#7476 Skrevet Juli 5, 2011 gjort noe i hele dag jeg Ola Pøh, nekter jeg å tru. Sitt da her støtt og stadig du:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7477 Skrevet Juli 5, 2011 sånn av å på hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7478 Skrevet Juli 5, 2011 i hele dag mellom 11 og 12? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7479 Skrevet Juli 5, 2011 haha nei jobba fra 11 til 7 med pauser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7480 Skrevet Juli 5, 2011 Herregud. Her skryter dem på seg. Jobba 15 timer i går jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7481 Skrevet Juli 6, 2011 Hihi Sees på gatebil! https://www.facebook.com/video/video.php?v=10150230353722343&saved#!/video/video.php?v=10150230353722343&comments¬if_t=like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7482 Skrevet Juli 6, 2011 Noen som kunne hjelpet meg finne et delenummer? Skulle helst hatt delenummeret på et speilglass. Skal være 175x100 Høyrespeil fra venstrestyrt bil (Blått, helst uten varme) Dette blir vel helst bestillt fra USA, og møller på gjøvik sliter med og finne dette til meg, som de også gjorde på tåkelysene mine, men om får riktig delenummer blir det ikke no problem (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7483 Skrevet Juli 6, 2011 Noen som kunne hjelpet meg finne et delenummer? Skulle helst hatt delenummeret på et speilglass. Skal være 175x100 Høyrespeil fra venstrestyrt bil (Blått, helst uten varme) Dette blir vel helst bestillt fra USA, og møller på gjøvik sliter med og finne dette til meg, som de også gjorde på tåkelysene mine, men om får riktig delenummer blir det ikke no problem (: på hvilken bil? ( årsmodell) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7484 Skrevet Juli 6, 2011 Vågen! Har du noen bilder av den porscha som står bakom jobben din eller..? Så ut som en nice rs/s2 sto på siden opp mot vegen også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7485 Skrevet Juli 6, 2011 på hvilken bil? ( årsmodell) 98, så alt fra 96 til 99 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7486 Skrevet Juli 6, 2011 500 sider? Hohoi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7487 Skrevet Juli 6, 2011 Wooho, 500 sider med tullprat:D Det verste er vel at jeg har lest alle sidene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7488 Skrevet Juli 6, 2011 Hehe, det har jeg og.. Og sikkert deltatt på de fleste av de.. Var det noen som fant en statistikk på det? Hvordan? Ninja: Jeg fant ut.. Kim Rune Haugen 1.049 Stig Arne Almskår 885 Petter Ulen 610 Mads Kristian Fossen 578 Simen Grasto 534 Ligger ganske bra an du og, Mads Kristian.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7489 Skrevet Juli 6, 2011 Javisst, i snitt har jeg over ett innlegg pr. side:p Men Kim Rune har fortsatt ledelsen og vel så det:nana: For et liv... Men moro? Ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7490 Skrevet Juli 6, 2011 Den der reagerer jeg på. Har da ikke noesomhelst betygning om bremseslangen ikke vil være godkjent om 2år hvis den fortsatt er innenfor kravet nå.PK er en kontroll av om bilen er godkjent der og da. Sant det, men gjør meg ikke så mye om de sier ifra om bremseslanger, ganske viktig føler jeg men om det er på grensen til at den ryker,så vil jeg nå si at det er greit at det blir byttet,er jo ikke mange kronene uansett for ny slange da Om Møller skal bytte slanger for deg, koster det fort litt med lufting osv. jo ;p Men tror slangene koster rundt 300 pr. side, så da blir det ikke så ille om jeg gjør det selv. Langt unna å ryke når den ikke er godkjent å Men slik det står på kontrolseddelen virker det som om slangen er innenfor kravene fortsatt. og det burde derfor ikke stått der. Slik kan man opplyse om muntlig. Kjett å måtte reise på etterkontroll med en bil som kunne vært godkjent pga en slange som egentlig var godkjent Skal på etterkontroll pga xenon uansett, så overlever x] Er forøvrig et karosseriverksted sin feil at xenon ikke er justert, de slettet ikke feilkoder etter de bytte lykt i vinter Så de sendte den på Møller for å slette feilkoder og justere lyset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7491 Skrevet Juli 6, 2011 ny dag i sofan etter og ha lagt opp litt ved. tdf har jo begynnt at. da thor fortsatt er i gult. etter en rå ettape i går. så skal jo sky kjøre for boasson hagen i dag og i morgen*S* noen andre som følger med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7492 Skrevet Juli 6, 2011 Vågen! Har du noen bilder av den porscha som står bakom jobben din eller..? Så ut som en nice rs/s2 sto på siden opp mot vegen også.. Løps bilen til Anders Lindstad det =) Kan sikkert få tatt ett bilde. Rs2en er eiet av ansatt her på jobben, og er serdeles godt vedlikeholdt både teknisk og kosmetisk Om du mente den svarte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7493 Skrevet Juli 6, 2011 Hadde jeg funnet streaming som funker, hadde jeg fulgt med fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7494 Skrevet Juli 6, 2011 Hmm... Har ikke mer enn 276 innlegg i denne tråden jeg.. Bidrar jeg for lite mon tro Ref statistikken til enkelte andre her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7495 Skrevet Juli 6, 2011 Løps bilen til Anders Lindstad det =) Kan sikkert få tatt ett bilde. Rs2en er eiet av ansatt her på jobben, og er serdeles godt vedlikeholdt både teknisk og kosmetisk Om du mente den svarte ? Var den sorte ja, så veeeldig shiny ut fra vegen vertfall Og ja, gjerne noen bilder av Lindstad sin bil, hva slags løp kjører han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7496 Skrevet Juli 6, 2011 Hadde jeg funnet streaming som funker, hadde jeg fulgt med fra jobb http://sports-livez.com/channel/ch-7.php Den der ser ut til å funke. Dog ser jeg det på tv selv, switcher litt mellom Eurosport HD og TV2 HD. Her er flere å velge mellom ser det ut til. http://www.cyclingfans.com/node/2401 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7497 Skrevet Juli 6, 2011 http://sports-livez.com/channel/ch-7.php Den der ser ut til å funke. Dog ser jeg det på tv selv, switcher litt mellom Eurosport HD og TV2 HD. Står bare å bufrer her :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7498 Skrevet Juli 6, 2011 Åssen ser dere statisikken på denne tråden her?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7499 Skrevet Juli 6, 2011 ny dag i sofan etter og ha lagt opp litt ved. tdf har jo begynnt at. da thor fortsatt er i gult. etter en rå ettape i går. så skal jo sky kjøre for boasson hagen i dag og i morgen*S* noen andre som følger med? Jeg følger med, de skulle vel ikke utelukkende kjøre for Boasson Hagen i dag, men de to sprinterne til SKY skulle avgjøre selv hvem som hadde mest krutt i beina, så da gjenstår det å se hvem som er i best form når 5km står igjen, jeg håper på Boasson Hagen. Men Hushovd er rå da, hands down for hans innsats i går, heeelt konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7500 Skrevet Juli 6, 2011 Står bare å bufrer her :\ Funker som bare det her.. Vi er da ikke SÅ langt unna hverandre, kanskje jeg skal streame videre til deg? hehe.. Disconnecta og prøvde igjen et par minutt etterpå og det fungerte da også.. Det er ikke sperra for streaming på nettet ditt eller noe da? Åssen ser dere statisikken på denne tråden her?: ) Gå inn på "Mjøsa", så trykker du på tallet med antall innlegg bak tråden, da kommer statistikken opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...