#7726 Skrevet Juli 14, 2011 HOHO da ble det breiere spacere bak på bobla, så nå ble den BREI over rumpa hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7727 Skrevet Juli 14, 2011 allvorlig skrææving 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7728 Skrevet Juli 14, 2011 haha, det kan du trygt si=) akkurat halve hjulet som går nedpå men jøss å tøft det ble hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7729 Skrevet Juli 14, 2011 Fiii fadir.. Holdt på å gå rett i kanvasen i sta.. En kan i ettertid irritere seg over at man ikke "tok imot innbydelsen" når den meldte seg, men de fleste reagerer vel i ren refleks og styrer unna, bremser og tuter i slike situasjoner.. Kom akkurat hjem fra Oslo, og på to-felten opp forbi Nydal så ligger jeg i venstrefeltet og skal forbi en trailer og en nyere Golf som så ut til å trives i den hastigheten. Det var en annen bil og en motorsykkel foran meg som kjørte forbi traileren og Golfen i samme vending som meg, så jeg burde ikke kommet veldig brått på den Golfen heller. Men uten noen tegn med blinklys eller noe så fant den det for godt å vrenge ut og presse meg i gresskanten helt inntil rekkerket der vertfall, og så ikke ut som han fikk med seg hverken det ene eller andre.. Gammel gubbe med kjærring, og det så ikke ut som om noen av de fikk med seg en dritt tross tuting og blinking med lys. Fikk kommet meg forbi'n på slutten av to-felten der, men ingen av de titta til side eller noe, ingen tegn til "sorry, var litt uoppmerksom!" eller noe.. Hadde jeg vært alene i bilen hadde jeg nok gått til "mottiltak" av en eller annen art, men med en 7 og en 12-åring i bilen så fikk en vel moderere seg litt.. Skjønt, frøkna våkna vertfall jævlig brått da, hadde det ikke vært for den Golfen så ville ho sikkert vært i halvsøvne enda ho, ho sover godt i Grevlingen sjøh.. Et sånt horn fikser biffen, tenker jeg;) Du som har kjørt/kjører lastebil, har vel noen kontakter som kan gi deg en godpris på ei skikkelig tute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7730 Skrevet Juli 14, 2011 haha, jeg MÅ skaffe meg en sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7731 Skrevet Juli 14, 2011 Hvor tok du kurset? Har kjørt lift uten "lappen" i et år nå, så jeg burde vel kanskje få tatt det.. Jeg tok kurset nå for noen uker siden, på Rena riktignok. Var Ramirent som holte kurset. De har kurs stort sett hele tiden over hele landet, så du kan høre med de. Stemningsbilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7732 Skrevet Juli 15, 2011 søv folket? ingen som gidd å væra litt taxi for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7733 Skrevet Juli 15, 2011 Har akkurat fått flytta litt på smånips som står rundt omkring her med denne.. Og Gooooood, I love my SVS!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7734 Skrevet Juli 15, 2011 (endret) Et sånt horn fikser biffen, tenker jeg;) Du som har kjørt/kjører lastebil, har vel noen kontakter som kan gi deg en godpris på ei skikkelig tute? Hehe, her er en kompis av meg.. Og her.. http://s634.photobucket.com/albums/uu64/Desperado_71a/Videos/?action=view¤t=DSCF2759.mp4 Han har mest sannsynlig de feteste horna her til lands, hør hvor lenge etterpå det gjaller innover fjorden der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7735 Skrevet Juli 15, 2011 da røyk budsjettet til nytt understell på S2`n!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7736 Skrevet Juli 15, 2011 jasså handla nå a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7737 Skrevet Juli 15, 2011 jasså handla nå a ? Se på bilde Kim:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7738 Skrevet Juli 15, 2011 ja vet hva han handla ikke det jeg mente hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7739 Skrevet Juli 15, 2011 jasså handla nå a ? JAGGU:p fikk en retur`n på "kjiken" idag og rev i stykker både sko og sokker:evil: Godt med skikkelig komp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7740 Skrevet Juli 15, 2011 hehe den funke bra regne jeg med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7741 Skrevet Juli 15, 2011 hehe den funke bra regne jeg med ? NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7742 Skrevet Juli 15, 2011 haha stor er den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7743 Skrevet Juli 15, 2011 haha stor er den ? Kim Rune! Hva er det for et spørsmål å stille på et offentlig forum da???!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7744 Skrevet Juli 15, 2011 hahaha dust brage visste du kom til å skrive no sånn:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7745 Skrevet Juli 15, 2011 noen som har en detailer å gå god for i mjøs området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7746 Skrevet Juli 15, 2011 haha stor er den ? større en din ;-) Næææh.. 570;) Mellom 60 & 70 gjææææt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7747 Skrevet Juli 15, 2011 større en din ;-) Næææh.. 570;) Mellom 60 & 70 gjææææt. er nok ikke 60-70 ponnier men:p kanskje på veiva så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7748 Skrevet Juli 15, 2011 har vert en tur på "ændre sia" idag dvs. Lena og der var det en a4 b6 sedan som stoppa, stirra lenge og tok bilder av bilen min spotta gamle bilen min der også (blå a4 b5) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7749 Skrevet Juli 16, 2011 har vert en tur på "ændre sia" idag dvs. Lena og der var det en a4 b6 sedan som stoppa, stirra lenge og tok bilder av bilen min spotta gamle bilen min der også (blå a4 b5) Han venta vel på godteri ifra deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7750 Skrevet Juli 16, 2011 noen som har en detailer å gå god for i mjøs området? jeg driver litt med dette og har tid framover litt referanse: S&S 98' Audi A4 TsQ S&S 06-audi-a6-20-tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...