#7026 Skrevet Juni 23, 2011 dassruller kan være kult på de fleste biler det=) samme kan store hjul være, det kommer litt ann på øyet som ser:) Liker begge deler, jeg, men på eldre biler som jeg tuller med, synes jeg dassruller er penest:) Men ingen regel uten unntak, nei;) Kim Rune: Gå for 18 Image og ikke Sawblades, det er ihvertfall min mening: ja : Og det er ikke pga størrelsen jeg sier det:p Akkurat hjemme igjen fra verkstedet, jeg, så da er det snart natta så fort sovedopet begynner å fungere: klø : Litt lei Passaten nå, men det er garantert verdt det. hvor er du mads?! lyktefilmen har kommi Er her:D Drevet på i verkstedet som skrevet over her. Du ville helst ha fått det på før treffet på Søndag, eller? Ikke sikkert jeg rekker det, for jeg har 2 biler å dulle med til da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7027 Skrevet Juni 23, 2011 Er her:D Drevet på i verkstedet som skrevet over her. Du ville helst ha fått det på før treffet på Søndag, eller? Ikke sikkert jeg rekker det, for jeg har 2 biler å dulle med til da:p ja helst men si ifra da. Kan sikkert hjelpe deg å dulle litt hvis du trenger hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7028 Skrevet Juni 23, 2011 Knuse noen glass på de, også heller jeg på litt pulver som jeg lakker hehe Husk å bruke superlim slik at glasset og pulveret sitt fast da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7029 Skrevet Juni 23, 2011 Bruk noe som ikke inneholder silikon i hvertfall. Det meste vil sette seg i lakken uansett. Orginalt sitter de bare i noen få popnagler. Okei, men tec-,7 blir for brutalt?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7030 Skrevet Juni 23, 2011 Kjenner du han som har den:) var rimelig bra utstyrt;) nei kjenner han ikke men i tittelen i annonsen står det -solgt-, så kan vel kanskje tro at den er det. Rart at det da ikke står solgt der prisen står slik det pleier å gjøre.. Men ring han du, dette er en bra utstyrt bil med "RETT" utstyr!!! (kunne tenkt meg denne selv faktisk ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7031 Skrevet Juni 23, 2011 Mange som skal på Gjøvik på søndag her ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7032 Skrevet Juni 23, 2011 Husk å bruke superlim slik at glasset og pulveret sitt fast da Godt du sa! Det må jeg huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7033 Skrevet Juni 23, 2011 ja helst men si ifra da. Kan sikkert hjelpe deg å dulle litt hvis du trenger hjelp Det skal jeg gjøre;) Mulig det blir noen muligheter i morra: ja : Ola: Tec7 eller Sika duger i massevis:) Du får det lett av igjen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7034 Skrevet Juni 23, 2011 Tog er jammen gøy dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7035 Skrevet Juni 23, 2011 Mange som skal på Gjøvik på søndag her ell? Vi skal hvertfall:-) bare for å skravle, har ikke bil og stille ut:-) Mads Kristian: takk, handle dette i morra da:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7036 Skrevet Juni 23, 2011 vi ska dit å Hvorfår MÅTTE det begynne å regne når jeg står ute å støvsuger bil ?ble neesten ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7037 Skrevet Juni 23, 2011 du skulle støvsuge inni bilen ikkesant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7038 Skrevet Juni 23, 2011 du skulle støvsuge inni bilen ikkesant? ja men støvsuger står ute å ikke inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7039 Skrevet Juni 23, 2011 kan jo ta med den inni da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7040 Skrevet Juni 23, 2011 det bli så trangt da det er bagasjerommet som er igjen haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7041 Skrevet Juni 23, 2011 da legger du ned ett sete også setter støvsugeren i baksetet, eller er den så stor at du ikke får den inn i boran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7042 Skrevet Juni 23, 2011 (endret) det gidd jeg ikke da vente jeg heller på oppholdsvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7043 Skrevet Juni 23, 2011 makan til latskap... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7044 Skrevet Juni 23, 2011 det gidd jeg ikke da vente jeg heller på oppholdsvær Kan jo støvsuge manuelt... Stikk et sugerør i kjeften og sug på Slik det ble gjort i gamledager: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7045 Skrevet Juni 23, 2011 hahahaha da tror jeg det kan være støvete haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7046 Skrevet Juni 23, 2011 noen som trenger batteri her?har et odessey pc1700 jeg ikke trenger,orker ikke og lage batteriplass i bagasjen på golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7047 Skrevet Juni 23, 2011 Kan jo støvsuge manuelt... Stikk et sugerør i kjeften og sug på Slik det ble gjort i gamledager: rock : Går mange eksotiske "støvsugere" i Oslo`s gater... Det ryktes at de er gode til og suge,,,,,,,,,,,,,,,,,, -støv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7048 Skrevet Juni 23, 2011 Går mange eksotiske "støvsugere" i Oslo`s gater... Det ryktes at de er gode til og suge,,,,,,,,,,,,,,,,,, -støv... Dette hadde du tydligvis bra greie på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7049 Skrevet Juni 23, 2011 Dette hadde du tydligvis bra greie på Bare hørt rykter jeg! Har jo støvsuger her hjemme jeg Selvasagt Boch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7050 Skrevet Juni 23, 2011 Er det noen av dere gutta som er flinke til å skru sammen motor eller? Demontere Vr6'en her for en stund tilbake og tenkte sende avgårde toppen samt blokka for litt kos. Men har så ufattelig lite peil på å kunne sette noe sånt sammen igjen. Vet jo hvordan ting skal sitte men moment og timing har jeg pent lite info om. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med den jobben når tiden kommer? Har sted å stå samt verktøy og tilgang til info om motoren såklart. VR6 AAA motor. Det jeg trenger hjelp med er å sette sammen blokk / topp med ny pakning / bolter og timing av de. Resten skal jeg klare selv utvendig samt oljepumpe osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...