#7051 Skrevet Juni 23, 2011 Er det noen av dere gutta som er flinke til å skru sammen motor eller? Demontere Vr6'en her for en stund tilbake og tenkte sende avgårde toppen samt blokka for litt kos. Men har så ufattelig lite peil på å kunne sette noe sånt sammen igjen. Vet jo hvordan ting skal sitte men moment og timing har jeg pent lite info om. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med den jobben når tiden kommer? Har sted å stå samt verktøy og tilgang til info om motoren såklart. VR6 AAA motor. Det jeg trenger hjelp med er å sette sammen blokk / topp med ny pakning / bolter og timing av de. Resten skal jeg klare selv utvendig samt oljepumpe osv. Spørs hvor mye peiling du mener, har satt sammen div.. men Ronny Torve, eller Tor Olav Salvesen? Finnes vel flere kanskje Jeg kan gjerne hjelpe til med ting jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7052 Skrevet Juni 23, 2011 Har fått ordna det alt. og selveste Salvesen lar jeg ikke skru på noe jeg har. nuff said. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7053 Skrevet Juni 23, 2011 noen som trenger batteri her?har et odessey pc1700 jeg ikke trenger,orker ikke og lage batteriplass i bagasjen på golfen. Gratis? Jeg trenger ihvertfall. Hvor mye skal du ha for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7054 Skrevet Juni 23, 2011 Linker denne inn her også. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=216698 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7055 Skrevet Juni 23, 2011 Gratis? Jeg trenger ihvertfall. Hvor mye skal du ha for det? tror egentlig at det er tvilsomt at jeg gir det bort egentlig:p koster 3395 kr nytt,så noe rundt 2000kr hadde jeg tenkt,om du ikke har noe kjekt og ha til golfen da,som større turbo f.eks:) har også HERTZ HXS 300 D 12" som jeg kan vurdere og selge også,men må vente til etter et besøk hos mr. Kristiansen på elverum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7056 Skrevet Juni 23, 2011 Ja, jeg skjønte det:p Blir nok litt i overkant av hva jeg kan bruke på et batteri, og tror heller ikke jeg har noe snop til bil liggende heller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7057 Skrevet Juni 23, 2011 om du kjenner noen som lakkerer,så kan batteriet også brukes som delbetaling på en liten lakkeringsjobb(frontfanger) på det kaldeste i vinter,så lå hvilespenningen alikevel på 13,7v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7058 Skrevet Juni 23, 2011 Noen fler som har trøbbel med forumtilgang via tapatalk..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7059 Skrevet Juni 23, 2011 Noen fler som har trøbbel med forumtilgang via tapatalk..?? Fungerer her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7060 Skrevet Juni 23, 2011 På android? Var innom forumet for en drøy time siden med tapatalk men nå må jeg bruke browseren.. Har restartet telefon også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7061 Skrevet Juni 23, 2011 På android?Var innom forumet for en drøy time siden med tapatalk men nå må jeg bruke browseren.. Har restartet telefon også.. Nope, Aiphåwn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7062 Skrevet Juni 23, 2011 Har fått ordna det alt. og selveste Salvesen lar jeg ikke skru på noe jeg har. nuff said. Da er vi 2 gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7063 Skrevet Juni 24, 2011 Nå virker tapatalk igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7064 Skrevet Juni 24, 2011 Og der var skattepenga på konto'n:-D. Diggbart:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7065 Skrevet Juni 24, 2011 tror egentlig at det er tvilsomt at jeg gir det bort egentlig:p koster 3395 kr nytt,så noe rundt 2000kr hadde jeg tenkt,om du ikke har noe kjekt og ha til golfen da,som større turbo f.eks:) har også HERTZ HXS 300 D 12" som jeg kan vurdere og selge også,men må vente til etter et besøk hos mr. Kristiansen på elverum. Jeg har snurre, fpr, dyser osv fra s3 til salgs om det er interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7066 Skrevet Juni 24, 2011 tror egentlig at det er tvilsomt at jeg gir det bort egentlig:p koster 3395 kr nytt,så noe rundt 2000kr hadde jeg tenkt,om du ikke har noe kjekt og ha til golfen da,som større turbo f.eks:) har også HERTZ HXS 300 D 12" som jeg kan vurdere og selge også,men må vente til etter et besøk hos mr. Kristiansen på elverum. jeg har en highflow eksosmanifold til 1.8T liggende om du er interesert (men helst bytte i cash da jeg har batteri så det holder ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7067 Skrevet Juni 24, 2011 Jeg har snurre, fpr, dyser osv fra s3 til salgs om det er interessant hva slags snurre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7068 Skrevet Juni 24, 2011 Og der var skattepenga på konto'n:-D. Diggbart:-D ikke mine enda..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7069 Skrevet Juni 24, 2011 hva slags snurre da? original fra s3. k04 er det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7070 Skrevet Juni 24, 2011 denne skal klare opptil 270hk? pris da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7071 Skrevet Juni 24, 2011 denne skal klare opptil 270hk? pris da? Det er jeg ikke sikker på, men det vet sikkert andre. kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7072 Skrevet Juni 24, 2011 Det er jeg ikke sikker på, men det vet sikkert andre. kom med bud før jeg gir noe bud,så vil jeg vente til at jeg får tilbake bilen etter reg reim bytte(5 juli)har fått pris på det,men man vet alldri,noe kan skje,så vi kan snakkes etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7073 Skrevet Juni 24, 2011 k04 begynner å bli halvtom når du bikker 240hk men s3 har vel ikke k04 orginalt? k03s i dem vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7074 Skrevet Juni 24, 2011 men hva slags turbo er det som passer rett på,uten noen ombygginger,og som klarer 250-260hk da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7075 Skrevet Juni 24, 2011 rett meg om jeg tar feil men GT28RS er vell gull ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...