Anbefalte innlegg

Jettaen står da at den er 1.9 den også, Mads..

Skal jeg kalle deg Mads Kristian eller bare Mads forresten..? Jeg er litt nøye på det selv at folk bruker begge, så jeg spør andre folk med dobbeltnavn også jeg.. hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, trodde det var 2,0 når det var så ny, jeg: klø : Uansett, det er ikke så kjipt som det høres ut som, utenom når du kommer over 120km/t:p

Egentlig Mads Kristian, men folk fra klubben kaller meg Mads uten at jeg blir irritert av den grunn:p Men hvis rett skal være rett, så er det Mads Kristian, og det første navnet skal uttales Mass, totning som jeg er:D Om du ikke skal bruke begge, så er det egentlig "Massern" som gjelder ettersom det er kallenavnet jeg fikk på et vis for mange år siden. Cluet er at Mads Fossen er min far, så derfor har jeg alltid vært litt pirkete med begge navnene. Men som sagt, Mads går fint når det er folk som ikke har kjent meg siden dag en:)

Komplisert og lang historie det der, gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplisert..? Hehe, samme situasjon som meg da, fattern heter Arne, jeg Stig Arne.. Da blir det så man bruker begge navna :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, godt det ikke bare er jeg som "sliter" med det samme:p Jeg ringer f.eks kundeservice hos Lefdal, sier hva det gjelder, de spør etter saksnummer eller telefonnummer og presterer da å spørre om det er Mads Fossen når de finner det de leter etter på PCen sin enda jeg alt har presentert meg som Mads Kristian Fossen, hvorpå jeg svarer at det er faren min og at jeg alt har sagt mitt fulle navn: rolleyes Eller folk som ringer og hører etter Mads Fossen, hvorpå jeg må spørre om de vil ha tak i Mads Kristian Fossen eller Mads Fossen, for det er to vidt forskjellige personer: dum :

Livet er hardt:D

Nå er det Auction Kings på Discovery - det er morsomt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var du heme i kveld eller Jan Inge?:D

Hørte du att jeg drog forbi?:)

Når da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når da? :)

Hmm, 8 tia cirka. var vr6 lyd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar nedover i ti tida. Bare levere guttungen til bestemor først.

Bilen er nylig den. Men 105 gamp på 1,6 liter river nok ikke løst. Spes ikke bluemotion. Så da tar jeg en testtur i morra før jeg sjekker videre.

Er så ufattelig klar for ny bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, kjører nå straks jeg da, du får ha god tur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen i nærheten av brumunddal som hadde orket og sett på,og prøvekjørt golfen min,har en ulyd som irriterer meg,og hører den kun når jeg kjører sakte fremover/bakover.

skulle ha funnet ut hva det er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farlig å prøvekjøre bil. Var faktisk overraskende respons i lille 1.6 litern. Haff. Ja nå ble det tenkeboksen gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen i nærheten av brumunddal som hadde orket og sett på,og prøvekjørt golfen min,har en ulyd som irriterer meg,og hører den kun når jeg kjører sakte fremover/bakover.

skulle ha funnet ut hva det er.

Beskrivelse av lyden? foran? bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har/vet om en minigraver som lånes/leies ut? billig!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beskrivelse av lyden? foran? bak?

er foran på venstre side(høres det ut som)høres ut som at det er noe som går borti,men hører ikke noe til lyden mens jeg kjører normalt,er kun der når jeg kjører sakte,når jeg bare rygger sakte eller bare når jeg kjører i gang sakte.

har skiftet hjullager og mansjett på siden der,lyden var der før det ble skiftet,så har ikke noe med det og gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo! kan dere si meg hvordan jeg "melde meg inn" i mjøsa lokallag? nå byne bilen ta form så lyst tel å vise fram føre snø'n kjem:)

mvh Stian Mangerud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å bli medlen i Mjøsa lokallag så må du være med på et innvielsesritual. Er nesten som en sado sekt dette her. Så pass på!

Neida, holder vel med å bo der du gjør :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

saker.. men tenkte om det var noe system (spam) som gjorde att man huske når det er møter og treff..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farlig å prøvekjøre bil. Var faktisk overraskende respons i lille 1.6 litern. Haff. Ja nå ble det tenkeboksen gitt.

Hva var det jeg sa? :P Diesel er ikke hva det en gang var - de nye motorene er jo reint spreke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo! kan dere si meg hvordan jeg "melde meg inn" i mjøsa lokallag? nå byne bilen ta form så lyst tel å vise fram føre snø'n kjem:)

mvh Stian Mangerud

For å bli medlen i Mjøsa lokallag så må du være med på et innvielsesritual. Er nesten som en sado sekt dette her. Så pass på!

Neida, holder vel med å bo der du gjør :P

saker.. men tenkte om det var noe system (spam) som gjorde att man huske når det er møter og treff..

Velkommen i mjøsa lokallag :)

Når du henger i området:

Pass deg for en skamlav A4 med en mann med rød lugg som tilbyr deg godteri og kontantkort. IKKE bli med i bilen hans!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var det jeg sa? :P Diesel er ikke hva det en gang var - de nye motorene er jo reint spreke:)

Dro greit ut på motorveien samt forbikjøring. Og da testa jeg ikke sport engang. Kan si det sånn at finans er under sjekking.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mvh Stian Mangerud

Hei hei, og velkommen inn i klubben.

Er ingen spesielle måter å gå frem på for å bli medlem i Mjøsa lokallag, men siden du bor på Brøttum så er du jo allerede i Mjøs regionen , og dermed velkommen til Mjøsa lokallag : vinke :

Det du kan gjøre er å lage deg en "profil" med litt om deg selv her:

http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=80

Også kan du lage deg en egen prosjekt tråd i egnet innlegg om du ønsker det :)

Trenger du skiltplater og / eller klubbmerker er det bare å si fra.

Treff og slikt må du nesten bare følge med på Treff tråden,

http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=13

der kommer det meste (som regel) ut i god tid. :P

mvh Raymond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i mjøsa lokallag :)

Når du henger i området:

Pass deg for en skamlav A4 med en mann med rød lugg som tilbyr deg godteri og kontantkort. IKKE bli med i bilen hans!

takk for det!

hehe ja det ska je husse på.. blir vel mest kjøring tur retur rena fremover da je jobbe der:P

BTW: Er på utkikk etter en nøye kar el frøken som kan våtslipe og polere/forsegle lakken på bilen min! noen som kjenner noen som er NØYE?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei, og velkommen inn i klubben.

Er ingen spesielle måter å gå frem på for å bli medlem i Mjøsa lokallag, men siden du bor på Brøttum så er du jo allerede i Mjøs regionen , og dermed velkommen til Mjøsa lokallag : vinke :

Det du kan gjøre er å lage deg en "profil" med litt om deg selv her:

http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=80

Også kan du lage deg en egen prosjekt tråd i egnet innlegg om du ønsker det :)

Trenger du skiltplater og / eller klubbmerker er det bare å si fra.

Treff og slikt må du nesten bare følge med på Treff tråden,

http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=13

der kommer det meste (som regel) ut i god tid. :P

mvh Raymond

takk for det! treng ei plate og noen merker avvon.

prosjekt tråd ja.. nå er je litt lei prosjektet je da:P stått sia i fjor august :P ny lakkert i november.. går smååått..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for det!

hehe ja det ska je husse på.. blir vel mest kjøring tur retur rena fremover da je jobbe der:P

BTW: Er på utkikk etter en nøye kar el frøken som kan våtslipe og polere/forsegle lakken på bilen min! noen som kjenner noen som er NØYE?

Nøye er han rødhårete fyren med a4`n: ) Haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.