#7651 Skrevet Juli 10, 2011 Den ytre delen mangle no vesentlig da.. Hadde vøri greit nok uten armlene, men uten ryggstøtte så er det ittnå håp. Ikke? Tror ikke 30cm av en sofa som sikkert er 4-5m i sammenlagt lengde har så veldig mye å si: dum : Akkurat slik sofa har vi også, utrolig digg og ligge på når den er ledig..... er i stoff vår også Mads, grå/svart. Ja, skikkelig god, samt at det er stor plass, samtidig som man kan slaske seg rundt i alle bauger og kanter på den:p Skikkelig god plass til å være sjesalong som:D Samme farge som vi har sikkert:) Btw, Gatebil suger maksimalt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7652 Skrevet Juli 10, 2011 tror du var der på feil dag men du skulle heller vært med til oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7653 Skrevet Juli 10, 2011 Ja, det er det helt klart at jeg heller skulle ha vært:p Var på Nordbysenteret etterpå, og det var jo moro! Prøvekjørte Segway, og det var mildt sagt morsomt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7654 Skrevet Juli 10, 2011 Ikke? Tror ikke 30cm av en sofa som sikkert er 4-5m i sammenlagt lengde har så veldig mye å si: dum : Problemet dukker opp når hele sofaen er fyllt opp og man må sitte på delen uten ryggstøtte. Blir fort sliten av og sitte på den ytre delen når man ikke kan lene seg bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7655 Skrevet Juli 10, 2011 Godt det ikke er jeg som kommer til å få det "problemet", da:) Sjelden fler enn toppen 2stk her samtidig, så det er ikke en reell "problemstilling". Det har selvfølgelig vært tenkt på før vi kjøpte sofaen - står ikke helt stille i toppetasjen min heller. Men at det er et "problem" for de som har klubblokale for kompisene sine hjemme hos seg, det kan jeg jo skjønne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7656 Skrevet Juli 10, 2011 Je har søtti på den ytre delen på en slik flere ganger.. Det er itte behaglig Men det er klart, huseieren sitter ikke der uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7657 Skrevet Juli 10, 2011 Nei, gjestene får ikke sjefsplassen - det er nå sikkert:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7658 Skrevet Juli 11, 2011 Noen her som kan skifte regreim og vannpumpe på Passaten mot en sum med kontanter? Delene får jeg snart, og jeg har verktøy og sted vi kan stå, sett at man ikke er avhengig av noe spesialverktøy. Skulle gjerne ha skiftet det før vi drar på ferie i neste uke:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7659 Skrevet Juli 11, 2011 Mads snek seg over til hamar her en dag i håp om å IKKE bli busted for å spise pizza... der tok han feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7660 Skrevet Juli 11, 2011 Hihi, ja:p Jeg så deg ikke, men dama så deg. Hørte du tuta:D Var godt med pizza fra Dollys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7661 Skrevet Juli 11, 2011 Bare jeg som har noe å si her om dagen? Forøvrig kjipt å måtte installere alt på nytt når PCen har fått ny harddisk:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7662 Skrevet Juli 11, 2011 Neeeh, det er jo halve moroa det da Mads! Jeg formaterer sånn i snitt en gang i året "for moro" jeg da, men så er jeg muligens en smule nerd også.. Men hvorfor klarte du ikke å bare kopiere over oppsettet på ny harddisk? Det har jeg da gjort flere ganger, riktignok i XP og Vista, men jeg regner med det funker på Win7 også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7663 Skrevet Juli 11, 2011 tja hva ska man si a ? heheh ble bra med folie i bilen mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7664 Skrevet Juli 11, 2011 Noen som har varmepistol å låne bort i noen dager?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7665 Skrevet Juli 11, 2011 Hoho. I morra blir det Oslo tur og prøve ny bil. Håper den lever opp til forventningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7666 Skrevet Juli 11, 2011 Hva slags bil skal du prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7667 Skrevet Juli 11, 2011 Var du heme i kveld eller Jan Inge? Hørte du att jeg drog forbi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7668 Skrevet Juli 11, 2011 Neeeh, det er jo halve moroa det da Mads! Jeg formaterer sånn i snitt en gang i året "for moro" jeg da, men så er jeg muligens en smule nerd også.. Men hvorfor klarte du ikke å bare kopiere over oppsettet på ny harddisk? Det har jeg da gjort flere ganger, riktignok i XP og Vista, men jeg regner med det funker på Win7 også.. Joda, litt moro, men mest kjedelig. Jeg er ikke noe nerd i utgangspunktet heller:p Nei, harddisken som satt i PCen bestemte seg for å bli ødelagt her for ei stund siden, så har fått ny på garanti. Er som sagt ikke nerd, så å reparere og fikse sånne ting går ikke for min del:o Prøvde recovery og alt sammen (litt kan jeg jo, selv om jeg ikke er en 31337 h4x0r: smil , men ikke noe som hjalp. Ja, Kim Rune, har du noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7669 Skrevet Juli 11, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7670 Skrevet Juli 11, 2011 Ka-ching: ja : Ble noe annet enn båtinteriør, ja:) Det var nok folie også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7671 Skrevet Juli 11, 2011 Hva slags bil skal du prøve? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29503027 Spørs om jeg blir fornøyd med såpass med hester men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7672 Skrevet Juli 11, 2011 ble någet bedre noen få bobler men men ja mer en nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7673 Skrevet Juli 11, 2011 Når reiser du nedover, Rolf? Har vært litt fan av akkurat identisk bil selv faktisk, kom aldri så langt som til motorspecs, men farge og slikt er nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7674 Skrevet Juli 11, 2011 105hk i en så ny dieselbil med DSG kan ikke sammenlignes med en eldre dieselbil, Rolf;) Min far har en MK5 Golf med samme motor- og girkombinasjon (bare at den er en 1,9), og den spinner seg lett løs på 2.gir om det er vått - det klarer ikke Passaten til dama akkurat:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7675 Skrevet Juli 11, 2011 Drømmebil det der rolf bare synd med lite hk og autolat må ha 140hk tdi å manuel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...