Anbefalte innlegg

hva er bursjette ditt på da ? :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde egentlig ikke tenkt og kjøpe felger i år,men,men:p

må vente litt uansett,skal skifte reg reim og hjullager på tirsdag,så skal vel bjørnar bygge litt anlegg i den.

skulle hatt ny frontfanger også,tror nesten det er billigere og kjøpe ny fanger,en og få noen til og slipe den helt ned,for så og lakkere den.

hadde vel klart en 10-15k nå,om en skulle komme over noe som passer på bilen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nå si at mk4 passer alphards ganske godt jeg :D Bare å ta kontakt Stian, om du skulle være interessert ;)

vw-golf-r32-mk4-blue-mb-alphard.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett litt på mercedesfelger også,liker de der godt,samme med AMG Aero II felgene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de passer godt med vag generelt de fleste mercedes felger :)

Jeg har jo hatt de ute for salg men trakk salget nylig. Men hvis jeg skulle finne nye felger så blir de lagt ut igjen :) Så kan si ifra jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg lå bak den brune golfen fra hamar på lørdag,eller gul eller hva pokker slags farge det er på den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg lå bak den brune golfen fra hamar på lørdag,eller gul eller hva pokker slags farge det er på den :)

Beige :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hukommelsen blir dårligere med alderen gitt:p

får skylde på smertestillende tablettene jeg gomler på:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som vi snakka på sist så må vi få kim rune til å kle seg ut som jente, så gjemmer vi oss andre bak en busk å venter på at han slår til, så tar vi'n! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags bil er detta? : eek :

271152_196824237034537_106576446059317_5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, M1. Ikke rått i det hele tatt - neida:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet reglene rundt sjukmelding i ferien?vet at jeg har krav på og ta ut ferien senere,eller føre over 2 uker til neste år.

men kan man skippe ferien,og heller ta en månedslønning?har egentlig liten lyst til og ta ut ferie,når jeg engang kommer meg ut i jobb igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette varierer vel litt fra bedift til bedrift. Men hos oss har det skjedd at vi har fått betalt for feridager tilgode istedet for å ta ut de i ferie.

Når du er sykmeldt i ferien din har du ferien tilgode ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du får sykemelding kan du utsette ferie pga det. Men du kan ikke overføre mere en en uke til neste år. I hvertfall ikke etter boka. Det må evt avtales på arbeidsplassen. Du trenger ikke ta ut ferien rett etter sjukmeldinga heller. Den kan du ta senere i år.

Edit. Bedriften kan kjøpe en fire dager ferie. Men her kan det også avtales utenom som regel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke 10 dager du kan overføre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man kan søke om og overføre 12 dager til neste år,men vet uansett ikke hvor lang tid det går før jeg får begynt og jobbe igjen heller,for alt jeg vet,så kan resten av året gå.: bh :

gammal og røti:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Kristian, du får passe deg for å bryte sperrelinja og innkjøring forbudt skiltet ved Lefdal, politiet viser ingen nåde der : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble en fin bot da,og et par prikker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.