#7276 Skrevet Juni 29, 2011 hva er bursjette ditt på da ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7277 Skrevet Juni 29, 2011 hadde egentlig ikke tenkt og kjøpe felger i år,men,men:p må vente litt uansett,skal skifte reg reim og hjullager på tirsdag,så skal vel bjørnar bygge litt anlegg i den. skulle hatt ny frontfanger også,tror nesten det er billigere og kjøpe ny fanger,en og få noen til og slipe den helt ned,for så og lakkere den. hadde vel klart en 10-15k nå,om en skulle komme over noe som passer på bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7278 Skrevet Juni 29, 2011 noen som har svaret på dette her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217073 i tilfelle østmo ikke skaffer mansjetten til tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7279 Skrevet Juni 29, 2011 Vil nå si at mk4 passer alphards ganske godt jeg Bare å ta kontakt Stian, om du skulle være interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7280 Skrevet Juni 29, 2011 har sett litt på mercedesfelger også,liker de der godt,samme med AMG Aero II felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7281 Skrevet Juni 29, 2011 Ja, de passer godt med vag generelt de fleste mercedes felger Jeg har jo hatt de ute for salg men trakk salget nylig. Men hvis jeg skulle finne nye felger så blir de lagt ut igjen Så kan si ifra jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7282 Skrevet Juni 29, 2011 Var i osloW i dag : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7283 Skrevet Juni 29, 2011 tror jeg lå bak den brune golfen fra hamar på lørdag,eller gul eller hva pokker slags farge det er på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7284 Skrevet Juni 29, 2011 tror jeg lå bak den brune golfen fra hamar på lørdag,eller gul eller hva pokker slags farge det er på den Beige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7285 Skrevet Juni 29, 2011 hukommelsen blir dårligere med alderen gitt:p får skylde på smertestillende tablettene jeg gomler på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7286 Skrevet Juni 30, 2011 Siiiiiimen!!!! Andre gangen nå?? http://www.gd.no/nyheter/article5657525.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7287 Skrevet Juni 30, 2011 som vi snakka på sist så må vi få kim rune til å kle seg ut som jente, så gjemmer vi oss andre bak en busk å venter på at han slår til, så tar vi'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7288 Skrevet Juni 30, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28926988 Noen som veit noe om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7289 Skrevet Juni 30, 2011 hva slags bil er detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7290 Skrevet Juni 30, 2011 bmw m1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7291 Skrevet Juni 30, 2011 Jepp, M1. Ikke rått i det hele tatt - neida:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7292 Skrevet Juni 30, 2011 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10088286 ... Nok en gang,,, SIMEN ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7293 Skrevet Juni 30, 2011 noen som vet reglene rundt sjukmelding i ferien?vet at jeg har krav på og ta ut ferien senere,eller føre over 2 uker til neste år. men kan man skippe ferien,og heller ta en månedslønning?har egentlig liten lyst til og ta ut ferie,når jeg engang kommer meg ut i jobb igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7294 Skrevet Juni 30, 2011 Dette varierer vel litt fra bedift til bedrift. Men hos oss har det skjedd at vi har fått betalt for feridager tilgode istedet for å ta ut de i ferie. Når du er sykmeldt i ferien din har du ferien tilgode ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7295 Skrevet Juni 30, 2011 Så lenge du får sykemelding kan du utsette ferie pga det. Men du kan ikke overføre mere en en uke til neste år. I hvertfall ikke etter boka. Det må evt avtales på arbeidsplassen. Du trenger ikke ta ut ferien rett etter sjukmeldinga heller. Den kan du ta senere i år. Edit. Bedriften kan kjøpe en fire dager ferie. Men her kan det også avtales utenom som regel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7296 Skrevet Juni 30, 2011 Er det ikke 10 dager du kan overføre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7297 Skrevet Juni 30, 2011 man kan søke om og overføre 12 dager til neste år,men vet uansett ikke hvor lang tid det går før jeg får begynt og jobbe igjen heller,for alt jeg vet,så kan resten av året gå. gammal og røti:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7298 Skrevet Juni 30, 2011 Mads Kristian, du får passe deg for å bryte sperrelinja og innkjøring forbudt skiltet ved Lefdal, politiet viser ingen nåde der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7299 Skrevet Juni 30, 2011 ble en fin bot da,og et par prikker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7300 Skrevet Juni 30, 2011 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10088286 ... Nok en gang,,, SIMEN ?? Hva har den artikkelen med meg å gjøre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...