#8026 Skrevet Juli 27, 2011 nei driver på enda så få bider lagt ut bare de få som ligg på face Detta er da en 07 mod Passat som ha passert 208 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8027 Skrevet Juli 27, 2011 Ah - satse på at det dukker opp noen flere her på forumet etterhvert jeg da 208 000 uten altfor mye stell den siste tiden ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8028 Skrevet Juli 27, 2011 Blir sånn med en svampvask i måneden, og maskinvask med børster om vinteren:p Tatt steget over til roterende, Kim Rune? Buff Daddy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8029 Skrevet Juli 27, 2011 Bruker begge deler begynner å se lyset nå heldigvis sol ute å så jeg får sjekka etter hologrammer etterpå tror ikke det ska vær så mye nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8030 Skrevet Juli 27, 2011 Ellers har du blitz på kameraet til å se etter holo's også Men var det Buff Daddy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8031 Skrevet Juli 27, 2011 Blir sånn med en svampvask i måneden, og maskinvask med børster om vinteren:p Tatt steget over til roterende, Kim Rune? Buff Daddy? *Grøss* Hva er Buff Daddy forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8032 Skrevet Juli 27, 2011 ja evt sola er enda bedre samma sier jeg , hver er Buff Daddy ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8033 Skrevet Juli 27, 2011 Ja, mildt sagt grøss:p Jeg roter litt nå - er Spin Doctor jeg meinte, ikke Buff Daddy:p Spin Doctor Lyst på den selv, for den jeg har nå veier jo 3,5kg, og det er ikke noe særlig for en "gammel" kar som meg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8034 Skrevet Juli 27, 2011 aha hehe Jeg bruker Megs sin DA maskin å Einhell sin roterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8035 Skrevet Juli 27, 2011 Ja, mildt sagt grøss:p Jeg roter litt nå - er Spin Doctor jeg meinte, ikke Buff Daddy:p Spin Doctor Lyst på den selv, for den jeg har nå veier jo 3,5kg, og det er ikke noe særlig for en "gammel" kar som meg:D Hmm... Det der får meg egentlig til å tenke på gamle artister.. Gammal je å ama Puff Daddy og Spin Doctors .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8036 Skrevet Juli 27, 2011 Skjønner Buff Daddy/Puff Daddy, men Spin Doctors og en artist med lignende navn klarer jeg ikke å plassere:p aha hehe Jeg bruker Megs sin DA maskin å Einhell sin roterende Takk for info. Hvor mye veier Einhell sin, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8037 Skrevet Juli 27, 2011 Skjønner Buff Daddy/Puff Daddy, men Spin Doctors og en artist med lignende navn klarer jeg ikke å plassere:p Sitat fra Wikipedia: Spin Doctors er en rockgruppe fra New York City i USA. De er best kjent for sine to hiter fra 1992, «Two Princes» og «Little Miss Can't Be Wrong». Hmm... 92 faktisk... Drar på åra ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8038 Skrevet Juli 27, 2011 Tråd om den nye balja mi:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2357468#post2357468 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8039 Skrevet Juli 27, 2011 Skjønner Buff Daddy/Puff Daddy, men Spin Doctors og en artist med lignende navn klarer jeg ikke å plassere:p Takk for info. Hvor mye veier Einhell sin, da? Tja si det den veier ikke mye hvertfall men kan veie den en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8040 Skrevet Juli 27, 2011 Ja, gjør det:D Sitat fra Wikipedia: Spin Doctors er en rockgruppe fra New York City i USA. De er best kjent for sine to hiter fra 1992, «Two Princes» og «Little Miss Can't Be Wrong». Hmm... 92 faktisk... Drar på åra ja Måtte høre på "Two Princes" nå, og jeg kjente igjen sangen med en gang:) Var bare 7år når de sangene var populære, men husker de godt:p Alderen går bare en vei, dessverre: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8041 Skrevet Juli 27, 2011 mads: er jeg som har buff daddy (DA) hadde den einhell maskina før men syns ikke den var god å bruke da den hopper endel i turtallet når man legger press på, og den veier 3,5kg jeg har også Skil sin maskin som veier det samme, syns den er ett lysår bedre å bruke veier det samme, men den har soft start og manuel regulering av turtallet som ikke nullstiller seg vær gang man slår den av å på som på einhell, også har den skikkelig av/på knapp som er lett tilgjengelig for pekefinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8042 Skrevet Juli 27, 2011 Desverre litt enig med Petter Einhell er ikke så god men den funker må ha meg ei Flex etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8043 Skrevet Juli 27, 2011 driver og skal mote meg opp til og ta og begynne på golfen med alt det nyinnkjøpete saken. får håpe man får til dette vis ikke er det mye penger som går ut gjennom vindue. hehe vis man bruker roterende kan man polere i sola da? man skal vel egetlig ikke det når man gjør det for hond i vertfall da jeg må stå ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8044 Skrevet Juli 27, 2011 mads: er jeg som har buff daddy (DA) hadde den einhell maskina før men syns ikke den var god å bruke da den hopper endel i turtallet når man legger press på, og den veier 3,5kg jeg har også Skil sin maskin som veier det samme, syns den er ett lysår bedre å bruke veier det samme, men den har soft start og manuel regulering av turtallet som ikke nullstiller seg vær gang man slår den av å på som på einhell, også har den skikkelig av/på knapp som er lett tilgjengelig for pekefinger Stemmer:) Jeg skal ihvertfall få kjøp Spin Doctor så fort pengene er der, for den jeg har nå tåler ikke mye press før den stopper, og det er mildt sagt slitsomt å jobbe med:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8045 Skrevet Juli 27, 2011 Sett noen rare biler i dag. Å dette er derfor: http://www.carbagerun.nl De er ca 250 biler, i dag kjørte de fra Sverige, passerte Oslo nå i kveld er de i Lillehammer. Så dere i nærheten. Ta dere en titt. Volvo med kanon på taket, bil med gress på, bil med knuste speil på. Og masse mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8046 Skrevet Juli 27, 2011 vis man bruker roterende kan man polere i sola da? man skal vel egetlig ikke det når man gjør det for hond i vertfall da jeg må stå ute nei, man må stå i skyggen, alle midlene du bruker på lakken tørker ut med en gang i sola Stemmer:) Jeg skal ihvertfall få kjøp Spin Doctor så fort pengene er der, for den jeg har nå tåler ikke mye press før den stopper, og det er mildt sagt slitsomt å jobbe med:p er den så veldig bra? har ikke hørt så mye om den egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8047 Skrevet Juli 27, 2011 nei, man må stå i skyggen, alle midlene du bruker på lakken tørker ut med en gang i sola er den så veldig bra? har ikke hørt så mye om den egentlig Sorry Petter, men nei, man MÅ ikke. Er ikke noe problem å polere med roterende ute, så lenge man ikke tar for store områder av gangen. Da rekker alt å brytes ned riktig ved hjelp av maskina, fremfor å tørke ut ved hjelp av sola. Merk: det er polish. Såpe og avfetting bør ikke påføres i sola. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8048 Skrevet Juli 27, 2011 ja i enkelte tilfeller kan det gå men er best å unngå blir ikke solbrent heller da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8049 Skrevet Juli 27, 2011 Det er jeg ekspert på Men ja, garasje eller minimum tak over hodet er best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8050 Skrevet Juli 27, 2011 Sett noen rare biler i dag. Å dette er derfor: http://www.carbagerun.nl De er ca 250 biler, i dag kjørte de fra Sverige, passerte Oslo nå i kveld er de i Lillehammer. Så dere i nærheten. Ta dere en titt. Volvo med kanon på taket, bil med gress på, bil med knuste speil på. Og masse mer. AHH! Derfor jeg har sett så mange "kule" biler i dag da F.eks den Omegaen som lå foran meg når jeg tuta på deg på rasteplassen. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...