Anbefalte innlegg

litt bilder skader ikke :P

ska lage egen tråd kaaansje :P

IMG_6489.jpg

IMG_6473.jpg

IMG_6461.jpg

IMG_6478.jpg

Ett lite etterbilde, Tar mer bilder i mårra da jeg ikke GADD å ta no etterbilder nå :P

etter2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble endelig ferdig :P må si meg fornøyd med reslutatet, bilen så jo ikke ut når jeg fikk den.

Ferdig4.jpg

Ferdig1.jpg

Ferdig5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du min å da mens jeg er på ferie kim rune :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe når er du det da ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar på søndag :P Men er ikke så farlig var ment som en spøk egentlig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe tror jeg ska vente med å ta flere uansett :P ryggen tåler det ikke hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle hatt tilgang på løfte bukk når man holder på med det der.. så slipper man mye fysiske smerter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe tror jeg ska vente med å ta flere uansett :P ryggen tåler det ikke hehehe

Nei, fy, det sliter på skrotten den poleringa:p Derfor jeg ikke har tatt noen biler i år, selv om jeg har 3 bare her hjemme jeg skulle ha tatt: rolleyes

Petter: Ja, i forhold til prisen skal Spin Doctor være bra - pluss at den har ei vekt som er overkommelig, og bare det er et stort pluss:)

Ingen som har en bil med hengerfeste, og som klarer/har lov å dra litt, å låne bort i dag? :o Skulle ha hentet en båt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor i helvete er PCen min så jævla treig når det har blitt skiftet harddisk på garanti? Andre gangen jeg får den igjen fra verkstedet nå, og like jævla treig nå som sist gang. Var jo 20x kjappere før jeg fikk feilen som gjorde at jeg måtte levere den. Bruker jo 5-10sek på å komme inn på f.eks "Spill"-mappa, og med alt slettet og installert på nytt sammen med den nye harddisken skulle jo PCen være så god som ny: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer:) Jeg skal ihvertfall få kjøp Spin Doctor så fort pengene er der, for den jeg har nå tåler ikke mye press før den stopper, og det er mildt sagt slitsomt å jobbe med:p

Spin Doctor og Einhell er samme maskin, med forskjellige navn.

Har prøvd både Einhell og Skil, og som Petter lenger opp skriver, så er Skil maskinen mye bedre:

-kraftigere (1300w vs 1100w)

-mer stabil regulering av turtall, så du slipper at turtallet varierer under press

-fingerbryter for av og på, som er en million ganger bedre enn løsningen til Einhell/SpinDoctor der de har av og på samt fartsregulering på samme knappene

Einhell er kanskje det beste kjøpet i sin klasse (opp til 1000kr) men taper suverent mot Skil som sist jeg sjekka kostet 1250kr på Eik-senteret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett noen rare biler i dag.

Å dette er derfor:

http://www.carbagerun.nl

De er ca 250 biler, i dag kjørte de fra Sverige, passerte Oslo nå i kveld er de i Lillehammer. Så dere i nærheten. Ta dere en titt.

Volvo med kanon på taket, bil med gress på, bil med knuste speil på. Og masse mer.

Deeeer var forklaringa ja!! :D

Jeg så MÆTTI slike biler i går, over alt fra Moss til Kløfta. Kameraet mitt hadde tatt kveld(så kjøpte nytt i dag) så fikk ikke knipsa noen bilder, men var flere kule der. Lurte fælt på hva dette var forno.. hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spin Doctor og Einhell er samme maskin, med forskjellige navn.

Har prøvd både Einhell og Skil, og som Petter lenger opp skriver, så er Skil maskinen mye bedre:

-kraftigere (1300w vs 1100w)

-mer stabil regulering av turtall, så du slipper at turtallet varierer under press

-fingerbryter for av og på, som er en million ganger bedre enn løsningen til Einhell/SpinDoctor der de har av og på samt fartsregulering på samme knappene

Einhell er kanskje det beste kjøpet i sin klasse (opp til 1000kr) men taper suverent mot Skil som sist jeg sjekka kostet 1250kr på Eik-senteret.

Jeg som surrer da, for meinte at Spin Doctor veide mindre enn Einhell sin, men da tok jeg feil:o

Men Skil sin er vel oppi 3kg tung, eller mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en kul bil på Obs i dag! (Og da mener jeg ikke den stusselige oransje vr6 2'ern jeg så! ;) ) hehe

IMG_20110728_202721.jpg

IMG_20110728_205434.jpg

Med eller uten tak rack?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uten :P

Mads: skil maskina veier 3,3 og er større enn einhell, men syns det er en fordel :) koster 1199 på torshov nå, har vert kampanje leeeeenge :P leveres i egen praktisk bag og med håndtak og 2 ullpads :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten, og bort med klistremerkene:p

Stemmer, Petter. Da får jeg heller kjøpe en litt dårligere maskin, for er først og fremst en lettere maskin jeg er ute etter, og prisen for de proffe er jo hinsides:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første kveld hjemme aleine her i Hamar

Hvor skal jeg kjøpe mat!!!? :P

: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første kveld hjemme aleine her i Hamar

Hvor skal jeg kjøpe mat!!!? :P

: rolleyes

Dennis

Sent from my u8800 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen: skal du stalke folk som er inne her, rundt i hamar også? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om man har krav på leiebil fra møller når den ska inn på lakkering pga dårlig arbeid og den lekk inn vann etter at de ha prøvd å fikse det 2 ganger før?.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.