#7101 Skrevet Juni 24, 2011 Ridabu http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=29138007&reference=2011/6/16/7/291/380/07_2007232581.jpg Gratulerer Smågutta her begynner å bli voksne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7102 Skrevet Juni 24, 2011 Ridabu http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=29138007&reference=2011/6/16/7/291/380/07_2007232581.jpg Hehe. Midt i mellom to kompiser detta. Enda mere ustabilt nabolag da med andre ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7103 Skrevet Juni 24, 2011 Haha, ene søskenbarnet mitt har vært i kontakt med sykehus en del det siste halve året pga et knust kne, i dag har ho hatt telefonkontakt med Røros sykehus og det siste spørsmålet ho fikk der var "Har du vært innlagt på sykehus i utlandet eller i Bergen det siste året?"... Bergen høres ikke heeelt trygt ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7104 Skrevet Juni 24, 2011 noen som skal handle fra http://www.shinearama.co.uk i nermeste fram tid? får ikke plass til alt på et ordre så skule gjere hatt med noe på noen andre sin. så gjere rop ut vis noen skal ha noe der fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7105 Skrevet Juni 24, 2011 Haha, ene søskenbarnet mitt har vært i kontakt med sykehus en del det siste halve året pga et knust kne, i dag har ho hatt telefonkontakt med Røros sykehus og det siste spørsmålet ho fikk der var "Har du vært innlagt på sykehus i utlandet eller i Bergen det siste året?"... Bergen høres ikke heeelt trygt ut.. Har vi samme søskenbarn, eller er det bare et pussig sammentreff...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7106 Skrevet Juni 24, 2011 Vi har nok det. Visste du ikke det..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7107 Skrevet Juni 24, 2011 Når skal folk dra til Gjøvik fra Hamar siden da? Prøve å få til sam kjøring eller? for da burde vi sette "ET" tidspunkt og ikke flere : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7108 Skrevet Juni 25, 2011 sykkel til omtrent en årslønning ska dom ha,men å feste bakhjulet sitt klare dom itte:p en ta dom som sykle lillehammer-oslo mista faen meg bakhjulet sitt rett nedenfor her,tipper dom har 75-80kmt her,hørte et smell,så tittet jeg ut av vinduet,da så jeg hjulet trillet forbi og ut i grøfta på andre siden av veien,og litt etter kom syklisten bærendes på sykkelen sin: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7109 Skrevet Juni 25, 2011 Sitter på plenen med en øl å spiser frokost å heier fram syklista nå.. kan ikke klage.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7110 Skrevet Juni 25, 2011 Kaster vel litt tegnestifter også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7111 Skrevet Juni 25, 2011 neineinei.. da kommer dom jo å tar meg:p.. Frister med øl istede;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7112 Skrevet Juni 25, 2011 Vet de har rettigheter osv, men faen å jeg hater de jævla sykkelistene som sykkler midt i veien hele tia. Ritt eller ikke ritt, faens tullinger. De koster på flere millioner på sykkel og gangstier men de "proffe" kan jo ikke sykkle der. Virker som de gjørs på litt? Er det nødvendig at 3 stk wannabe thor husovd må sykkle 3 i bredden på de smale veiene rundt om? Slike sneikjører jeg ihvertfall Og ja, har fått et par finger har jeg sett i speilet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7113 Skrevet Juni 25, 2011 Jeg utvikla en forretningsidé når jeg bodde i vegkanten langs E6.. 150m før de kom til meg så kasta vi ut tegnestifter, og på parkeringa utenfor huset mitt så åpna jeg sykkelsjappe hvor jeg tilbød meg å bøte dekkene deres for en dyr penge.. Ble aldri satt ut i virkelighet den idéen, men den virka smart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7114 Skrevet Juni 25, 2011 Vet de har rettigheter osv, men faen å jeg hater de jævla sykkelistene som sykkler midt i veien hele tia. Ritt eller ikke ritt, faens tullinger. De koster på flere millioner på sykkel og gangstier men de "proffe" kan jo ikke sykkle der. Virker som de gjørs på litt? Er det nødvendig at 3 stk wannabe thor husovd må sykkle 3 i bredden på de smale veiene rundt om? Slike sneikjører jeg ihvertfall Og ja, har fått et par finger har jeg sett i speilet.. Jeg var ute å kjørte trailer for noen uker siden, åsså skulle jeg kjøre gamle E6 fra brumunddal til rudshøgda.. Det tok meg 25min pga jeg ble liggende bak slike gærninger.. Ikke har de vett på å slippe forbi, og på den strekningen er det ikke over alt man kan swisje forbi med 48tonn semitrailer.. Da var jeg litt sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7115 Skrevet Juni 25, 2011 Jeg var ute å kjørte trailer for noen uker siden, åsså skulle jeg kjøre gamle E6 fra brumunddal til rudshøgda.. Det tok meg 25min pga jeg ble liggende bak slike gærninger.. Ikke har de vett på å slippe forbi, og på den strekningen er det ikke over alt man kan swisje forbi med 48tonn semitrailer.. Da var jeg litt sånn Er ikke allverden med forbikjøringsmuligheter der nei. Og det er i slike tilfeller jeg mener disse karene er noen forbanna tullinger. Tenkt om den ene hadde sakt: "Hei gutta, vi bruker 3 sec på og sykkle inn på kanten her slik at vi kan slippe forbi den traileren a". Men i stedet: " Nei faen heller om han skal forbi oss.. Vi er Thor Husovd Ligth og vi ruler helle denne veien, så den faens traileren får pent bare ligge bak oss". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7116 Skrevet Juni 25, 2011 Spot on der, unge lovende mister Bakaas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7117 Skrevet Juni 25, 2011 Vil bare melde om at de som møter en Skoda Octavia drosje med Orange reklame på panseret som blinker så er det bare meg : ) Møtt mange rare ansikter når jeg blinker på de. Skulle tro de trodde det var kontroll ellno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7118 Skrevet Juni 25, 2011 Jeg fant Dekklåven:D Cruiset en tur innom Hamar etter jeg hadde vært der, og der lå det først en pulje med pedaltråkkere (type 40-50stk) med 20-30 biler etter seg, og så nok ei pulje med like mange tullinger som hadde minst like mange biler etter seg. Jeg blir så provosert at jeg får mest lyst til å leke litt GTA med de:evil: Kiiiiiill frenzy: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7119 Skrevet Juni 25, 2011 Ble det for grov kost for folket? Jeg stikker ihvertfall oppi verkstedet for å få på felger på Passelaten nå Ønks meg lykke til, for jeg har null peiling på om det kommer til å bli kjørbart med bakfelgene eller ei:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7120 Skrevet Juni 25, 2011 og der var audien borte også,kommer nok til og savne den i vinter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7121 Skrevet Juni 25, 2011 Var jeg overlegen til noen av dere ista..? Borti dala..? Var en med en A4 som så ut som han hilste, men jeg må innrømme jeg ikke dro kjensel på duden, frøkna kjente han vertfall ikke, så vi ble litt i tvil.. Gi deg til kjenne gutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7122 Skrevet Juni 25, 2011 Vi har nok det. Visste du ikke det..? Jeg har ikke peiling på hvem de har i slekt på morsida, så nei Da vet vi det og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7123 Skrevet Juni 25, 2011 Jeg er jævlig glad i å studere fugler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7124 Skrevet Juni 25, 2011 (endret) Øyh, juks å endre innlegget da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7125 Skrevet Juni 25, 2011 Noen av dere som har vært borti klikk oljelampe på golf? Hvis jeg passerer 2000 omdreininger så begynner oljelampa på golfen å blinke og skrike... Holder jeg meg under det er det ingen problemer. Prøvd å nappe av ledningene på følererne, men skjer det samme uansett! Oljeføleren gjør jo slik at den går til jord hvis trykket blir borte så lampa skal lyse. Så rart den gjør det med begge følerne koblet fra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...