#7451 Skrevet Juli 4, 2011 noen som ser på nrk3 a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7452 Skrevet Juli 4, 2011 noen som ser på nrk3 a ? næææh.. sitter i en krok og tar kvelds-pilsen min jeg =) og er rimelig fornøyd med dagen på Statens Veivesen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7453 Skrevet Juli 4, 2011 hva sa de der a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7454 Skrevet Juli 4, 2011 hva sa de der a ? " du har forsovet deg, og kontroløren har reist for dagen :p" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7455 Skrevet Juli 4, 2011 hahahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7456 Skrevet Juli 5, 2011 Jeg er ikke laga for dette her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7457 Skrevet Juli 5, 2011 Hahaha.. Jeg skjønner følelsen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7458 Skrevet Juli 5, 2011 hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7459 Skrevet Juli 5, 2011 Ingen som vil komme hit å polere bilen min a? jeg er ikke motivert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7460 Skrevet Juli 5, 2011 Preeeza'n det? Så den i dag tidlig senest.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7461 Skrevet Juli 5, 2011 Hau, ut å skru ferdig Har skiftet hjullager, ut å bestille resten av delene nu (Resultat av EU-kontroll) 2 - Antydning til defekte bremseslanger - venstre foran (holder ikke 2 nye år) høyre anbefales også byttet samtidlig 2 - Nærlys feil instilling automatisk nivåjust. for xenon def. 1 - Foraksel - defekt drivakselmansjett høyre foran 1 - Slakk i hjullager venstre bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7462 Skrevet Juli 5, 2011 Hau, ut å skru ferdig Har skiftet hjullager, ut å bestille resten av delene nu (Resultat av EU-kontroll) 2 - Antydning til defekte bremseslanger - venstre foran (holder ikke 2 nye år) høyre anbefales også byttet samtidlig Den der reagerer jeg på. Har da ikke noesomhelst betygning om bremseslangen ikke vil være godkjent om 2år hvis den fortsatt er innenfor kravet nå. PK er en kontroll av om bilen er godkjent der og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7463 Skrevet Juli 5, 2011 men om det er på grensen til at den ryker,så vil jeg nå si at det er greit at det blir byttet,er jo ikke mange kronene uansett for ny slange da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7464 Skrevet Juli 5, 2011 Hvem har planer om å være med på shoot sammen med oslo folka i helga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7465 Skrevet Juli 5, 2011 jeg vill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7466 Skrevet Juli 5, 2011 jeg vurdere sterkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7467 Skrevet Juli 5, 2011 men om det er på grensen til at den ryker,så vil jeg nå si at det er greit at det blir byttet,er jo ikke mange kronene uansett for ny slange da Langt unna å ryke når den ikke er godkjent å Men slik det står på kontrolseddelen virker det som om slangen er innenfor kravene fortsatt. og det burde derfor ikke stått der. Slik kan man opplyse om muntlig. Kjett å måtte reise på etterkontroll med en bil som kunne vært godkjent pga en slange som egentlig var godkjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7468 Skrevet Juli 5, 2011 jeg har ikkenooo liv jobbe natt, sove 4 timer, male gang, spise, dusje , sove og jobbe natt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7469 Skrevet Juli 5, 2011 Vaske bil og gjøre klar til gatebil helg på skogen : ) Yeaaah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7470 Skrevet Juli 5, 2011 Preeeza'n det? Så den i dag tidlig senest.. Stemmer det nattskift veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7471 Skrevet Juli 5, 2011 Tror det blir Oslo på meg, om det ikke blir Gatebil på Søndag. Litt vanskelig valg, for er 4-5 år siden jeg var på Gatebil sist, så hadde vært moro å sett hvordan det var nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7472 Skrevet Juli 5, 2011 bli med til oslo istede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7473 Skrevet Juli 5, 2011 bli med til oslo istede Gjør no a KIm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7474 Skrevet Juli 5, 2011 bli med til oslo istede x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7475 Skrevet Juli 5, 2011 Gjør no a KIm! gjort noe i hele dag jeg Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...