#7926 Skrevet Juli 22, 2011 Der får vi igjen for å slippe "disse stakkarslie folka" rett inn i Norge..........!!! Kjørte ett lass på gjennvinninga i dag! Moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7927 Skrevet Juli 22, 2011 FØ FADER PÅL! Nå blir'e caddy mk1 på meg også ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7928 Skrevet Juli 22, 2011 trode vi hade nyhetskanaler for en grun jeg. klart det er tragisk. men nrk skal sende det samme på alle sine kanaler etter 19. hva er påenget. tv2 har jo hatt det same på nyhetsendingen og tv2 siden mit i tdf. forstår ikke påenge med det. man får ikke gjort noe med det like vel. og man får ikke sett på flere av kanal samtidig like vel. live går nok videre dene gangen også. kondolere til dem som er utsatt for dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7929 Skrevet Juli 23, 2011 Ja, for sykkel er virkelig viktigere enn noe annet.. Det er ikke alle som har TV2 Nyhetskanalen, og jeg synes uansett hvor interessert jeg er i Tour de France at det er riktig av TV2 og NRK å sende dette på hovedkanalene slik at alle med TV kan få med seg hva som skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7930 Skrevet Juli 23, 2011 fy faen nå er det 91 drept !!! men kan øke enda mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7931 Skrevet Juli 23, 2011 Han hadde kjøpt 6 tonn gjødsel på felleskjøpet å da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7932 Skrevet Juli 23, 2011 Ikke alle som kjøper gjødsel er terrorister da.. Jeg kjørte 31tonn fullgjødsel til Koppang på torsdag jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7933 Skrevet Juli 23, 2011 Ikke alle som kjøper gjødsel er terrorister da.. Jeg kjørte 31tonn fullgjødsel til Koppang på torsdag jeg.. hjælp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7934 Skrevet Juli 23, 2011 5 stk helikoptre (militært?) passerte nettopp over hustaket mitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7935 Skrevet Juli 23, 2011 Hmmmm... Ikke hørt eller sett noe slikt her, er det Sigbjørn som er ute kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7936 Skrevet Juli 23, 2011 Fiffig.. Jeg fikk brev fra politiet om at saken er henlagt dagen før jeg fikk brevet om bekreftelse på anmeldt forhold.. Flott det, Posten!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7937 Skrevet Juli 23, 2011 5 stk helikoptre (militært?) passerte nettopp over hustaket mitt... passerte her litt før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7938 Skrevet Juli 23, 2011 Saken med at TV2 sendte på hovedkanalen er helt greit, men at Nrk sendte samma sending på alle sine 3 kanaler.. Å poenget med det skulle vara vet itte je? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7939 Skrevet Juli 23, 2011 er vel at alle skal få det med seg? har vel alldri blitt drept så mange uskyldige i en sånn massakre i Norge noen gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7940 Skrevet Juli 23, 2011 For dem som vil ha tankene sine vekk fra denne forferdelige tragedien så kan dere altids se på tv2 Zebra. Der sender de bl.a Tour de France 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7941 Skrevet Juli 23, 2011 .........også lurer jeg på hva som skjer i kveld folkens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7942 Skrevet Juli 23, 2011 Jeg gidder ikke diskutere om de skulle sendt det samme på nrk1 nrk2 og nrk3, det vet jeg heller ikke om de gjorde siden jeg ikke så på andre nrk-kanaler enn nrk1. Men jeg regner med formålet er at de da er sikra å nå ut til de fleste. Så får de heller på slike dager ta imot litt kjeft i etterkant da, for at noen ikke fikk se danseband-best-of akkurat denne helga.. So fucking what? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7943 Skrevet Juli 23, 2011 .........også lurer jeg på hva som skjer i kveld folkens? være asosial og se en film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7944 Skrevet Juli 23, 2011 I alkofritt bryllup uti løken. Åker på åker. Gå og skalle hue i veggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7945 Skrevet Juli 23, 2011 Jeg skal egentlig ligge på hotell midt i Oslo sentrum fra mandag til onsdag jeg Må vel har roet seg litt til da sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7946 Skrevet Juli 23, 2011 Regner med det. Er inne på spreekillers.ch og leser kommentarene der nå, jaggu er det mye syke folk rundt omkring..! Åh herre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7947 Skrevet Juli 23, 2011 .........også lurer jeg på hva som skjer i kveld folkens? hm trur jeg skal sitta på balkongen å glana ut i været:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7948 Skrevet Juli 23, 2011 tror jeg bare ska sitta å glo på tv'n i kveld kansje en kjapp kjøretur i kveld @ dombås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7949 Skrevet Juli 23, 2011 So fucking what? Word! Jesus, er det virkelig noen som ikke klarer seg uten de faste programmene sine hele tiden, når noe betraktelig mer viktig har skjedd? Jeg og dama skal forøvrig på tivoliet i København nå snart. Vært på Fields kjøpesenter like utenfor byen og shoppet litt nå nettopp, og nå oppdaterer vi oss på tragediene som har skjedd hjemme i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7950 Skrevet Juli 23, 2011 Tja, så vått her at jeg istedet for og lufte kjerra heller tar et par pils og skifter olje+filter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...