#6926 Skrevet Juni 20, 2011 du bli snart godt brukt petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6927 Skrevet Juni 20, 2011 Noen som er flinke til og fjerne rust? Evt sveise inn ny skjermbue? Og ta litt rust div andre steder? Bil: Honda civic 4 dørs. Rust hjulbue bak. Og her og der,men værst hjulbua høyreside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6928 Skrevet Juni 20, 2011 du bli snart godt brukt petter hold de grisete tankene for deg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6929 Skrevet Juni 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6930 Skrevet Juni 21, 2011 Oppe om morraaan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6931 Skrevet Juni 21, 2011 jau, noen som trenger HD satelitt motaker fra viasat? (type samsung) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6932 Skrevet Juni 21, 2011 Nei, nå erre natta..! Sove godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6933 Skrevet Juni 21, 2011 takker petter for og hjelpe meg med og bruke opp pengen mine på http://www.shinearama.co.ukhar vel fått til 220£ kommer vel sikert på mere. huff. men bilen kan vel bli fine da. hmmm frakt til norge ble borte da vi gikk over 20 kilo er på 22,4 hmm sendt mail og høre nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6934 Skrevet Juni 21, 2011 Ikke rart verksted er dyrt!!! For i dag brukte jeg 3 timer på og fjerne bakruteviskeren og lime/fuge på glasspluggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6935 Skrevet Juni 21, 2011 Jeg skal til Johan etterpå å få litt mer liv i dieselpurka miiiiiiiiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6936 Skrevet Juni 21, 2011 saker må få liv i boran snaaaart å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6937 Skrevet Juni 21, 2011 Hvorfor kjøre helt til Oslo for å tune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6938 Skrevet Juni 21, 2011 Noen som har en golf 3 delebil stående evt har lyktene.. Trenger de pga av dugg i de gamle.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6939 Skrevet Juni 21, 2011 Noen som har en golf 3 delebil stående evt har lyktene.. Trenger de pga av dugg i de gamle.... Har baklykter, men sikkert frontlykter du trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6940 Skrevet Juni 21, 2011 Har baklykter, men sikkert frontlykter du trenger? Er frontlyktnene je trenger ja;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6941 Skrevet Juni 21, 2011 Jeg tror jeg skal skeie ut med soft-is før jobb i kveld..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6942 Skrevet Juni 21, 2011 Hvorfor kjøre helt til Oslo for å tune Du får heller gi oss gode grunner for _ikke_ å kjøre til Oslo for å tune.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6943 Skrevet Juni 21, 2011 Ikke rart verksted er dyrt!!! For i dag brukte jeg 3 timer på og fjerne bakruteviskeren og lime/fuge på glasspluggen Visse mennesker altså ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6944 Skrevet Juni 21, 2011 den er god nyvaska går jeg ut ifra hvis du bruker meg, har du mulighet til å levere den fra deg ett par/3 dager? Nyvaska såklart Det skal nok gå bra - har 3 biler til å ta av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6945 Skrevet Juni 21, 2011 Nyvaska såklart Det skal nok gå bra - har 3 biler til å ta av flott kan evt. avtale litt på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6946 Skrevet Juni 21, 2011 flott kan evt. avtale litt på søndag Jess. Håper inderlig at vi kan få litt sol på søndag altså ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6947 Skrevet Juni 21, 2011 Da har jeg blitt eier av en ener Caddy pickup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6948 Skrevet Juni 21, 2011 rått bilder?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6949 Skrevet Juni 21, 2011 jepp ikke første gang du er backup Hehe, nei sant det Så neste gang du skal selge noe sender du melding til meg med en gang Måtte vise bilen min med vinterdekk fordi jeg har solgt det ene paret med sommerdekk, og det andre sikkert ikke godkjent/utslitt x] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6950 Skrevet Juni 21, 2011 aha det samme måtte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...