#6976 Skrevet Juni 22, 2011 Enig der. Kan eventuelt blande i litt mer effekt enn originalt. Lite som slår en velpleid mørk lakk, spør du meg, selv om favorittfargen er hvit på biler:) Lakkert felgene, Steffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6977 Skrevet Juni 22, 2011 Sjakkmønstret bengalakk er kulere:D Topp fem: Kim Rune Haugen 987 Stig Arne Almskår 836 Petter Ulen 569 Mads Kristian Fossen 540 Simen Grasto 508 Kim Rune er den posthora:nana: hahahah er ikke bare stickerwhore jeg gitt posthore å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6978 Skrevet Juni 22, 2011 Generelt ei hore med andre ord: smil : Jeg skal ikke si noe, for jeg har visst rundet 8000 innlegg:o Litt flaut, men det er bare litt over 5 innlegg om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6979 Skrevet Juni 22, 2011 jeg har da nesten 6000 å medlem et år senere en deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6980 Skrevet Juni 22, 2011 Jævli som dere skriver ass Se på meg... Medlem siden 07 og såvidt rundet 1000 innlegg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6981 Skrevet Juni 22, 2011 Enig der. Kan eventuelt blande i litt mer effekt enn originalt. Lite som slår en velpleid mørk lakk, spør du meg, selv om favorittfargen er hvit på biler:) Lakkert felgene, Steffen? Ja lakkert felgene jeg kjøpte av Joachim. Ta en titt i tråden min så ser du dem wee Senke bilen nå i kveld. Blir vell ikke vågen lav men den skal få litt fotfeste i bakken læll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6982 Skrevet Juni 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6983 Skrevet Juni 22, 2011 Ja lakkert felgene jeg kjøpte av Joachim. Ta en titt i tråden min så ser du dem wee Senke bilen nå i kveld. Blir vell ikke vågen lav men den skal få litt fotfeste i bakken læll er vel heller petter lav som er laavt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6984 Skrevet Juni 22, 2011 er vel heller petter lav som er laavt Ja det er lavt men det er ganske lavt på grunn av 18" og dekk valg og skrudd ned myyyyye så den er bøllelav. Jeg kommer ikke så lavt med 20" men skal ikke så lavt heller så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6985 Skrevet Juni 22, 2011 Pøh, dama mi kjører jo lavere enn dere smågutta - og det er ikke kødd en gang:nana: Får akkurat presset skotuppen innunder bakerst på kanalen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6986 Skrevet Juni 22, 2011 hehe tror de fleste bilene inne her å hadde blitt lav med 15" mads kristian:P men ja, kjører lavt hun, å det er bra hehe=) jaggu ikke mange jinter som tør å kjøre like lavt som Marte=) Edit: bra du snart får den på veien igjen:) blir artig å se den at, lenge siden nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6987 Skrevet Juni 22, 2011 Ender nok opp med originalfargen med litt effekt i Hvor fikk du pussa felgene Steffen? Noen som vet enkleste måte å få fjerna pulverlakk? Hehe, jaa, skal jo EGENTLIG selge. Men du skulle kjørt den nå. Går utrooolig rent og hører nesten ikke at den går på tomgang. Så ble litt glad i den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6988 Skrevet Juni 22, 2011 ska du lakke felga igjen simen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6989 Skrevet Juni 22, 2011 Ender nok opp med originalfargen med litt effekt i Hvor fikk du pussa felgene Steffen? Noen som vet enkleste måte å få fjerna pulverlakk? Hehe, jaa, skal jo EGENTLIG selge. Men du skulle kjørt den nå. Går utrooolig rent og hører nesten ikke at den går på tomgang. Så ble litt glad i den igjen Leverte mine mandag og fikk dem igjen tirsdag. Ferdig lakkert. Det er vell bare å matte ned fargen å legge på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6990 Skrevet Juni 22, 2011 hehe tror de fleste bilene inne her å hadde blitt lav med 15" mads kristian:P Nå må du ikke se deg blind på felgstørrelser, da, for det er ikke bare det som teller - eldre type bil enn dere har;) 17" er stort på en 35i, så det er ikke noe verre enn andre som kjører på 18" på biler som normalt svelger 20" felger uten problemer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6991 Skrevet Juni 22, 2011 Nå må du ikke se deg blind på felgstørrelser, da, for det er ikke bare det som teller - eldre type bil enn dere har;) 17" er stort på en 35i, så det er ikke noe verre enn andre som kjører på 18" på biler som normalt svelger 20" felger uten problemer;) hehe nei du den skjønner jeg=) har vært "litt" borti felger selv hehe så bare hvordan passaten min var med 17" så haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6992 Skrevet Juni 22, 2011 Ja, ikke sant:p Nyere biler rommer mer enn disse gamle bilene som jeg driver. Men jeg ville jo ha valgt breie 18"ere fremfor smale 20"ere dersom jeg hadde hatt en nyere bil også. Dassrullstuket er kult:D Ja, den var like ubrukelig som Passaten til Marte er: rolleyes Da durer jeg i verkstedet for å gjøre noe litt mer fornuftig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6993 Skrevet Juni 22, 2011 dassruller kan være kult på de fleste biler det=) samme kan store hjul være, det kommer litt ann på øyet som ser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6994 Skrevet Juni 22, 2011 mens vi babler om felger 17" bli for smått på bora eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6995 Skrevet Juni 22, 2011 tror ikke 17" trenger bli så grådig smått på bora egentli, har sett fler golf4 med 17" og har du litt dassruller så tror je det kan bli tøft jeg=) jeg hadde jo 17" på min passat 3bg ei stund, å det så tøft ut der syns jeg, men så jo litt små ut fra siden:) men så lenge du har bredden så er det jo greit da:) å senken ikke minst hehe, skal man ha små hjul må bilen være skikkelig lav, etter min mening=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6996 Skrevet Juni 22, 2011 sett litt på sånne men redd den bli veeeldig lav om jeg ska ha den lav i buer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6997 Skrevet Juni 22, 2011 Og passaten din Morten var skam råå med kerscher! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6998 Skrevet Juni 22, 2011 lav blir den garantert:)men tøft:) har du samme problemet med at drivakslene går borti her som på golf 4 regner jeg med? vis den blir får lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6999 Skrevet Juni 22, 2011 Og passaten din Morten var skam råå med kerscher! Takk får det:) var 9 og 10,5x18 De kercher felgene, med innpress på ca20 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7000 Skrevet Juni 22, 2011 lav blir den garantert:)men tøft:) har du samme problemet med at drivakslene går borti her som på golf 4 regner jeg med? vis den blir får lav nei har skifta til R32 stag så slipper det kan senke ganske mye men har kun igjen 1,5cm på gjenger framme men får se, mange feete felger ute i markede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...