#7501 Skrevet Juli 6, 2011 Ingen som har en del folie liggende? Kravet er at den ikke er ensfarget og er ganske fresh:) Eller hvor får jeg evt tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7502 Skrevet Juli 6, 2011 Morten: Jeg testa alle linkene på den siden, alle funka her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7503 Skrevet Juli 6, 2011 Morten: Jeg testa alle linkene på den siden, alle funka her.. sikkert den teite firewallen på jobben som sperrer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7504 Skrevet Juli 6, 2011 Jaja, du skal vel snart hjem fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7505 Skrevet Juli 6, 2011 Jaja, du skal vel snart hjem fra jobb 17 minutter til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7506 Skrevet Juli 6, 2011 noen som vet hvor lang tid dem bruker på og skifte svinghjul og clutch på vw golf 4 gti? skal hente bilen etterpå etter reg reim bytte,hvullager og bytte av drivakselmansjett,det ble den nette sum av 9900kr. og etter testkjøring,så hørte/kjente dem at det var en ulyd/vibrasjon fra girkassa,da er det vel svinghjulet da?har denne bilen samme svakheten som passat diesel har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7507 Skrevet Juli 6, 2011 Er vel ikke den mest uvanlige feilen på 1,8t at dobbelmasse svinghjulet begynner å kvelden.. Men hvis du ikke kjente noe før rep, så ville jeg sjekka noe anna først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7508 Skrevet Juli 6, 2011 nå har det seg slik at bil er ikke min sterkeste side:p så på mekonomen at komplett sett med svinghjul og clutch bare koster litt over 10k:o men om det må byttes,så blir det nok bestillt fra over dammen,og forsterket,for da passer det jo med en oppgradering av turbo senere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7509 Skrevet Juli 6, 2011 sett med enkelmasse svinghjul og stetkre clutch får du jo nesten halve den prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7510 Skrevet Juli 6, 2011 Ingen som har en del folie liggende?Kravet er at den ikke er ensfarget og er ganske fresh:) Eller hvor får jeg evt tak i? Har noe jeg brukte på Golfen i fjor:) Legger ut bilde snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7511 Skrevet Juli 6, 2011 Fikk nye bremseskiver og klosser til bak på grevlingen i dag, skal bytte glideboltene i samme slengen til helga. Har vertfall skjedd noe rart baki der, har slitt ut ett sett klosser på ene sia siden påska.. Handla nytt bremsestempelverktøy også, så da har jeg noe å gjøre i begynnelsen av ferien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7512 Skrevet Juli 6, 2011 Har noe jeg brukte på Golfen i fjor:) Legger ut bilde snart. Nice:) mye eller?skulle vel hatt 0,5x1,5m minimum Og for de som lurte så sitter jeg ved bassenget og nyter en iskald captain morgan og cola. Er ca 35gr i skyggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7513 Skrevet Juli 6, 2011 fy faen til flaks jeg og joakim har hatt med golfen,den som har skiftet reg reimen på golfen til slutt,har ikke dratt igjen noen bolter,så boltene på vannpumpa og strammeren til regreima var så lause så de kunne skrus ut med fingrene: klø : ja,har tenkt til og bestille fra 034,østmo skulle ha rundt 4k på og skifte svinghjul/clutch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7514 Skrevet Juli 6, 2011 Nice:) mye eller?skulle vel hatt 0,5x1,5m minimum Og for de som lurte så sitter jeg ved bassenget og nyter en iskald captain morgan og cola. Er ca 35gr i skyggen Altså, en halvmeter brei og en-og-en-halvmeter lang? Det blir nok verre isåfall:o Har sånn som dette liggende igjen fra i fjor: Ca 1 meter langt og 14cm bredt, minus en cm eller to på den ene enden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7515 Skrevet Juli 6, 2011 PÅL: ebay har vell mye rart folie. og i ganske store mengder. og du som sitter med captain morgan er vell ikke hjemme så da er det bare å bestille : ) så får du det når du kommer hjem heaheha misunner deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7516 Skrevet Juli 6, 2011 Noen som er klare for en Pshoot/sammentreff en kveld att eller? noe pizza greier eller noe sånt og noe bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7517 Skrevet Juli 6, 2011 Mads har du liggende sånn folie ?!? isåfall kjøper jeg til å ha over detta stygge treverke Mats : Ja lett med en kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7518 Skrevet Juli 6, 2011 Jeg er klar! en kveld med mat, sommer og masse biiiilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7519 Skrevet Juli 6, 2011 Helt klar jeg også=) pizza og bilder høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7520 Skrevet Juli 6, 2011 jeg også helst i en helg da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7521 Skrevet Juli 6, 2011 slenger meg med jeg også, kunne tenkt meg å lekt meg litt med video kamerat igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7522 Skrevet Juli 6, 2011 Kunne sikkert tenke meg bli med en helg jeg også, har. Ikke noe. Skikkelig kamera nå, men kunne lekt meg litt i ps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7523 Skrevet Juli 6, 2011 er med jeg vis reima på coupen holder nå. hehe trenger noen bra bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7524 Skrevet Juli 6, 2011 jeg er også med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7525 Skrevet Juli 6, 2011 Jeg er med kanskje:) Skal prøve å finne noen felger heme som er brukbare: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...