som er litten eller høytallerne som er store? hehe.

52" tv så nei. Ikke liten. Hehe. Høytallerne er blitt "litt" oppgradert.

Ble bakhøytallere de gamle. Ser på transformers nå og elsker lyden.

ImageUploadedByTapatalk1308344837.613711.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj skule ikke tru det ut fra bilde. men så er nok høytalerne ganske store ser jeg. ja artig med lyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjer med at jeg plutselig ble logget ut fra vwaudi forumet slik helt uten videre da? fler som ble det nå nettopp?

hadde selvsagt glemt passordet mitt hehe men fikk nytt nå:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj skule ikke tru det ut fra bilde. men så er nok høytalerne ganske store ser jeg. ja artig med lyd.

Høytallerne er 11cm høye kontra tv'ens 82. Så ja de blir massive. Men så gøy da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste du mangler nå, Rolf, er en _skikkelig_ sub som yter Transformers sin fulle rett.. :D

Men gratulerer med nye fronter! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.