#8076 Skrevet Juli 29, 2011 Espen: skal du stalke folk som er inne her, rundt i hamar også? Jaja, nå har jeg stalket alle i Elverum, og rundt om kring i Akershus da jeg bodde der, så nå blir det Hamar noen som vet om man har krav på leiebil fra møller når den ska inn på lakkering pga dårlig arbeid og den lekk inn vann etter at de ha prøvd å fikse det 2 ganger før?. Duno om man har krav men Jeg får leiebil når min bil skal inn å lakkeres på garanti fordi grunnarbeid var for dårlig første gang det ble lakkert (Første gang var det lakkering på garanti da også, sånn aksjonopplegg pga gnissing og av den grunn rust ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8077 Skrevet Juli 29, 2011 klarlakken har slept no gæli på bakluka mi etter de lakka den når jeg kjøpte bilen : p Får håpe jeg får leiebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8078 Skrevet Juli 29, 2011 Har du vaske og polert såpass mye at klarlakken flasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8079 Skrevet Juli 29, 2011 klarlakken flassa på bakluka mi også i fjord, og selger(møller) dekte kostnadene for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8080 Skrevet Juli 29, 2011 (endret) Biler nå til dags ass Er vel takken for at de kutta ut skikkelig lakk, og startet med den så fine "miljølakken" for en stund tilbake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8081 Skrevet Juli 29, 2011 Du mener att de bruker bare vannbasert? Det er de bruker nå om dagen på vanlige personbiler:) allså 90 serie. Men før brukte de 2 sjikt lakk, 2kompoment:) da med tynner i lakken:) Bytte masse slitedeler på passat`n i morra:) Ingen som har lyst til å hjelpe? Kjett alene: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8082 Skrevet Juli 29, 2011 det på bakluka mi var fordi den var lakka opp igjen og det ikke var gjort skikkelig arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8083 Skrevet Juli 29, 2011 det på bakluka mi var fordi den var lakka opp igjen og det ikke var gjort skikkelig arbeid jepp, det er som regel grunnen for att det skjer sånn ting:) Rett og slett for dårlig grunnarbeid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8084 Skrevet Juli 29, 2011 var ute å "lufta" bilen idag neida, har hatt på guffe på skøtene på eksosen (der det ikke er sveisa) som skal herde før jeg kan kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8085 Skrevet Juli 29, 2011 det på bakluka mi var fordi den var lakka opp igjen og det ikke var gjort skikkelig arbeid jepp, det er som regel grunnen for att det skjer sånn ting:) Rett og slett for dårlig grunnarbeid:) Jeg tenker igrunn på hvorfor omtrent ALT av VAG fra slutten av 90-tallet og må lakkes opp på rustgaranti. Mercedes fra slutten av 90tallet og oppover? Der ble det jo byttet alle dører, skjermer, og bagasjeluker på mange modeller. Ford sliter med rust, må lakkes opp igjen. Fattern har en 07 Mondeo, der har de måtte lakkere alle dører, og bagasjeluke pga rust Min bil har det blitt byttet begge dører og lakkert bakluke pga rust. (Det ble gjort i 09, da bilen var 5 år og hadde gått 80 000) Back in the days kom det da ikke rust så tidlig? Deet jeg tenker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8086 Skrevet Juli 29, 2011 Blitt videoblogger eller Pettern? "I daaag har jeg kjørt bilen ut av garasjen, som dere ser på filmen under" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8087 Skrevet Juli 30, 2011 nei beklager at jeg la den ut her mr. stalker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8088 Skrevet Juli 30, 2011 nei beklager at jeg la den ut her mr. stalker Også kjent som Mr. Lacoste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8089 Skrevet Juli 30, 2011 utdyp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8090 Skrevet Juli 30, 2011 Heihå skal du få en kaku med spekeskinke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8091 Skrevet Juli 30, 2011 nei beklager at jeg la den ut her mr. stalker Du er tilgitt Ugh, får lyst til å bruke penger på bil istedet for leilighet og skolegang når jeg ser bilen din Petter! Også kjent som Mr. Lacoste wat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8092 Skrevet Juli 30, 2011 Du mener att de bruker bare vannbasert? Det er de bruker nå om dagen på vanlige personbiler:) allså 90 serie. Men før brukte de 2 sjikt lakk, 2kompoment:) da med tynner i lakken:) Bytte masse slitedeler på passat`n i morra:) Ingen som har lyst til å hjelpe? Kjett alene: haha : i morra ja? treng sårt å fikse eksos slår gnister bak bilen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8093 Skrevet Juli 30, 2011 Tror AC'n min tok kveld i går.. Eller, den virker fortsatt men bråker no jævlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8094 Skrevet Juli 30, 2011 i morra ja? treng sårt å fikse eksos slår gnister bak bilen nå Ja, i morra:-) skal gjøra det i garasjen til svigers:-) må fikse det en dag:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8095 Skrevet Juli 30, 2011 der er det ikke grav da gidd desverre ikke kjøre til høgda med eksosen sånn den er nå uten å få fiksa det hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8096 Skrevet Juli 30, 2011 noen som vet om man kan starte opp window 7 i 32 bit da man til vanlig kjøre 64 bit? men vcds jeg har kjøpt liker ikke 64 bit. så er bare når jeg skal kjøre vcds jeg trenger og kjøre i 32 bit. noen råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8097 Skrevet Juli 30, 2011 Du kan ikke kjøre windows i 32-bit når du har installert det i 64-bit.. Blir som å ville kjøre en firetakter som en totakter det, det funker dårlig.. Men det finnes flere emulatorer og feks kompabilitetsmodus, så prøv google for å finn noe du tør å prøve deg frem med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8098 Skrevet Juli 30, 2011 Noen som vet av ett sted i nærheten av Brumunddal å kjøpe no orntli avfetting eller? Prickbort etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8099 Skrevet Juli 30, 2011 Noen som vet av ett sted i nærheten av Brumunddal å kjøpe no orntli avfetting eller? Prickbort etc. hva med lunna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8100 Skrevet Juli 30, 2011 der er det ikke grav da gidd desverre ikke kjøre til høgda med eksosen sånn den er nå uten å få fiksa det hehe nei:P Er ikke det:) Skulle ha løftebukk:D Var du ute å kjørte i sta du a Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...