#7976 Skrevet Juli 25, 2011 løp å kjøp A6 folkens=) http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=29356327 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7977 Skrevet Juli 25, 2011 forbruk målt mellom vikasenteret på hamar og strandtorget på lillehammer og hvor på den strekningen er det 90 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7978 Skrevet Juli 25, 2011 Hei godtfolk Driv å leter etter ny tv om dagen Hva tror folka om denne: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/UE46D5005XXE/samsung-46-led-tv-ue46d5005 Far min har jo denne fra før og for min del så virker den som et godt produkt Noen erfaring eller meninger her? Vet det er mange som har god kunnskap på dette området 5-Serien til Samsung er ikke akkurat toppen av kransekaka Spar heller litt å kjøp Sony 46EX721 Eller Samsung D6755 Eller Samsung D8005 elkjøp har 8 serien plasma samsungtv til 14000 for 51 mener jeg det var 3d. den har jeg lyst på. har selv samsung 6 serie i dag er knall fornøyd med den. men har litt lyst på 3d. Nye 8serie plasma er visst helt rå! Gleder meg til å sjekke ut den snart forbruk målt mellom vikasenteret på hamar og strandtorget på lillehammer Pfft, vedder på at jeg kunne ha kjørt på 0,38 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7979 Skrevet Juli 25, 2011 og hvor på den strekningen er det 90 ? 8-9 km/t missvisning herr konstabel! Pfft, vedder på at jeg kunne ha kjørt på 0,38 vedder på at jeg har mye grommere lyd enn deg, drar lett i fra deg både om sommeren og spesielt om vinteren dessuten slipper ikke jeg ut like mye farlige gasser som deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7980 Skrevet Juli 25, 2011 Lurer på å kjøpe meg ny bil til høsten/vinteren jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7981 Skrevet Juli 25, 2011 Lurer på å kjøpe meg ny bil til høsten/vinteren jeg: rolleyes Kjøpe min altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7982 Skrevet Juli 25, 2011 Kjøpe min altså ? Hadde vært rått, men langt over det jeg har tenkt å gi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7983 Skrevet Juli 25, 2011 da får du bare gi litt mindre til arnstein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7984 Skrevet Juli 25, 2011 Lurer på å kjøpe meg ny bil til høsten/vinteren jeg: rolleyes jaså gjør du det du aaa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7985 Skrevet Juli 25, 2011 da får du bare gi litt mindre til arnstein Trur ikke han tar i mot 100000 mindre enn det han vil ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7986 Skrevet Juli 25, 2011 jaså gjør du det du aaa.. Ja, gjør det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7987 Skrevet Juli 25, 2011 8-9 km/t missvisning herr konstabel! vedder på at jeg har mye grommere lyd enn deg, drar lett i fra deg både om sommeren og spesielt om vinteren dessuten slipper ikke jeg ut like mye farlige gasser som deg Vedder på at jeg drar ifra deg der det er humper i vegen Og går en chippa B6tq noe særlig bedre enn en chippa B5tq? En chippa (hos Chipsenter) B5tq drar ikke ifra meg i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7988 Skrevet Juli 25, 2011 pøh kjører rundt humpene jeg og 0-80 så burde det være close, men sitter helt annen motorstyring i b6 enn b5 så lader mye tidligere, dessuten har jeg litt mer enn chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7989 Skrevet Juli 25, 2011 med den høyden du har Petter så kjører vell Espen fra deg er jeg redd : ) btw. har du hørt noe fra arve? han sa nærmere helga til meg i forrige uke, men ikke hørt noe. og jeg orker ikke å mase. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7990 Skrevet Juli 25, 2011 Trur ikke han tar i mot 100000 mindre enn det han vil ha:) Banken har penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7991 Skrevet Juli 25, 2011 med den høyden du har Petter så kjører vell Espen fra deg er jeg redd : ) btw. har du hørt noe fra arve? jeg sa nærmere helga til meg i forrige uke, men ikke hørt noe. og jeg orker ikke å mase. på en skogsvei ja har ikke hørt en drit, men har ferie nå og har tid framover jeg så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7992 Skrevet Juli 25, 2011 Banken har penger Gidder ikke å låne:P Ikke så tidlig i læringtiden hvertfall: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7993 Skrevet Juli 25, 2011 Gidder ikke å låne:P Ikke så tidlig i læringtiden hvertfall: ) Joooooooda!!! gjøøøør deeeeet daa! Er jo så fett betalt atte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7994 Skrevet Juli 25, 2011 Joooooooda!!! gjøøøør deeeeet daa! Er jo så fett betalt atte Jada, veldig. nesten 50kr i timen ellno: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7995 Skrevet Juli 25, 2011 Jada, veldig. nesten 50kr i timen ellno: haha : Jeg hadde mer penger til overs når jeg var lærling enn nå Har kanskje noe med forbruket og gjøre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7996 Skrevet Juli 25, 2011 Hadde vel vært lærling i drøyt et halvt år je når je lånte 140k førr å kjøpe 2.8'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7997 Skrevet Juli 25, 2011 Jeg hadde mer penger til overs når jeg var lærling enn nå Har kanskje noe med forbruket og gjøre.... ja, spørs det: ) Hadde vel vært lærling i drøyt et halvt år je når je lånte 140k førr å kjøpe 2.8'n.. Såpass:) det gikk greit ell var det trangt i budsjettet?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7998 Skrevet Juli 25, 2011 Hadde vel vært lærling i drøyt et halvt år je når je lånte 140k førr å kjøpe 2.8'n.. dæven ga du 140K for 2,8 ? mange år sida det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7999 Skrevet Juli 25, 2011 dæven ga du 140K for 2,8 ? mange år sida det ? Den har han hatt i mange år ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8000 Skrevet Juli 25, 2011 jeg hadde lån på 80k første tiden av læringtiden og det gikk fint det. mener det var rundt 2000k i mnd å betale. å tjente rundt 5-6 ratt mer hvis det var overtid : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...