Anbefalte innlegg

Har da to fra biltema. Holder vel det ? ;D

Mente 2søyler løftebukk :) er så kjett å ligga på grusen å bytte dette: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da fort gjort å skifte :P

TEH

Du mener vel det du mekanikern :P

Ikke alt som går like raskt for oss unge og dumme :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er usikker ska stille meg en plass på asfalt får å se, men tror ikke det ble heeelt tett

Okei, da må vi få orden på det: )

Snart pizza og brus på jobben: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vertfall om man får bilen opp på bukk. Tror vi kanskje brukte halvannen til to timer på grevlingen når vi bytta komplett forstillingssett og topplager.

Bestilte du også Meyle av FK, Simen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sist jeg byttet på en sånn var vell bare de undre, tok vell 40 min inkl pause med IS :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber forresten noen av medlemmene her for Coca-Cola? Mente jeg så et kjent ansikt i en slik firmabil fra de her en dag.. Som sagt, kjent ansikt men jeg er veldig dårlig på navn og slikt.. Må få litt tid på meg.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chrome symetriske speilkåper montert, Speil glass fra usa bestilt, komplett speil fra england bestilt..

At det kan bli så mye styr for og få 2 like speil... Skulle gjerne vist hvem i svarte ¤%&/( fant ut at uhm,, vi tar 1 lite og 1 stort speil... ja!!! -.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber forresten noen av medlemmene her for Coca-Cola? Mente jeg så et kjent ansikt i en slik firmabil fra de her en dag.. Som sagt, kjent ansikt men jeg er veldig dårlig på navn og slikt.. Må få litt tid på meg.. :D

ikke det jeg vet. men kan ha begynt nye etter at jeg ble sykmeldt da. vis han er kosulent rundt her. hvordan så han ut da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en gammel radio/cd-spiller til bil jeg kan få ekstremt billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en spiller jeg skal bytte ut,det er en sony spiller,husker ikke modelbenevnelse

sony.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Sony spiller du kan få for 250kr hvis du klarer og skaffe kontakta bak på spilleren selv.....for den glemte jeg nemlig og ta ut av bilen når jeg solgte den......(og fant det ut 6mnd etterpå...) hahah...

trur faen meg den spiller mp3 skiver også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Installerer oppdaterte kart og firmware på gps'n før ferien, slik at jeg finner frem til Drangedal og Oslo.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha mye for den a, Stian?

For når jeg skrev ekstremt billig så mente jeg nesten gibortpris :P

Har du noe mer info om den spilleren eller Roger? Så kan jeg søke litt på den kontakta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må se etter hvordan kabelstyret bak spilleren er først,skal få tatt en titt på det i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, dette google plus ser ut som er noe de prøver å få til å ligne på facebook uten at de vil innrømme det..

Så hvorfor skal vi gidde å sette oss inn i enda en ny sånn greie?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som facebook, bare litt mer kronglete virker det for.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha mye for den a, Stian?

For når jeg skrev ekstremt billig så mente jeg nesten gibortpris :P

Har du noe mer info om den spilleren eller Roger? Så kan jeg søke litt på den kontakta :)

jævla lik denna her, men jeg kan gå ut i garasjen og dobbelsjekke..

http://shopping.indiatimes.com/Ojjas-Lifestyle/SONY-Car-Stereo-MP3/CD/CD-RW-Player-CDX-R3410/ctl/20376035/pid/1437938

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen elektrikker som har lyst på litt snikarbe med spenninga på? :P skulle ha bytta lysbryter på værste, det slår gnister av den :P også sneket ut ei stikkontakt av den :P (lyset går på andre lokalet, vi har egentlig bare lys enn så lenge, men kjett uten musikk ;) )

så nå er det passe kjett å skru i mørten :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fikser du da sjøl!! :P

Europris/biltema/clasern har brytere, ledninger og støpsler. Jeg kobla mye sjøl i huset jeg hadde, når jeg var ferdig fikk jeg en elektriker til å se over at alt var ok så fikk jeg det godkjent også :) Kobla aldri av strømmen først, men var en gang at strømmen skrudde seg av sjøl(sikringa gikk), var litt uvøren med skrujernet sjøh.. Men litt spenning i hverdagen må man ha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fikser du da sjøl!! :P

Europris/biltema/clasern har brytere, ledninger og støpsler. Jeg kobla mye sjøl i huset jeg hadde, når jeg var ferdig fikk jeg en elektriker til å se over at alt var ok så fikk jeg det godkjent også :) Kobla aldri av strømmen først, men var en gang at strømmen skrudde seg av sjøl(sikringa gikk), var litt uvøren med skrujernet sjøh.. Men litt spenning i hverdagen må man ha :)

*ristepåhode*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsiktig nå Petter.. Er løse ting inni hodet ditt som kan skrangle i stykker..: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen elektrikker som har lyst på litt snikarbe med spenninga på? :P skulle ha bytta lysbryter på værste, det slår gnister av den :P også sneket ut ei stikkontakt av den :P (lyset går på andre lokalet, vi har egentlig bare lys enn så lenge, men kjett uten musikk ;) )

så nå er det passe kjett å skru i mørten :P

Greit nok at det kan virke enkelt og "ufarlig" og jobbe med spenning på, Men som elektriker vil jeg bare nevne at strøm er noe man ALDRI skal se på som ufarlig, det er egentlig ingenting som skal til før man faktisk kan dette om, og eller få hjerte problemer resten av livet, Virker kanskje også ofte idiotsikkert, men tross alt, folk får til det meste, er flere som har fått kraftige støt på og bytte eksempel lysrør... Just saying.

Jeg aner jo så klart ikke hvordan det ser ut der, men det må da virkelig gå an og skru av spenningen i de 5 minuttene det tar og skifte bryter? Angående stikkontakt er det bare og legge opp alt og gjøre alt klart, så er det nye 5 minutter og koble det inn.

10minutter er noe man kan unne seg synes jeg, Vertfall når man tenker over konsekvensene, En liten fille jobb kan fort bli noe man angrer på resten av livet.

Skal ikke være helt pessimist her, Bare en liten heads up, vertfall om privat personen finner ut de skal gjøre noe sånt, klart i de "Fleste" tilfeller går dette bra, men det er utrolig kjipt og vitne "de få gangene".

Om det er helt must og skifte med spenning på ville jeg vertfall skaffet en skikkelig elektriker med riktig AUS utstyr (Arbeid under spenning)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CDX-R3300 (vært ute og sjekket nå)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsiktig nå Petter.. Er løse ting inni hodet ditt som kan skrangle i stykker..: haha :

har altid trudd at det var helt tomt jeg... :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.