#7526 Skrevet Juli 7, 2011 Er gjerne med på photoshoot jeg også. Er ikke her inne så mye lenger, så fint om noen slår på tråden når det foregår noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7527 Skrevet Juli 7, 2011 Er det fler enn meg som har sett denne forstyrrelsen på tv2 sine bilder? Den er ikke der på eurosport sine bilder, så da er det ikke noe feil på tv'n min, tv2 suger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7528 Skrevet Juli 7, 2011 Er det fler enn meg som har sett denne forstyrrelsen på tv2 sine bilder? Den er ikke der på eurosport sine bilder, så da er det ikke noe feil på tv'n min, tv2 suger er forstyrrelser hos meg også, men kanalen blir ikke helt borte.. Og det er kun på tour de franvce =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7529 Skrevet Juli 7, 2011 Æim inn får piktørs tu: ja : Bare å si tid og sted, så er jeg med - sett at det ikke blir den 20. Juli, for da drar vi på ferie:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7530 Skrevet Juli 7, 2011 Tror det er fordi det litt halvdårlig producing nedi der Skal sies at dem ikke har noe lett jobb da, filmer på motorsykler i 50-70 km/t, og alt overføres direkte væla over x] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7531 Skrevet Juli 7, 2011 Noen som vil ta en Mario-quiz? Klikk her. Fikk 7 av 7, så dere kan jo bare gjette hva gjorde når jeg var liten:p Fikk nesten lyst til å koble opp Gamecuben her og spille Super Mario Sunshine:D Hmmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7532 Skrevet Juli 7, 2011 Gamecube?? Rælkonsoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7533 Skrevet Juli 7, 2011 Joda, i forhold er det det:p Men Sunshine ruler jo ganske så hardt, da:D Frøkna har lyst på en gammel Nintendo, så må vel få kjøpt det i gave til a en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7534 Skrevet Juli 7, 2011 Tror det er fordi det litt halvdårlig producing nedi der Skal sies at dem ikke har noe lett jobb da, filmer på motorsykler i 50-70 km/t, og alt overføres direkte væla over x] Jo, men så du ikke at denne forstyrrelsen(som er i den røde firkanten) ikke er tilstede på Eurosport sine sendinger, men bare på TV2 sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7535 Skrevet Juli 7, 2011 noen her som har midels peil på vagcom eller vcds som det hetter nå. skule hatt hjelp til høydejustering av xenon så den blir rett igen. og kode opp tilhengerfeste. bilen står i brdal så gjere kome hit da bilen er noe fraverandre pluket. haster kan nås på 90894480 foresten noen som vet hvor diagnose kabelen på golf 3 er en ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7536 Skrevet Juli 7, 2011 Hikker du, Stig Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7537 Skrevet Juli 7, 2011 Da har faktisk JEG gått til innkjøp av poleringsmaskin ikke værst.....også har jeg proff produkter fra 3M ståendes, spørs om jeg skal prøve meg på A4n til frøkna en dag.....blir vel sikkert drit lei før man har begynt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7538 Skrevet Juli 7, 2011 Noen som vil ta en Mario-quiz? Klikk her. Fikk 7 av 7, så dere kan jo bare gjette hva gjorde når jeg var liten:p Fikk nesten lyst til å koble opp Gamecuben her og spille Super Mario Sunshine:D Hmmm. 7 av 7 her å mangler faktisk bare N64 og gamecube for komplett nintendo line-up her nå må vel skaffe disse etterhvert også men nå skal det sies att jeg er litt over middels glad i konsoler (gamle sega konsoler ønskes kjøpt btw) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7539 Skrevet Juli 7, 2011 7 av 7 her å mangler faktisk bare N64 og gamecube for komplett nintendo line-up her nå må vel skaffe disse etterhvert også men nå skal det sies att jeg er litt over middels glad i konsoler (gamle sega konsoler ønskes kjøpt btw) 7/7 her å, var jo ikke akk vanskelig Har nå gode gamle nes'n kobla opp til 40tommern enda, selv om blir lite brukt ^^ hm, finne fram igjen commandore 64'n igjen kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7540 Skrevet Juli 7, 2011 Jo, men så du ikke at denne forstyrrelsen(som er i den røde firkanten) ikke er tilstede på Eurosport sine sendinger, men bare på TV2 sin? Ah, nei.. Det så jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7541 Skrevet Juli 7, 2011 Hikker du, Stig Arne? haha, gjorde det ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7542 Skrevet Juli 7, 2011 Da har faktisk JEG gått til innkjøp av poleringsmaskin ikke værst.....også har jeg proff produkter fra 3M ståendes, spørs om jeg skal prøve meg på A4n til frøkna en dag.....blir vel sikkert drit lei før man har begynt..... Det samme gjorde jeg i fjor, har polert en gang sjøl, men alle produktene i stooore flasker står bare såvidt åpnet.. Såeh.. Får vel se om jeg får tatt en runde i løpet av høsten, eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7543 Skrevet Juli 7, 2011 Lalalalal, bytta bremseslanger foran og lufta bremser Da gjenstår bare mansjetten foran, så er bilen klar for etterkontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7544 Skrevet Juli 7, 2011 Edvald og Thor.. For noen idrettsmenn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7545 Skrevet Juli 7, 2011 Ja er bare og ta av seg hatten for de to gutta...GRATTIS med ETAPPESEIER EDVALD:tilber::tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7546 Skrevet Juli 7, 2011 Edvald og Thor.. For noen idrettsmenn! Hvem er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7547 Skrevet Juli 7, 2011 Hvem er det? De vant VM i lomme-tennis på bortebane Eller noe Må vel være disse tullingene som sykkler på tvers av Frankrike tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7548 Skrevet Juli 7, 2011 Lommetennis ja, hahah....syns jeg hadde hørt navnet dems en gang før men klarte ikke å plassere dem helt. Hadde det ikke vært bedre med en motor på dissa trauste syklene da tru? ? så hadde dem sluppet og bli slitne og alt detta der, pluss at det hadde gått med mindre doping i idretten som dem kaller det...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7549 Skrevet Juli 7, 2011 Hadde dem vel bare blitt tatt for trimming, og ikke doping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7550 Skrevet Juli 7, 2011 Noen som vil være med å leie lokaler eller? http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=29200314 eller http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=28908003 Hadde vært gull plasser å ha bilen vett. Men blir dyr månedsleie gitt EDIT: dette er da den tråden på forumet som har garantert flest visninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...