#7201 Skrevet Juni 27, 2011 Jeg har ikke hatt parabolsignal siden jeg flytta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7202 Skrevet Juni 27, 2011 Trenger ikke det når du kan sitte her hele tida vel;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7203 Skrevet Juni 27, 2011 Litt trist å se på en 42" skjerm som bare er svart og da... Her sitter jeg stort sett hele tiden uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7204 Skrevet Juni 27, 2011 Hahaha.. Ser den;).. Ikke mulig å få fikset så det kommer no på den ama: vinke :.. Ell bor du en stand der det ikke er forhold: eek :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7205 Skrevet Juni 27, 2011 har du ikke fiksa parabol ENDA... Makan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7206 Skrevet Juni 27, 2011 Litt trist å se på en 42" skjerm som bare er svart og da...Her sitter jeg stort sett hele tiden uansett å du æ træææææææg du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7207 Skrevet Juni 27, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2336965#post2336965 noen som trenger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7208 Skrevet Juni 27, 2011 Har 4 stk 15-20 meter høye bjørker i den retningen parbolen skal peke, men skal prøve å flytte den til andre enden av huset for å se om vinkelen blir bra nok da. Hvis ikke, får jeg prøve å kreve å få hogd dem. Stenger for kveldssola gjør de og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7209 Skrevet Juni 27, 2011 Jeg har motorsag om du har en bra dekkhistorie:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7210 Skrevet Juni 27, 2011 Jeg har motorsag om du har en bra dekkhistorie:D "oops"...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7211 Skrevet Juni 27, 2011 Ja, den fungerer like bra hver gang:D Og det å spille dum, for man kan ikke straffes for å være dum, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7212 Skrevet Juni 27, 2011 Kobber spiker funker fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7213 Skrevet Juni 27, 2011 Jeg fikk innbetalingsgiroen i dag er det ikke slik at det er et visst beløp man kan betale inn for lite uten at dette gjør noe? opptil 300kr for lite eller noe sånt? Jo, men da måtte du ha gjort det før første mai.. Jeg får vel giroen min en dag jeg også da, den første av de.. For jeg forventer at min blir delt på to, minst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7214 Skrevet Juni 28, 2011 Kan noen sende over en dose med arbeidslyst eller? Min har tatt sommerferie et par uker for tidlig tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7215 Skrevet Juni 28, 2011 Tven tok fyr i går æsj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7216 Skrevet Juni 28, 2011 Kan noen sende over en dose med arbeidslyst eller? Min har tatt sommerferie et par uker for tidlig tror jeg. Det er viktig med tidlig nedtrapping mot ferien vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7217 Skrevet Juni 28, 2011 Ja, den fungerer like bra hver gang:D Og det å spille dum, for man kan ikke straffes for å være dum, vel? Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7218 Skrevet Juni 28, 2011 Kan noen sende over en dose med arbeidslyst eller? Min har tatt sommerferie et par uker for tidlig tror jeg. Sist jeg bestilte arbeidslyst fikk jeg beskjed om den var restnotert...... Kommer sikkert i samme sending som godt, varmt og stabilt sommervær: oppgitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7219 Skrevet Juni 28, 2011 Tven tok fyr i går æsj Yikes! Fyr altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7220 Skrevet Juni 28, 2011 Jo, men da måtte du ha gjort det før første mai..Jeg får vel giroen min en dag jeg også da, den første av de.. For jeg forventer at min blir delt på to, minst.. æsjda, vært fint å sluppet unna 300kr ekstra men var rimelig mye mere heftig den forige smellen før jeg fikk ført opp fradragene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7221 Skrevet Juni 28, 2011 hoho, da var fagbrevet i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7222 Skrevet Juni 28, 2011 hoho, da var fagbrevet i boks Gratis:) Og hva jobber du som?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7223 Skrevet Juni 28, 2011 hoho, da var fagbrevet i boks Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7224 Skrevet Juni 28, 2011 Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7225 Skrevet Juni 28, 2011 Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...