#7951 Skrevet Juli 23, 2011 Word! Jesus, er det virkelig noen som ikke klarer seg uten de faste programmene sine hele tiden, når noe betraktelig mer viktig har skjedd? Jeg og dama skal forøvrig på tivoliet i København nå snart. Vært på Fields kjøpesenter like utenfor byen og shoppet litt nå nettopp, og nå oppdaterer vi oss på tragediene som har skjedd hjemme i Norge. Om dere har noen plagg med norske fargene/flagget på, gå med de nedi der. Eller hva som helst som kan identifisere dere som nordmenn, jeg vet ikke helt hvorfor men jeg føler at er man i utlandet nå så kan man gjerne vise at man er norsk, spesielt nå.. Snodig tanke kanskje, menmen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7952 Skrevet Juli 23, 2011 hm trur jeg skal sitta på balkongen å glana ut i været:) da lurer jeg på om jeg skal sitte og glane på ytterdøra di hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7953 Skrevet Juli 23, 2011 Hvor ble det av det flomregnet som var meldt da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7954 Skrevet Juli 23, 2011 da lurer jeg på om jeg skal sitte og glane på ytterdøra di hehe Skjer ikke mye på den siden akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7955 Skrevet Juli 23, 2011 Om dere har noen plagg med norske fargene/flagget på, gå med de nedi der. Eller hva som helst som kan identifisere dere som nordmenn, jeg vet ikke helt hvorfor men jeg føler at er man i utlandet nå så kan man gjerne vise at man er norsk, spesielt nå.. Snodig tanke kanskje, menmen.. Ser hva du mener:) Kjøpte sko i stad, og nordmenn skjønner ikke dansk så godt og motsatt, så da spurte han på engelsk hvor jeg var fra. Jeg svarte, og det første han gjorde var å beklage seg på vegne av det som hadde skjedd i Norge, så det er tydelig at det er noe som alle har fått med seg. Mistet dessverre tremenningen min på Utøya, men får gjøre det beste ut av det og prøve å ikke la ferien bli mer ødelagt enn den alt har blitt takket være en viss idiots smålige og feige handlinger. Oppdaterer meg på saken hver gang vi er på hotellrommet via TV og PC, så får jeg håpe jeg får mer info om dødsfallet til tremenningen min når jeg kommer hjem igjen i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7956 Skrevet Juli 23, 2011 Skjer ikke mye på den siden akkurat nei jeg ser det... synes dere kan flytte dere på andre siden jeg, slik at jeg kan se hva dere gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7957 Skrevet Juli 23, 2011 veldig trist å høre Mads kondolerer. Stig: detta regnværet tror jeg plutslig ble borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7958 Skrevet Juli 23, 2011 nei jeg ser det... synes dere kan flytte dere på andre siden jeg, slik at jeg kan se hva dere gjør hehe får holde meg her på sol siden tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7959 Skrevet Juli 23, 2011 (endret) Det spelle nada rolle for min del hva som går på tv'n, men jeg syns fremdeles at det er unødvendig å sende det samme på alle 3 NRK kanalene, og TVNorge. Samtidig så sender FEM og MAX ingenting. Statsministeren sa vi skulle prøve å leve som normalt og det eneste som sendes på de fleste norske kanalene er om nettopp de tragiske hendelsene som har skjedd? Men detta blir siste ord fra meg i den saken om tv, da jeg bare svarte pga at det ble tatt opp. Kvil i fred og min dypeste medfølelse til alle involverte. Kondolerer Mads Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7960 Skrevet Juli 24, 2011 http://www.gd.no/nyheter/article5680026.ece Noen her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7961 Skrevet Juli 24, 2011 simen kjeder seg i dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7962 Skrevet Juli 24, 2011 :tilber:Ingen som vil sponse meg med såppas mye penger at jeg kan begynne å kjøre shortar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7963 Skrevet Juli 24, 2011 Jeg for min del pakker meg ut i vabisen, klar for ei ny uke i lastebilen. Denne gangen med nattkjøring på tapeten. Ha ei fin uke fouklens reconcile!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7964 Skrevet Juli 24, 2011 er vel ikke så mye mer og si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7965 Skrevet Juli 24, 2011 simen kjeder seg i dag.... Flink da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7966 Skrevet Juli 24, 2011 Hehe, jada Brukte kanskje 15 min på det der. Lurer på åssen det blir å gå løs på bil da ;p jaja, får ta tia til gode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7967 Skrevet Juli 24, 2011 Noen som har en liten forsterker/monoblock som skal brukes til å drive en enkel 10" sub ? Må ha mulighet til linjeinngang utenom phono da RCD510 ikke har utgang til sub. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7968 Skrevet Juli 25, 2011 Hei godtfolk Driv å leter etter ny tv om dagen Hva tror folka om denne: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/UE46D5005XXE/samsung-46-led-tv-ue46d5005 Far min har jo denne fra før og for min del så virker den som et godt produkt Noen erfaring eller meninger her? Vet det er mange som har god kunnskap på dette området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7969 Skrevet Juli 25, 2011 Da har jeg fått polert litt golf i dag å. Får prøve å fått tatt noen bilder å lagd en tråd om den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7970 Skrevet Juli 25, 2011 polert ja,det skulle noen ha fått gjort på golfen min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7971 Skrevet Juli 25, 2011 Hei godtfolk Driv å leter etter ny tv om dagen Hva tror folka om denne: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/UE46D5005XXE/samsung-46-led-tv-ue46d5005 Far min har jo denne fra før og for min del så virker den som et godt produkt Noen erfaring eller meninger her? Vet det er mange som har god kunnskap på dette området elkjøp har 8 serien plasma samsungtv til 14000 for 51 mener jeg det var 3d. den har jeg lyst på. har selv samsung 6 serie i dag er knall fornøyd med den. men har litt lyst på 3d. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7972 Skrevet Juli 25, 2011 Noen som kan bumpe for meg ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=218206&highlight=audi+s2 Har lagt til ny informasjon =p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7973 Skrevet Juli 25, 2011 Har overtala dama om og selge v70`n og være med og spleise og kanskje kjøpe en nyere S Bil!!!! Ikke rart jeg elsker den dama 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7974 Skrevet Juli 25, 2011 Luftsenk og BBS rm felger til salgs. Har en som vil ha bilen uten dette. Vil ikke bli solgt før bilen er borte men for de som evt er int så er det bare å ta kontakt. Lufta passer alle mk2/mk3 plattformer og kan tilpasses mk1 enkelt samt mange andre chassi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7975 Skrevet Juli 25, 2011 forbruk målt mellom vikasenteret på hamar og strandtorget på lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...