#8001 Skrevet Juli 25, 2011 jobba i 5måneder før jeg blei gammal nok til å ha lappen så trengte alldri lån 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8002 Skrevet Juli 25, 2011 Skulle ha lånt meg et sett felger med noe dekk jeg til 12 august... siden jeg må vise bilen pga breie felger da. så om noen har no vettug som kan lånes bort noen timer den fredagen så hadde det vært snilt. 4x100 helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8003 Skrevet Juli 25, 2011 har noen stålfelger med bra dekk i 5x100 om det hjelper... Men det skulle vel "helst" være 4x100 hehe edit: tror jeg kanskje faktisk har noen 15 eller 16 tums alu felger i garasjen, uten dekk når jeg tenker meg om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8004 Skrevet Juli 25, 2011 skulle helst vært dekk på de. men får se hva jeg får ordna i løpet av uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8005 Skrevet Juli 25, 2011 Har noen 7x15 med greie 195 50 15 dekk. De skal gå med passaten når den selges men lånbare hvis du er kjapp. Eller har du kun time den 12? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8006 Skrevet Juli 25, 2011 har no rælfelger med piggfritt men det er dobbel boltsirkel på dem så er nok ikke noe særlig bedre å stille opp med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8007 Skrevet Juli 25, 2011 Har noen 7x15 med greie 195 50 15 dekk. De skal gå med passaten når den selges men lånbare hvis du er kjapp. Eller har du kun time den 12? Har bare time den 12. Men takk for tilbudet rolf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8008 Skrevet Juli 25, 2011 har no rælfelger med piggfritt men det er dobbel boltsirkel på dem så er nok ikke noe særlig bedre å stille opp med Tenker dem over det på gjøvik a kjetil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8009 Skrevet Juli 25, 2011 Je har 6x16 gullideckel je nå Uten dekk og adapter da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8010 Skrevet Juli 25, 2011 Bestilt meg r-line (votex) til bilen i dag. da front og side : ) tror det blie smuuud bilde hentet fra en random nettside 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8011 Skrevet Juli 26, 2011 Je har 6x16 gullideckel je nå Uten dekk og adapter da men Ser de bra ut eller? bare så synd han ikke hadde breiere å selge for da trur jeg jaggu jeg hadde handlet et sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8012 Skrevet Juli 26, 2011 Har fri i dag, men måtte opp for å levere bilen på service klokka 0800 fml. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8013 Skrevet Juli 26, 2011 Ser de bra ut eller? bare så synd han ikke hadde breiere å selge for da trur jeg jaggu jeg hadde handlet et sett.. Det er langt i frå utstillingslook på dom. Men det fine er at det itte finns merker på kanta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8014 Skrevet Juli 26, 2011 Noen andre enn meg som synest dette var meget mistenkelig???? Fikk akkurat en sms uten nummer: " janet.deski: Hi, i'm interested in your car listed on finn.no, please tell me the interior condition of the car at abolaso2@gmail.com " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8015 Skrevet Juli 26, 2011 trur jeg ville droppa å svare på den har forøvrig sveist litt eksos med elektrode/pinneapparat idag, er ikke så veldig lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8016 Skrevet Juli 26, 2011 Helt trygt, Arnstein! Og hvis hu spør om du kan sette over litt penger på kontoen hennes slik at hun får skaffa penger, så er det heeeelt greit! ! Dro forresten på jobb halv 4 i dagtidlig og kom hjem akkurat nå. Ble en lang dag gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8017 Skrevet Juli 26, 2011 Kom igjen nå folkens. meld dere på . Få med alle som vil. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208582 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8018 Skrevet Juli 26, 2011 Hallo folkens! Lurer på om noen av dere har noen tips til hvor jeg kan få tatt en 4-hjulskontroll i gjøvik området? Sjekk problemet mitt her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=218670 På forhånd takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8019 Skrevet Juli 26, 2011 driv å polere en passat 3c om dagen som er någet slitt kan du si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8020 Skrevet Juli 26, 2011 Men det er mer ålreit å polere en slik en Bora'n vil je tru. En ser jo forskjell når utgangspunktet er slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8021 Skrevet Juli 26, 2011 du må ta mer enn bare speilet da Kim Rune.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8022 Skrevet Juli 26, 2011 Noen andre enn meg som synest dette var meget mistenkelig???? Fikk akkurat en sms uten nummer: " janet.deski: Hi, i'm interested in your car listed on finn.no, please tell me the interior condition of the car at abolaso2@gmail.com " fikk akkurat det samme selv idag på a6'n jeg selger:P helt like mail, utenom navnet, han her het beth turney:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8023 Skrevet Juli 27, 2011 Ut i sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8024 Skrevet Juli 27, 2011 går da framover akk "ferdig" med bakluke! bare venstre side og taket igjen så er det speed glaze over hele ++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8025 Skrevet Juli 27, 2011 Helt utrolig hvor stor forskjell det blir Har du lagt ut flere bilder noe sted eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...